Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Kai_Rong

    senior tag

    válasz spleenszuru #11 üzenetére

    Ezt megerősítették már többen, hogy egyáltalán nem Soulslike lesz. Sok harci elem jön át a Niohból (3-féle stance, loot hegyek, mission rendszer, stb.), de ez inkább lesz egy Tsushima x Nioh crossover, mintsem egy új Sekiro. Ami nem is feltétlenül baj.

    PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044

  • Kai_Rong

    senior tag

    Nem nagyon volt időm játszani, szóval még csak most megyek a harmadik térképre. Eléggé hullámzó a játék: az open worldös felfedezősdit meglepő módon élvezem - bár azért nem fogok a kardomba dőlni, ha a maradék 25 macskát is összeszedem végre :D.
    Nyilván kicsit szegény ember open worldje érzete van, sok ismétlődő elemmel, de az igazsághoz hozzátartozik, hogy pl. a Tsushima se volt tele túlságosan érdekes dolgokkal. Ha open worldről van szó, továbbra is a Witcher 3 az etalon nálam.
    A harc egy felvizezett Nioh+Wo Long kombinációra hajaz, elég sokat cserélgetek fegyvert meg stance-t, így nem untam még rá. Közepes fokozaton játszom, de túl könnyűnek érződik az egész, hardon viszont két ütésből meghalok, ami meg nem fun, szóval maradok ezen a szinten. A sztori kicsit meh, a pro- és anti-shogunate rendszer egy ilyen narratív jellegű játékban szerintem kevésbé tud jól működni.

    Nem nagyon sikerült infót találnom arról, hogy DLC lesz-e, már az is furcsa volt, hogy ellentétben a Nioh / Strangers of Paradise / Wo Long által lefektetett hagyományokkal, megjelenéskor nem lehetett Season Pass-szal megvenni a játékot. Ha lesz is bármi kiegészítés a játékhoz, akkor max egy nagyobb sztori DLC-t tudok elképzelni, hasonlóan a Tsushimához.

    PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044

  • Kai_Rong

    senior tag

    Tegnap este, cirka 48 óra után a játék végére értem. Továbbra is felemás érzéseim vannak a játékkal kapcsolatban. Rossznak egyáltalán nem mondanám, mert eléggé a képernyő elé tudott szegezni, ami nálam elég ritkán fordul elő. Az open world miatt mindig volt mivel bíbelődni, bár amikor a chapter 3-ban a már felfedezett térképrészeken megint public order helyreállítást várt tőlem a játék, ott azért már nem volt teljesen őszinte a mosolyom :D

    Nézzük szép sorjában.

    Negatívumok:

    - A történet. A Team Ninja rajongóknak ez nem lesz különösebben újdonság, ugyanis a csapat által fejlesztett játékok sosem az erős sztoriról voltak híresek, de ez itt végképp az agyf.sz kategória. A sztori fő építőköveit illetően teljes mértékben ragaszkodtak a történelmi hűséghez, az egész koncepció ugye arra fut ki, hogy mi vagyunk a "wildcard", csapódhatunk ide vagy oda, de egy ennyire narratív jellegű játékban ez inkább áldás, mint átok. Én jómagam még a történelmi események és játékban szereplő karakterek 80%-ának ismeretében is néha vakartam a fejemet, hogy mégis akkor mi történik, meg hogy ez meg az miért kellett. A Yakuza Ishinből pl. sokkal jobban össze lehetett rakni a sztorit, mint ebből, ami azért nagy szó :D Tudom, nem a Tsushimához kell ezt hasonlítani, de mégis nehéz ignorálni azt a tényt, hogy annak a játéknak a történeti egyszerűsége sokkal jobban illeszkedett a grandiózus narratív-vezérelt koncepcióba, amit itt is szeretett volna a dizájnercsapat megvalósítani. A kevesebb néha több...

    - A döntéseinknek nincs súlya. Mármint persze, bizonyos döntések bond missionöket és hasonlókat unlockolnak, de lényegi döntés nincs a sztorira. Nekem valamiért a minimál marketing miatt, amit a játékról nyomtak, az volt a várakozásom, hogy újra tudjuk írni a történelmet, ehhez képest ugyanarra fut ki a játék, függetlenül attól, hogy mit döntesz. Egy fontos NPC kapcsán van egyedül beleszólásunk a történelem alakulásába, egyébként full railroad a sztori. Ez azért elég nagy turnoff egy immerzív RPG-nek szánt játékban.

    - Open world formátum. Nem is maga a formátum, inkább annak a kezelési módja. Nagyon élettelen az egész, és sajnos érezni rajta, hogy időhúzás céljából lett berakva. Ha a ronin és bond questek meg a különálló miniküldik Nioh vagy Wo Long módra missionként lettek volna berakva a játékba, akkor ez egy nettó 20-25 órás cím lenne, a maradékot az open world tette hozzá.

    - Unalmas főküldetések. Egyrészt kifejezetten rövid mapokat sikerült összerakni (aminek valószínűsíthető oka részben a fentebbi open worldös pontban lett kifejtve), másrészt mindegyik egy kaptafára épül. Máig nem teljesen értem, hogy ezek az "optional" küldielemek milyen rewardot hoztak pluszban, de a végére már teljesen belefáradtam a "Defeat X formidable foes" névre hallgató fillerfeladatba, szóval megpróbáltam ignorálni a harmadik fejezetben, de annyira nem voltak elrejtve ezek az ellenfelek, hogy komolyabb koncentrálás vagy ráfeszülés nélkül is simán teljesítettem ezt a "mellékes" szálat.

    - Érdemi endgame hiánya: megnéztem a végén egy pár Midnight küldetést. Egyrészt nem érzem magam nagyon ösztönözve arra, hogy ezt végigjátsszam (magasabb szintű loot a jutalom, húha), másrészt mennyire jó dizájnkoncepció az, hogy hizlaljuk fel az ellenfelek HP csíkját és sebezzenek kétszer akkorát, mint Twilighton? Konkrétan a chapter 1-es küldik Midnight módjában a mezei lándzsás ellenfelek három ütéssel ölik a 65-ös szintű karakteremet, akin a normál játék high-end gearje van. Cserébe nekem belekerül jópár countersparkba, hogy lemenjen a ki-je, és meg tudjam ölni. Nevesített ellenfeleknél, bossoknál, minibossoknál ennél jóval frusztrálóbb az élmény. A gearrel gondolom javul majd a helyzet, de nem tartom szórakoztatónak.

    - Technikai issue-k: szerintem a látványvilága a játéknak kifejezetten szép, sok vélemény túlzásokba esik, és PS3-as színvonalnak hívja a játékot :D Attól azért messze van, de tény, hogy nem egy csillivilli current gen játékról van szó. Ettől függetlenül a térképen lévő dolgok jól néznek ki, tetszett a különböző évszakok megjelenítése, az egyes "kerületek" egyedisége. Ami viszont megbocsáthatatlan, az a technikai színvonal. FPS dropok (főleg harc közben, különösen, ha láng és poison effekt előkerült, egy-két harc diavetítés szintre került, plusz a hotkey lenyomásokat se regisztrálta a játék) és grafikai bugok (az úton a magaslati levegőben, azaz a semmiben ülő szamuráj, infinite esés animáció, amikor két rossz poligon közé ugrasz be). Ezeket nyilván ki fogják még patchelni, de azért bosszantó volt látni / tapasztalni.

    Pozitívumok

    - Bond-rendszer. Ez szerintem tök jól sikerült, a nevesített történelmi alakokat igyekezett a személyiségükkel felruházni a játék, kicsit közelebb hozni a játékosokhoz. Nyilván látszott, hogy akire több idő jutott, az jobban ki lett dolgozva, de azoknál a karaktereknél sincs hiányérzetem, akik nem kaptak külön bond missiont. Az is tetszett, hogy a bondok fejlesztése statokkal / harci stílusokkal járt együtt, jó allegóriája volt a történelmi korszaknak ("a többiek által leszek én is több").

    - Harcrendszer sokszínűsége. Nálam még mindig a Nioh 2 harcrendszere a number 1, de becsülendő az a próbálkozás, hogy ezt megpróbálták vegyíteni a Wo Longéval, megtartva mindkét harcrendszer erősségeit, illetve hogy ezt le tudták fordítani egy difficulty-based játékra. Nem vállaltam nagy kockázatot a közepes nehézséggel, szerintem minimális odafigyeléssel ezen a nehézségen bárki végig tudja játszani a játékot (a legkönnyebb fokozaton elég a négyzetet spammelni, és akkor se halsz meg :)), viszont iszonyatosan nagy fun volt ráérezni a counterspark-blokk-dodge hármas megfelelő arányára, vegyítve a fegyverek és stílusok kombinációival. A naginata nagy kedvenc lett a végére, nagyon dualsword párti voltam a Nioh 1 óta, de a katana + naginata kombó gyakorlatilag minden ellenfélt végig tud aprítani.

    - Hátteret adó korszak. A sztorivezetés nehézsége ellenére tök pozitív, hogy végre kaptunk egy Bakumatsu időszakban játszódó játékot. A Sengoku periódus ugye agyon van már használva, unalomig ismert minden eleme, ez a korszak azonban ritkán szerepel játékokban (volt egy Way of the Samurai meg egy Yakuza Ishin, aztán csókolom). Bízom benne, hogy elég szép lesz az eladott példányszám ahhoz, hogy ehhez a témakörhöz még más stúdiók is hozzá merjenek nyúlni.

    - Meglepi special bossok. Biztosan nem találtam még meg mindenkit, de amikor random William a.k.a. Blue Eyed Samurai jött szemben Edóban egy barlangban, azért önkénytelenül kitölt belőlem a kacagás :D

    Kicsit több a negatívum az írásban, de azért összességében én jól szórakoztam ezzel a játékkal, és nem bántam meg a day 1 vásárlást. Nagyon mást már úgysem várok idén instant buyra (na jó, az Elden Ring DLC-t azért igen), szóval hozta azt, amit egy ilyen játéktól általában elvárok.

    Továbbra is nagyon kíváncsi vagyok, hogy lesz-e DLC a játékhoz valamikor a közeljövőben. A lehető legpozitívabb endinget hoztam össze, ott két jelenet is volt, ami valamiféle folytatást / mini side-storyt sejtet, de sajnos összességében elég beszédes az, hogy nem season passal jelent meg a játék. Nem lenne bennem hiányérzet, ha nem kapnánk plusz tartalmat a játékhoz (csak a szokásos hibajavító patcheket), de hajlandó lennék fizetni a többlet contentért.

    PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044

  • Kai_Rong

    senior tag

    Még egy dolgot elfelejtettem: a régi TN játékok azért komolyabb kihívást jelentettek a platina trófea terén, itt meg gyakorlatilag utánad vágják, nem is kell mindent megcsinálnod. Ez nem feltétlenül baj, nem vagyok a lélekölő felesleges grind híve, de azért meglepő, hogy igazából csak végig kell játszani a játékot, és hozzád dobják a trófeákat :D

    PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044

  • Kai_Rong

    senior tag

    válasz onkelz #56 üzenetére

    Egy trófea járt érte, ha meg tudod ölni. De vissza tudsz jönni később is ide. A sztorin nem változtat, mindenképp választanod kell a két karaktered közül egyet.

    PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044

  • Kai_Rong

    senior tag

    válasz spleenszuru #55 üzenetére

    Veteránnak azért nem mondanám magam, bár a Soulsborne játékokban, a Niohban és a Wo Longban van együtt jó 1400 órám, de ez még azért rookie numbers a valódi veteránokhoz képest :D Nyilván van némi költői túlzás a négyzet spammelésében, de kíváncsiságból ismételtem néhány küldit a legalacsonyabb nehézségi szinten, és nagyon könnyen hullottak a bossok.
    Amúgy a countersparkra nem kell nagyon ráfeszülni, nekem a játék végére lett tiszta, hogy igazából nem elvárás, hogy mindent countersparkolj, a dodge és a block legalább annyira integráns része a fluid harcnak. A legtöbb esetben azt díjazza a játék, ha az ellenfél chain attackját nagyjából blokkolod, majd az utolsó hitet countersparkolod, így csinálsz magadnak támadási lehetőséget.

    PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044

  • Kai_Rong

    senior tag

    válasz melega #61 üzenetére

    Mi a két küldetés neve?

    PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044

  • Kai_Rong

    senior tag

    válasz melega #64 üzenetére

    Ja vágom, az a mission a Saito-s duel. Találj valami jobb polearmot, és a felsőfogásos stance-ben gyorsan meg kellene pusztulnia.

    PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044

  • Kai_Rong

    senior tag

    válasz spleenszuru #66 üzenetére

    Nyilván a kék stance a legjobb az egyes szituációkban, de ha valamelyik kék stance-ben nem érzem komfortosnak a countersparkot és nehezen tudok openinget nyitni, akkor átváltok a Hayabusha katana stance-re, aztán max. lassabban verem le a ki-jét, de legalább konzisztensen tudok countersparkolni :D

    PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044

  • Kai_Rong

    senior tag

    válasz spleenszuru #69 üzenetére

    Tegnap este játszogattam, Midnighton haladtam az első fejezettel. Nekem az tűnt fel a tegnapi játékban, hogy a countersparkokat azért rontom el, mert túl hamar nyomom le a háromszöget, és nem adja be az animációt. Szóval lehet, hogy tényleg hozzányúltak a timinghoz.

    Illetve most már valóban többféle kutya és ronin mászkál a világban, RIP Zesty Bacon Bits :(

    PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044

  • Kai_Rong

    senior tag

    válasz spleenszuru #71 üzenetére

    Szerintem ne stresszelj rá, a Wo Long egy tök más játék, nyilván vannak transzferálható skillek, de nem hiszem, hogy erősen determinálná a Wo Long végigjátszását a Roninos teljesítményed. Nekem az első TN játékom a Nioh volt, és nehéz volt, kellett idő, amíg beleszoktam. A második bossnál ha 60-szor nem haltam meg, egyszer sem :D de ha eltökélt vagy és tanulsz a hibákból, akkor menni fog, és egy idő után ráérzel a flow-ra.

    PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044

  • Kai_Rong

    senior tag

    Én közben haladgattam a Midnight móddal. Nem gondoltam volna, hogy ennyire rá fogok függeni, de be kell valljam, eléggé addiktív :D A midnightos chapter 1 küldik már teljesen készen vannak, a térképet is újra lepucoltam ("komoly" rewardot adott érte, 5 Book of Five Ringset, lol), chapter 2-ből még a nice to have küldetéseket meg kell csinálnom, de már Kyoto is unlockolva lett. Itt az utolsó chapterben azért már nagyon izzadósak a bond és a fő missionök is, egyrészt majdnem minden pálya végén két Shinsengumi tesó van, akik "jó dizájn" címszó alatt minden move-jukra superarmort kaptak, illetve hiperaggró stílusban, jó hosszú kombókkal ütnek, és simán le tudnak gangbangelni. Sokadik TN játékom, mindegyikben gyűlölöm a többszemélyes bossfightokat. Még a Nioh 1 csak-csak okés volt, de amióta a Nioh 2-ben behozták az unblockable piros támadásokat, azóta kicsit unfairnek érzem, hogy beraknak ellened két bosst. Miközben az egyiket próbálod lenyesni, addig a másik simán hátulról megrak egy unblockable támadással...

    A hiperaggrós és gyors bossok önmagukban is komoly kihívást tudnak okozni, ha látom, hogy a public ordernél az egyik field boss egy Shinsengumi tag, vagy Izo, vagy Gensui, akkor kicsit lélekben mindig meghalok :D Tök random egyébként rájöttem, hogy ebbe a játékba is áthozták a Nioh 2-s / Wo Longos confusion / discord mechanikát. Ha rá tudod rakni az ellenfélre a burnt és a poisont egyszerre, akkor lilás fekete aura lesz körülötte, és baromi gyorsan olvad a Ki-je - ha valaki midnightban nagyon kemény dió, akkor ezt szoktam bevetni cheese gyanánt.

    Normál módban amúgy a sima mezei ellenfelek váltogatják a fegyvereiket? Ez is most tűnt csak fel. A ninják simán váltogatnak dual sword és katana között, hogy countereljék a stance-edet, de szamurájoktól is láttam már odachi és spear swapot, nagyon menő

    PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044

  • Kai_Rong

    senior tag

    válasz spleenszuru #74 üzenetére

    A dojós pontszámodat döntő többségében három dolog befolyásolja: mennyi idő alatt vered le az ellenfelet, mennyi sebzést okoznak neked és hány sikeres countersparkod volt. Ha másfél életcsíkodat veszi le az ellenfél, az még bőven a Master kategória. Kék stance-ben gyorsan le tudod ütni az ellenfeleket.

    PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044

  • Kai_Rong

    senior tag

    Tegnap este végeztem az összes Bond missionnel midnight módban, már csak a chapter 3-ból van egy-két fő mission.

    Legnagyobb meglepetésemre a "tripla" boss fightos bond mission másodjára sikerült, pedig ezek a korábbi TN játékokban mindig nagy mumusok voltak (a Wo Longos tripla boss fightos missionra gondolva máig előjön a PTSD-m). Cserébe Saitónál rendesen elidőztem, hihetetlenül idegesítő attack patternje van, ha a kezdő piros támadásának a countersparkját elrontottam, akkor már tölthettem is újra az állást a zászlónál, mert fixen lekaszabolt :D

    A crafting rendszer lehetne kicsit optimalizáltabb a játékban, a hasznos cuccok (remedy-k, healing medicine, arrowhead oil) ugyanarra az egy crafting materialra épülnek (Red Nuts), annyira megcsappant már mindenből a készletem, hogy kénytelen voltam az open worldbe gyűjtögetni az alapanyagot hozzá. Vagy az is segítene, ha mondjuk lenne olyan árus, akinél kifogyhatatlan mennyiség van a cuccokból, nem pedig félóránként tölti újra a stockot. 5 millió pénzem van, de semmi értelmesre nem tudom költeni a fegyverupgrade-en kívül.

    PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044

  • Kai_Rong

    senior tag

    És most már tényleg kész vagyok mindennel, lepucoltam minden térképet midnight módban is. Arra még nem sikerült rájönnöm, hogy a random ronin betörések és public order helyreállítások milyen időközönként spawnolnak, de jelenleg most azok sincsenek, se Edoban, se Kyotóban. Bondok, harci stílusok és fegyverjártasságok kimaxolva, minden title megszerezve, dojo-horseback archery-gliding-firearm trainingek masterre húzva. Az elején aggódtam, hogy van-e elég skill pont a játékban arra, hogy a breakthrough skillfát is fullra ki lehessen rakni, de sima ügy. Még talonban is maradt kb 50 normál skill pont, skill típusonként 4-5 specifikus pont, plusz a skill pontokat adó különféle Treatise-ek.

    Tegnap végre az online coopot is megnéztem, a lvl 100-as boss gauntlet ally missiont is megcsináltuk így, köszönet a csapattársaknak, hogy carry-ztek, ide a játéktudás mellé azért kell a specifikus build, ami segít a túlélésben. A végén mikor Ryoma mellé berakta a Veiled Twint már konkrétan nulla consumable-lel rohangáltam, és csak arra fókuszáltam, hogy el ne találjon egy random one shotolós piros támadás :DDD Jó cuccokat (level 108-110 közötti masterworkök) dobáltak a bossok, de azért annyira nem volt jó móka, hogy cuccokat itt farmoljak non-stop. Természetesen a community már összerakott rá solo buildet, ezen meg sem lepődöm :D

    Így 91 óra játék után nagyon remélem, hogy lesz hozzá DLC a közeljövőben, szívesen játszanék még vele. A Nioh 2 óta nem szórakoztam ilyen jól Team Ninja játékkal, a Strangers of Paradise szerintem orbitálisan rossz volt, a Wo Longgal elvoltam, de aztán nem éreztem az ösztönzőt arra, hogy NG++ cycle után is játsszak vele. A Ronin csinált most egy jó egyensúlyt, a sima első végigjátszás alapján voltak fenntartásaim, de a Midnight kárpótolt és felhúzta a játékot a Nioh-ban kedvelt nehézségi szintre.

    És persze várom azt is, hogy mit jelent be a Team Ninja a következő dobásként.

    PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044

  • Kai_Rong

    senior tag

    válasz vanŠcore #78 üzenetére

    A sztori sutaságával én sem vagyok kibékülve - ugye a teljes sztori egy az egyben követi a történelmet, pár olyan apróságban van eltérés, ami a big picture-t nem befolyásolja. Ahhoz képest, hogy a marketingben rommá lett nyomatva a "choose your own path and forge destiny" és hasonló lózungok, semmit nem lehetett a kerettörténetben érdemben csinálni. A választásnak csak az illúziója volt meg. Ebbe a helyzetbe beleerőszakolni azt, hogy mi igazából a pártatlan, külső szemlélő rónin vagyunk, aki a mérleg nyelveként ahhoz az oldalhoz húz, ahova akar, megismerve mindkét oldal érveit a történelmi nagy eseményeknél, óriási nagy narratív baklövés, pont azok miatt is, amit írtál :D Szó mi szó, az NPC-k valós történelmi személyiségei is igazi ringlispílt műveltek az oldalak között, mivel a korszak ténylegesen komplex volt, és nem fekete-fehér, de az alkotóknak azt fel kellett volna mérnie, hogy ez játék sztoriként nem működik. A régebbi Assassin's Creedek ezt jól tudták hozni, mivel ott railroad szerkezetű sztorimesélés volt, amitól valósabb motivációkkal rendelkezett a karakterünk. A sztori nekem összességében még annak fényében is csalódás volt, hogy a Team Ninja sose erről volt híres (a Nioh 1-2, a Wo Long és a Strangers of Paradise "sztorijai" is megérnek egy misét).

    A harc szerintem iszonyatosan fun volt, ha laposnak érezted, akkor valószínűleg nem a megfelelő nehézségi szinten játszottad (az állítható nehézség amennyire casual baráttá teszi a játékot, legalább annyira rontja is az élményt a hardcore-abb rétegnek).

    A lootrendszer is tipikus Team Ninja, valóban semminek nincs értéke, azaz semminek sem tudsz igazán örülni, főleg nem az első végigjátszás során, ami arról szól, hogy amint esik egy jobb stattal rendelkező darab, azonnal cseréled is :D Amikor buildet akarsz építeni az endgame-ben, ott lesz jelentősége a lootnak, addig felesleges pepecselés - és egyébként teljesen jogos a kritika, a Soulslike-okkal összehasonlítva a Team Ninja megmaradt valahol a 2000-es években, ahol ez a lootömlés divat volt, de ráférne némi újragondolás a rendszerre. Feltételezem azért nem nyúltak hozzá eddig, mert a keménymag fandom viszont pont ezt szereti a rendszerben, két réteget pedig nehéz egyszerre plízelni.

    Az AI g.cibuta :D Kedvenceim a kiszabadított roninok a public order restoration eventeknél, akik nagyon hálásak azért, hogy kiszabadítottad őket, de még véletlenül se ütnének bele az ellenfelekbe. Midnight módban ugye minden public order restoration eventnél az egyik formidable fieldboss fixen egy rendes sztori boss - Kondo, Genzui, Ryoma, Sana, stb., és azért 90+ szinten van egy pár, akivel nem esik jól harcolni. Kiszabadítottam a rónin haveromat a táborban, kiirtottam mindenkit, már csak a fieldboss volt hátra, levertem az életét addig, hogy ténylegesen egy ütés kellett volna csak bele, healing itemem meg távolsági fegyverbe ammo már nem maradt, és percekig fogócskáztam a bossal, tesztelve, hogy a haverom vajon beleüti-e azt az utolsót, amíg a boss velem van elfoglalva. Plot twist: nem ütötte bele.

    Mindezek mellett egyébként a játék jól fogyott, hét elején volt Koei Tecmo menedzsment beszámoló, eladott példányszámban állításuk szerint a játék felülmúlta a Nioh sorozatot, és a játékosok általi fogadtatással is elégedett a kiadó. Ezek alapján azért lehet bízni abban, hogy foglalkoznak majd a játék foltozgatásával, illetve talán egy DLC is jön majd hozzá.

    PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044

  • Kai_Rong

    senior tag

    válasz spleenszuru #80 üzenetére

    Én is berománcoltam utólag mindenkit a Midnight mód alatt.

    Nálam az működött, hogy végigjátszottam a választásos opciókat újra, anti-shogunate útvonalon, reflektálva a mostani idővonalon. A Shoinos börtönmenekítéskor Genzui megközelítését választottam és végigjátszottam újra a bond missionjeit. Az utolsó bond missionjének teljesítése után írta, hogy Genzui valami fontosról akar velem beszélni, és lehetett veiled vowozni.

    Személyes vélemény: a personal itemek nagy része elég hulladék, egyedül a Ryomáé must have (és elég nagy szemétség, hogy midnightban se dobálja senki, egészen addig, amíg a veiled vowon keresztül meg nem szerzed).

    PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044

  • Kai_Rong

    senior tag

    válasz spleenszuru #82 üzenetére

    Az accesory-k nagy része tényleg csak fluff, Ryomáé azért kell, mert a set requirement-et eggyel lejjebb viszi (szóval ha csak két item van rajtad, akkor is megadja a három itemért járó bónuszt).
    A többi statnövelő meg effektező sorral pedig nem is annyira érdemes foglalkozni. Ha min-maxolsz, akkor fontos, de őszintén majdnem mindegy, hogy valami +8.2%-ot ad az attackhoz bónusznak, vagy pedig +9%-ot, marginális a különbség.

    Annyi, hogy bizonyos szettekhez van accessory (azaz az accessory maga lehet egy szett része), azok azért hasznosak, mert akkor több opciód van a fegyverválasztásban, illetve több szett bónuszod is lehet egyszerre.

    PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044

  • Kai_Rong

    senior tag

    válasz spleenszuru #84 üzenetére

    Ez egy eredetileg bunyós játékos kifejezés :D Hyper armornak vagy super armornak hívják azt, amikor annak ellenére is végbemegy a támadási animációd és a hit, hogy az ellenfél közben megüt téged (még OP-bb esetben még a bekapott sebzést is lenegálja). Normál támadás esetében ha az ellenfél megüt téged, akkor interruptolja a támadásod animációját, és sebződsz.

    Itt a Shinsengumi tesók egy jó része hyper armoros támadásokkal bír, szóval ha elkezdenek egy hosszú chaint, nem lehet megrekeszteni őket, ameddig végig nem nyomják :D

    PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044

  • Kai_Rong

    senior tag

    válasz spleenszuru #86 üzenetére

    Azért, mert neked is vannak hyper armoros támadásaid :D Egyszerűbb volt így körülírni. De igen, akinek végbemegy az animációja a hit ellenére interrupt nélkül, annak van hyper armorja. Ez lehetsz te is, meg lehet ellenfél is.

    PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044

Új hozzászólás Aktív témák