-
IT café
A S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl egy nyílt világú, belső nézetű, lövöldözős játék, amelyet az ukrán GSC Game World fejlesztett. A THQ megunta a fejlesztők szerencsétlenkedését és 2007 márciusában kiadta.
Új hozzászólás Aktív témák
-
kekeeci
senior tag
válasz kislaki92 #10923 üzenetére
A realizmust én is bírom, de az legyen megközelítőleg valódi realizmus. Pl az AA2-ben nagyon jó ez a darkos hangulat, de azért néha-néha süthetne a nap is. Vagy a Legendaryban, ahogy a bokrok lelassitanak futás közben, meg ahogy a fegyver mozog célzáskor. Az viszont, hogy ugyanazzal a fegyverrel az AI hajszálpontos lövéseket oszt, az már nem reális, vagy én 4-5 lövéstőt kifekszek OK, a hosszúkabátos bandita 10-15 fejlövéstől fekszik csak le, megint csak nem reális.
Szintén a Legendaryban figyeltem meg, egy katona (sima katonai ruhában) 5 vámpír és 3 pszeudókutya támadását verte vissza úgy hogy kb 10 mp-ként tudott egyet lőni, engem egy ilyen brigád úgy hogy exoban voltam megtűzdelve artikkal, kb 10 mp alatt bedarált. Elfőnek a fegyver esett ki a kezemből (szinte mindig ha monster-támadás ér), az NPC-knél ilyet sohase láttam.kekeeci (waltzer) R†P: Project Torque, LevelR & HEAT Online :( "Kívánom, hogy a víz amit talál ne világítson a sötétben. (May the water you find in the desert not shine at you in the dark.)"
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen