Új hozzászólás Aktív témák
-
Laris2
aktív tag
válasz speki1982 #6750 üzenetére
[link] javítás gamedata/configs/textures/trees fájlt nem javaslom. (az a textúra nem passzol a zónához)
[link] Istok magyarítás
Hát, kitartást ehhez a remek játékhoz. Szerintem ez könyebb játék mint a Naradna Solyanka, háromszor rövidebb is annál, és jobban meg van sűrítve játékélménnyel, és a befejezése is tökéletes.
Ha nagyon röviden írnám a lényegét, arról szólna, hogy a jövőből érkezők azokkal a jelenben élőkkel foglalkoznak, akik a múltat kutatják. -
speki1982
tag
Szia! Addig jutottam el, hogy a Te linkjeid alapján feltelepítettem, nem indult (perszeeee...), visszaolvastam és így már ment. Elindítottam, de egyelőre nincs időm vele játszani, de most már normalizálódott az életem és remélem a héten egy kis játék bele fog férni.
Tavaly már játszottam vele, bár teljesen másfelé kolbászoltam el, mint ami a végigjátszásban ajánlott útvonal... Szeméttelep, Kordon, Sötétvölgy, meg az lemerülő relikviák, a szörnnyé változó zombik... nagyon nagy potencia van ebben a modban, bár akkor nagyon hektikusnak éreztem a játékmenetet. Most, hogy van leírás és ott van a fordításod, könnyebb lesz, de arról fogalmam sincs, mit tartogat a játék számomra, pedig jó néhány szívatós modot végigjátszottam már...Azt nem tudom, először olvassam el a végigjátszást, vagy játék közben csipegessem fel belőle az infókat, bár én a lineárisabb játékmenetet jobban szeretem. ott volt pl. a Priboi Story, mondjuk az izgalmas volt annak ellenére, hogy nem rágták a szádba, merre kell menni.
Atyaisten, Kruglov? Hol? Mi? Merre? Félek
[ Szerkesztve ]
-
Laris2
aktív tag
válasz speki1982 #6754 üzenetére
Egy éve még csak oroszul lehetett végig játszani, mivel az erős védelem miatt sok scritps fájlt még átkódolni sem szabadott, azért a sok ékezetlen magánhangzó a fordításban. És csak kizárásos alapon találtam meg az angol fordítás hibáit. Így forrdításkor a mentéseim tele voltak számozott problémákkal. Egyébként a játék kb fele lineáris, mivel szigorú sorban kapod a feladatokat, amit bárkitől kérhetsz, akik nem lőnek rád. Ezek egyszerű feladatok, amik elvisznek ismeretlen helyekre, ahol még kaphatsz SMS-ben az adott pályákon további feladatokat. Természetesen mindet meg kell oldanod, főleg így elsőre nem is tudhatod mi a fontos. Nem vitatom, a játék eléggé bonyolult, de óriási mennyiségű segítséget kapsz. Az auto szkenner figyeli minden lépésedet, és adja az infókat, figyelmeztetéseket.
Hát Kruglov védelme, szerintem a Stalker történetek leghorrorisztikusabb legtartósabb csatája a zombik és mutánsok ellen. (köszönhetően Kruglov hozzáállása miatt)
Összességében végiig játszható, bár időnként nem árt a végigjátszásba belenézni.
Szerintem a legbonyolultabb része a játéknak, az erőmű alatti hatalmas labor labirintus. Talán a Metro Exodus irattára közelíti meg nehézségi szintben. -
speki1982
tag
Hát... nagyon katyvaszos a játék nekem még mindig, a Reborn szelleme köszönt vissza, amikor nem ad be bizonyos feladatokat és nem fogadja el a megoldásokat sem rá. Már most, az elején elment valami: a Szeméttelepen a bolhapiacon felvett sztalker küldetésben, amikor egy kutyából kell elvinni a gyógyszert a megbízóhoz, a kutya teteme ott van a gyár kapuja előtt, de nincs benne a küldetési tárgy. Írja ugyan, hogy ha nincs a kutyában, akkor keresni kell másik kutyát és abban lehet, de bejártam nagyon sok helyet és egyetlen kutyában sem találtam meg a gyógyszert, se élőben, se döglöttben sem.
Ez csak azért baj, mert így nem tudom felvenni a többi fontos küldetést sem a zsoldosoktól (pl.sznork bioanyag az Agropromban), mert azt mondják, hogy dolgom van mással, azaz nincs teljesítve a sztalker küldetés a Szeméttelepen.
Örülés van, ez ugyanaz a kínlódás, ami a Rebornban volt, ehhez meg már nincs kedvem -
Laris2
aktív tag
válasz speki1982 #6756 üzenetére
Ez akkor fordulhat elő, ha kivársz a feladat teljesítésével, ugyanis a zombik vagy a banditák elveszik tőle. Ilyesmire minden felé számíthatsz. Meg is lehet találni náluk, sőt van amikor a vadász is kirabolja a tetemeket, de tőle meg lehet vásárolni. Azért mindenből van bőven, csak nem éppen azon a pályán. (ezt a sztorit nem adják olcsón, de ha végigtolod bőségesen kárpótol)
-
shield
őstag
Mostanában eléggé kihaltak a Staker topikok.
S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
Rony949
őstag
válasz Dhampir #6764 üzenetére
Jelenleg elég gyenge, alsó-közép kategóriás gépem van. (i5 8400, GTX 1060 6GB és 16GB DDR4)
STALKER 2-nél ez a konfig ki fog akadni. Max azt tudom elképzelni, hogy minden lowon van és akkor talán tudná a fix 30 fps-t, azt viszont én nem szeretem. Ami 60 fps alatt van, az nekem már rossz.
Hál' istennek úgy tűnik, hogy a videókártya árak végre visszaállnak a józanész határába. Szóval most kitaláltam nagyokosban, hogy évvégére cserélni kéne gépet. Ha az RTX 4000-es széria nem lesz akkora előrelépés és/vagy túl drága lesz, akkor egy RTX 3070 lesz kinézve egy i5 12600K mellé.
Egyelőre ez a terv. A 1060 már amúgy is egy 6 éves kártya, szóval megérett a cserére, de őszintén szólva a STALKER 2 a fő motiváció. Egyik nagykedvenc játékszériám, szóval én ezt a lehető legszebben és legsimábban szeretném élvezni.
-
Laris2
aktív tag
válasz speki1982 #6767 üzenetére
Örülök, hogy nem adtad fel. Nekem egy Stalker játék sem adott annyi játékélményt mint ez a Reborn. Még az sem vette el a kedvem, hogy a nácik, mutánsok zombik átváltoznak, újjáélednek ha lelövöd őket, mivel a múlt és a jövő is jelen van, és ez szerves része a történetnek.
-
speki1982
tag
Nem adom fel, bár minden pályát legalább háromszor kezdek újra... most a raktáraknál vagyok, Lukash megjelenik, burer küldetés a faluban. Ok. Először Lukash hal meg, amíg végzem a küldit,megölik a bázisra betörő mutánsok. Jó, visszaszaladok, megvéde..ném, jönnek minden irányból, kész ezt igy nem lehet.
Ok, ujratöltöm az egész pályát, először minden mutánst megbecstelenítek, kikapcsolom a pszí-sugarzást, jön Luki, de... nem adja be a küldit. Wat? Most mièrt? Nem baj, megint megalazok mindenkit, már egyre jobban megy, beadja a küldit,f...a, megyek a faluba, a megerősödött Szabadságosok egy tagja kinyirta a burereket (maskor míert nem megy, csak most????..), hiába döglöttek, nincs teljesítve a küldi, nem spawnol be ujabb kámzsasokat, ez kész, az egyik burer hullája mellett sírok, ilyen nincs, hadd lőjjek még, de nem, tiszta a falu, a küldi nem teljesül, Lukash szoba sem áll velem....
Jóóóó....akkor van mentés, a falut nem takaritom ki, a bazist megvedem, Lukash jön, beadja, ott vannak a burerek, nem foglalkozom semmivel, csak rohanok a kámzsás szerelmemhez, gyere, bébi, szeretgesd meg a csövem, ott van, ket lépes most meglesz, nem erdekelnek a pokok, a kimerák, semmi, lerohadt a pancél, de meglesz, érzem, ha burer van, minden van, igeeeeeeeeeeeeeeeeennnnnnnn... éééssss...
crash...
Na most mar kapd be inkabb Sims-ezek
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz speki1982 #6769 üzenetére
Ilyenkor becsüli meg a dolgozó ember az eleddig a képernyő sarkába méltatlanul száműzött duzzogó és könnyzáporban kivörösödött, nagy szemekkel esdeklő pasziánszt is.
– Kérlek, kérlek, hagyd már végre ott azt a bugos Zónát, gyere és futtassál inkább engem, én stabil vagyok... húzzál még egy lapot... naaa, csak még egyet... többet már úgysem tudsz, hehehe..."
Összesített Las Vegasban még a Nagymester módban megejtett veszítés sem fog annyira fájni, mint a sokadszori X-Ray engine crash zöld poloskájának a másik dimenzióból kirángatott játékos dermedt arca elé sunnyogó pop up-ja.
[ Szerkesztve ]
-
Laris2
aktív tag
válasz speki1982 #6769 üzenetére
Próbáld a raktáras pályát egyszerűbben. A bárból menj át, és csak pár zombi lesz, ők nem igazán veszélyesek. kinyírod őket bemész a bázisra lekapcsolod a toronyban a sugárzót, ekkor kapsz egy SMS-t hogy Lukas megjelent a bázison. Beszélhetsz is vele a központi épületben, de csak annyit mond hogy valamilyen küldetésbe megy. Soha többet nem hallunk róla. A bureres feladat fontos, ezért kapod az utat a Pilótához, aki eldugta az ereklyéket, amik majd kellenek az aktiváló teremben.
Dhampir a játék egyáltalán nem bugos, sőt rendkívül stabil.
(Speki úgy látom, a játék hibájába beleszaladtál, vagyis ezekbe a fölösleges véget nem érő csatározásokba. Elvileg végigviheted öldöklés nélkül is, kivéve ahol az autoszkenner erre utasít. Ezt tudom, mert így is simán végigvittem. "Zsoldost" mindenfelé találsz, nem kell őket védeni, ők csak addig kellenek míg fel nem szerelkezel az erdész kívánalmai szerint. Bármikor beszélhetsz vele, ott van a Radar-2 pálya alján. Ha ez megvan, onnantól a megszokott módon kapod a feladatokat.)
-
félisten
Dhampir a játék egyáltalán nem bugos, sőt rendkívül stabil.
Örülök, hogy nem bugos, túl komolyan vetted, nem akarom bántani ezt a játékot. A fórumtárs írta a crash-t, arra alapoztam hozzászólásomat. Másrészt ez költői túlzás és utalás is volt a S.T.A.L.K.E.R. játékokban általában előforduló és kellemetlen érzelmeket kiváltó kidobásokra, amelyekkel tele van az Internet, lásd például:
X-Ray engine crash stalker[ Szerkesztve ]
-
speki1982
tag
Köszi. A bureres feladat megvolt, kaptam valami szürke kört a Vörös erdő eszaki reszén, a domboknál, ez lenne a Pilótás ereklyés szál? A végigjátszásban most valami feketét mutánst lövóldöz a Sötétvölgyben, majd a fenyőfás területen, a két Szidónál van a gamer.
A csaj, aki random megszólal angolul, Reborn waiting for you, az mit jelent? Már ertem, hogy mit mond, de miert mondja? Éhes a karakter?
-
félisten
Egy kis érdekesség azoknak, akik kedvelik és értik a programozást valamilyen szinten:
-
Laris2
aktív tag
válasz speki1982 #6776 üzenetére
Igen, de még valamit tenned kell, hogy eljuss a Pilótához, de már nem emlékszem mit. Egyébként egy ereklyét elloptak tőle a németek, hát innentől varázslatosan izgalmas, és érdekes lesz a játék. Ha komolyan gondolod a végigjátszást, akkor a jövő héten elkezdem, és sokat tudok segíteni. Mi a csaj neve, valószínűleg nem botlottam bele, mert akkor fordítva lenne.
-
speki1982
tag
Á, jobb lenne, ha befogná, idegesít egy kicsit...
Az öreg mocsarakban Werner miért nem hajlandó fejleszteni az O-tudat exot, küldetést kell neki még csinálni? A pszizóna rendben, most valamilyen létesítmények kellenek a folyó túloldaláról, vagy mi, nem értettem...
A végigjátszásban a srácnak rögtön hajlandó volt fejleszteni, semmit nem kellett hozzá csinálnia...akkor ez hogy van?[ Szerkesztve ]
-
Laris2
aktív tag
válasz speki1982 #6781 üzenetére
Wernernek csak egy mérést kell elvégezni a helikopter környékén. Már nem emlékszem pontosan melyik gombot kell megnyomni, talán a Shiftet? Pénzed legyen min 300000 rubel. Mielőtt belépnél a mocsárba, üzletelj Szidorral mindent megvesz, kivéve az O-tudatos exót. Gondolom megszedted magad sok drága páncéllal a Halott hurokban. Visszafelé Lizát kísérd el a teleportig, akkor Olgával ne foglalkozz, sőt ne is menj a közelébe, mert önállósítja magát, és ha kijut a zónából, akkor kezdheted onnan újból.
[ Szerkesztve ]
-
speki1982
tag
Szia! Hogyne,kezdek ráérezni az ízére , eddig viszonylag probléma nélkül haladtam, de most úgy jártam, mint az előző részben: programhiba miatt nem tudok továbbmenni.
A végigjátszás szerint haladok, most értem a Vörös-erdőbe, de a kör alakú jelölésnél lévő fejfában nincs ott az a pda, ami a teleportot nyitja meg a vadaszhoz.
Ennek a karakternek a Jupiteren kellett volna feltűnnie, el kellett volna kísérni az egyik, az igazi Kordonhoz vezető átjáróhoz a gyár közelében, de nem volt ott, az egész pályán sehol sem találtam, viszont az átjáró a végigjátszás alapján meglett. Szerontem emiatt nem tudok továbbmenni, nincs ott a karakter, ahol a sztori szerint lennie kell.Mintha a Tündérek völgyében ragadt volna be a háznál, de nem tudom, ő-e az a karakter. Nem tudom,mit csináljak, de dúhít, hogy ismét az a hiba jelent meg, ami a Rebornban végigkísért.
Van valami ötleted? -
Laris2
aktív tag
válasz speki1982 #6786 üzenetére
Még Strelok a játék elején nagyon sok fontos infóval többek közt azt is elmondta, hogy beszélj gyakran Arnival az arénában. Beszélsz vele, és akkor lesz PDA is és átjáró is.
Ő a pilóta közvetítője. Jupiteren akkor jelenik meg a Pilóta, ha a Halott hurkon mész oda. Ezt jelzi is az Info szkenner.
Nagyon nagy a körítése ennek a játéknak, az-az rengeteg dolgot ki lehet hagyni, aki ismeri a játékot, és úgy is a végére lehet érni. Pl nagyon fontos a szükséges felszerelések megszerzése (zsoldos feladatok) doksik PDA-k begyűjtése, Fontos karakterek elirányítása a Radar-2- őn lévő nagy találkozóra, a ferde fenyői teleport megnyitása. Ezután szinte lineáris a játék.[ Szerkesztve ]
-
Laris2
aktív tag
válasz speki1982 #6791 üzenetére
[link] Egy mentés Jupiterről.
Cseréld le a sripts fájlt, hátha abban maradt hiba. Nem fog problémát okozni. Sajnos sok scropts fájlban angolra fordításkor, vagy csak kódoláskor hibák generálódtak benne. Ezért ez a sok ékezet nélküli szöveg az SME-ekben. Mint írtam régebben, fordításkor a mentésem számozott problémákkal volt tele. Ezzel a scripts-el gond nélkül végigjátszottam. Ha megnyitod a legutóbbi szöveg részt, meg is találod a Pilóta okostelefon azonosító jelzését, amit akkor kaptam amikor beértem Jupiterre. -
Laris2
aktív tag
válasz speki1982 #6794 üzenetére
[link] Itt Fangnak megadod a Radar2 koordinátáit, és mehetsz az erdőbe. Ott felveszed a patkány bioanyagos feladatot, megoldod és mehetsz is a kereszthez. Ott lesz a PDA.
Ha nincs ott a pilóta, akkor valami feladat kimaradhatott. (Fake-vel volt már dolgod Zatonon?
Őt meg kell menteni, különben bukta) Így nem tudhatom miért nem jelent meg a Pilóta. Ha a mentésemmel folytatod, ne lepődj meg, mert én a kötelezőkön kívül senkit sem öltem meg, így mindenfelé hemzsegnek a mutánsok, zombik, meg a nácik. Viszont addig minden fontos küldi teljesítve. -
speki1982
tag
Fake-et kell kimenteni a szennyvíztisztító alól a Zatonon és elkísérni a hídhoz? Ha igen, akkor az megvolt utána mentem Angyalhoz az ipari területre.
Ez a Fangos koordinátamegadás nem rémlik. A vegigjátszast követem vegig, nem tudom mi volt ami kimaradhatott, eddig a pontig minden stimmelt, csak a PDA nincs a fejfában. Azt is furcsálltam, hogy a Jupiteren megjelent a Pilóta az orosz srácnak, nekem meg nem.
[ Szerkesztve ]
-
Laris2
aktív tag
válasz speki1982 #6796 üzenetére
[link] Nem tudom mi maradhatott ki, főleg így aránylag az elején.
A mocsaras mentésem van legközelebb a Pilótához. Itt Jillt is el kell kísérni a doki házához. Majd mehetsz is a holt hurkon keresztül Jupiterre. A Pilóta kulcsfontosságú karakter, nélküle nem találod meg az elrejtett műtárgyakat, amik kellenek az aktiváló terembe. És ezért nincs PDA, meg teleport sem az erdőben. Az elején a bárban beszéltél a Pilótával? Kapnod kellett tőle egy feladatot, hogy találkozz a vadásszal.