- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Linux kezdőknek
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Mesterséges Intelligencia topik
- Synology NAS
- Milyen routert?
- DIGI internet
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Google Chrome
Új hozzászólás Aktív témák
-
pbalu
aktív tag
Azon a pályán 1 mp-et nyertem a difi jó beállításával, ami nekem: 20% - 25% - 45% - 1
De hát ez meg vezetési stilustól is függ''...Ayrton azt mondta: Látod, nem lehet. Egy folyó van a fal mögött, úgyhogy nem lehet máshova tenni. ...Pontosan ezen a helyen vesztette el az életét.''
-
pbalu
aktív tag
Szárnyak kb. jók (én elől 5-el nagyobbat használok általában mint hátul), hasmagasság is, ha leér keményíteni kell a rugókat. Difit meg neked kell kikisérletezni...
''...Ayrton azt mondta: Látod, nem lehet. Egy folyó van a fal mögött, úgyhogy nem lehet máshova tenni. ...Pontosan ezen a helyen vesztette el az életét.''
-
[CS]Blade2
addikt
Könnyen lehet időt veszteni akár egy kanyarban, ha kicsit máshogy veszed.
Pl.: A F1RFT2008-ban Bahrain-ben én 1.28.932-t tudok, de összehasonlítottam a Telemetriát egy 1.27.4-es idővel, amiből látszik, hogy a 1,5secből kb. 0,7sec-et a 9es kanyarból való kigyorsításon bukom el.:
[link]
A kanyar közepén, még olyan 0,4sec lehet a lemaradásom, a kanyar utáni egyenes végére meg 1,1sec.
A többit a végsebességgel bukom el, az enyém 312Km/h, az öve 321Km/h. -
Motion_Blur
félisten
Megnéztem, nálam rendben van. Nem esik teljesen középre a bukósisak, de egyértelműen látszik a különbség, ahogyan azt már előttem is linkelték. Ha nem működik, akkor szerintem egy másik mod, vagy valamilyen segédprogi felülírja a nézetet.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Behúztam a középvonalat [link] Tükörnél stimmel, kormánynál, sisaknál nem.
Nálam is így esik 'majdnem középre'
de aztán lehet, hogy teljesen elbeszélünk egymás mellett, akkor sry
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section