Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • hunFaNaTiC

    csendes tag

    Pár napja jött meg egy QE65QN95B típusú készülék. Tegnap este a TV kikapcsolása - standby mód - után feltűnt egy apró búgó hang, ami a One Connect box-ból jön folyamatosan. Nem mondom, hogy annyira zavaró, inkább a tudat, hogy ilyen árkategóriájú készüléknél nem vártam ilyen jelenséget.
    Media Marktban vettem, a TV amúgy rendben van, az én igényeimnek bőven megfelel.

    Este feltúrtam a netet és 2021-es modellnél elég sok bejelentés érkezett (humming/buzzing sound), amire a support válasza általában csere volt, a csere box esetében pedig ugyanaz a búgás megjelent, több készülék csere után is.
    Azt is írták pár, hogy HDR módban felerősödik ez a hang.

    Írtam a Samsung Members közösségi oldalra is, de érdekelne, hogy más hogy kezelte ezt a dolgot.

    Én egy kicsit tartok tőle, hogy a későbbiek során vagy zavaróbb lesz, vagy meghibásodáshoz vezet, ezért inkább megelőzném, amíg lehet, megköszönném az ötleteket.

    [ Szerkesztve ]

  • hunFaNaTiC

    csendes tag

    válasz bcsabi2023 #2 üzenetére

    Ezt a választ kaptam a Samsung fórumon:

    "Jó eséllyel coil whine-t hallasz, ami sajnos manapság már sokszor egy vele járó jelenség elektronikai készülékeknél, főleg PC-s hardverek esetében. Ilyen esetekre általánosságban nem vonatkozik jótállás, egyedüli megoldás kb. a hangszigetelés. Ettől függetlenül persze érdemes lehet megjáratni a szervizben, de nem gondolom hogy helytelen működésként azonosítható."

    Nekem nem zavaró, ha nem figyelem nem hallatszik, de az első cicergésnél megy a szervizbe szerintem.

Új hozzászólás Aktív témák