Új hozzászólás Aktív témák
-
Plata
félisten
válasz Nagymedve11 #16929 üzenetére
Legtöbb modder-t nem is látod a játékos listában.
-
Plata
félisten
válasz Nagymedve11 #16932 üzenetére
Red dídben nincs privát.
Tudtommal.
GTA online-ból kiindulva oda is be tudnak.#16931bepken
Nekem social klubos red díd van,de megy stemről is.[ Szerkesztve ]
-
Anulu79
addikt
válasz Nagymedve11 #16932 üzenetére
Hogyan csináltál privátot?
-
Plata
félisten
válasz Nagymedve11 #16938 üzenetére
Ne ostorozd magad,idővel kinövöd.
Valszeg. -
negyven2
veterán
válasz Nagymedve11 #16938 üzenetére
Igazából akkorát nem téved, mert technikai értelemben RDO-ban Solo lobby, csak a meghatározott küldetések estében van lehetőség. A többi metódus (hálózati alapú babrálás/PC exe file ideigenes felfüggesztése), nem csinál valós Solo lobby-t, hanem csak egy un. broken lobby-t. Ami bár Solo-nak tűnik és úgy is viselkedik, de a játék network részének a felépítse miatt csak kihasználsz egy olyan funkciót, amit akkor kapsz, ha valami gond van a játékkal. És szemben a GTAO-val, itt játék mindenáron megpróbál majd neked szerver összevonást csinálni. Ami jobb esetben csak 10-20 mp kellemetlenséget okoz, de rosszabb esetben eladást/free roam küldés bukást is okozhat.
"Fact. Bears eat beets. Bears. Beets. Battlestar Galactica."
-
MolGabi
aktív tag
válasz Nagymedve11 #16929 üzenetére
Én is láttam és minden alkalommal látom, múltkor elindítottam az RDO-t, de hamar meguntam megint. De pluszban most még voltak új dolgok is, ami legutóbb - talán féléve, egy éve néztem előtte - nem. Tűzokádó varjak és lovak. Azokkal találkoztál esetleg? Illetve az egyik gyors-küldetésnél, amikor nyilazni kellett egymást, valami baromarcú betett valami ketrecfélébe és ott nekem vége lett a küldetésnek...
A modderek hagyján, de a R* részéről meg a pofátlanul kevés díjazások egyszerűen értelmetlenné teszik az egész játékot. Nagyon kár ezért a játékért. Az a rengeteg befejezetlen adat, ami lapul a játék alatt... Szerintem a sztori háromnegyedétől is azért ilyen fura érzés, mert ott is belevagdostak a megjelenés előtt nagyon kapkodva és ezt érezni a játékon. Az epilógus John-nal konkrétan értelmetlen, mert az RDR1-ben el is hangzik, sosem járt arrafelé, amerre... Menüben ha megnyitod, ami napig a Bounty Hunter fülnél Arthur látható New Austin-ban, ahogy hozza ki az egyik delikvenst a bányából. Negyed-Guarma, Mexico csak alapjaiban, de a zene elindul ha bizonyos pontokra elmész... RDR1 komplett épületek, csak lezárva New Austin területén. Sorolni lehetne estig... Rengeteg anyag van ebben a játékban, de szerintem ez fel is emésztette a csapatot elég rendesen, azért is ment el mindenki a legfőbb emberek közül.
[ Szerkesztve ]
-
pandras83
senior tag
-
negyven2
veterán
válasz Nagymedve11 #16961 üzenetére
Közel 4,54 év alatt 53 millió példányban kelt el eddig úgy, hogy az elmúlt 1,5 évben átlagban már 3+ millió példányban kelt el negyedévente. Előtte a megjelenési időszakokat leszámítva 3 havonta ment el belőle olyan 1 millió példány. Emellett az aktív Online játékosok száma is úgy 10%-al növekszik minden negyedévben.
Természetesen GTA-ból még mindig többet adnak el, és még mindig magasabb az aktív játékosok száma. Viszont abból 9,5 év alatt eladtak 180+ milliót!
De ugye ők leírták, hogy miért kellet dobni az aktív támogatását a RDO-nak. Egész egyszerűen azért, mert nincs rá elég emberük, hogy mind a kettő Online játékot legalább egyformán támogassák (utóbbi GTAO update-ek is elég karcsúak, gyengék). Illetve akit csak lehet azt a következő GTA fejlesztésre raknak át. De ahogy lehet hallani iparági pletykákat, még ez is kevés. Ezért is van, lesz az, hogy a következő GTA a tervezettnél kisebb scope-ot kap majd megjelenéskor, mint tervezték, és majd később rakják majd vissza azokat (mindezt azért, hogy azért a legkésőbb 2025-ben ki tudjon jönni.
Hogy utána mi lesz? Még nem tudni, de valószínűleg jöhet egy újabb Red Dead játék, hiszen a GTA után az a legnépszerűbb franchise-uk!
"Fact. Bears eat beets. Bears. Beets. Battlestar Galactica."
-
Mike
veterán
válasz Nagymedve11 #16961 üzenetére
Szerintem se. A Rockstar ráállt egy játékra, ennyi. Pénz a lényeg
-
negyven2
veterán
válasz Nagymedve11 #16963 üzenetére
Jelenleg ott tart az AAA+ játékipar, hogy egy játék fejlesztési ideje minimum 5 év (és ebben csak a production time van benne, tehát a tényleges fejlesztés). Egy Rockstar szintű maximalista cég esetén, ez viszont akár 10 év is lehet simán (a következő GTA-t 2015-től kezdték el ténylegesen fejleszteni, de full production-be csak az RDR2 után lépett. Mindezt úgy, hogy a ~2000 fős Rockstar-nál szinte mindenki ezen dolgozik. És az eredeti terveket bár nem tudják tartani, de a tervek szerint 2025. március 31-ig ki szeretnék adni. Szerencsére amint közeledik a megjelenés, úgy egyre több ember szabadul majd fel.
"Fact. Bears eat beets. Bears. Beets. Battlestar Galactica."
-
Plata
félisten
válasz Nagymedve11 #16980 üzenetére
Nem tudodm hogy kell szettben trollkodni,de megtanítsz rá akkor megpróbálom.
Csak kell még egy kis kávé,mert ma még nem ittam,kávé nélkül nincs kedvem a trollkodáshoz.
Vagyis kedvem az van,csak ihletem nincs.
De pár kávé és úgy felpörgök hogy az írógépemben a szalag füstöl.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- XFX RX 6600 XT SPEEDSTER SWFT 210
- AKCIÓ Új Dobozos Macbook Pro dokkoló új ára 70.000 forint
- ThinkPad Hybrid USB -C USB -A Dock 40AF Új ára 80.000 Forint Ingyen szállítás
- Xiaomi Redmi Note 9s 128/6 GB 34.9E !!!
- Új Hp Pavilion 15-eh Fémházas Szuper Laptop 15,6" -30% AMD Ryzen 7 5700U 8Mag 16/1TB FHD MATT