Új hozzászólás Aktív témák

  • hali_tomi

    tag

    válasz Smart Clinic #3 üzenetére

    Miért is kell határt húzniuk? Mert most már túl sokba kerül Önöknek? Nekem pedig mennyi időmbe került? Mennyibe került az, hogy egy jól működő telefonom volt, és most egy recsegő romhalmaz lett.

    Egyébként a korábbi Mamutban lévő üzletükben dolgozó szervizes kollégájukat is felkerestem, aki már nem dolgozik Önöknél. Legalább két dolgot mondott, amit meg kellett volna, nézniük és lehet megjavult volna a készülék, de nem tették. Hiszen a GPS modul működik, csak annyira gyengén veszi a műholdak jeleit, hogy nem tud csatlakozni egyikhez sem. Tehát biztosan valami leárnyékolja, ami NYILVÁNVALÓAN azt jelenti, hogy valami a szervizelésnél történt. Gondolom azt nem feltételezik, hogy szétszedtem a telefonom, hogy leárnyékoljam a GPS antennát.

    Egyébként a kedves üzletvezetőjük a 13. kerületben miután megmutattam, a GPS test applikációban a problémámat, szintén letöltötte a telefonjára az applikációt, és mutatta, hogy lám az övé sem csatlakozik egy műholdhoz sem. Nézzem meg! Majd szarkasztikusan közölte, hogy "Na akkor most én is vihetem vissza a telefonom a szervizbe." - Elkértem a telefonját... ki volt kapcsolva rajta a GPS... no comment.

    Ami a négyszemközti rendezést illeti: felajánlottam egy rendezési módot, melyben már nem is kértem a telefon javítását, csak a károm megfizetését (GPS modul) és a most már tökéletesen értelmetlen akkumulátorcsere árának visszafizetését. Nem fogadták el.

    Majd dönt a fogyasztóvédelem.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák