Új hozzászólás Aktív témák

  • ForRedGlory

    félisten

    válasz Titan3344 #16383 üzenetére

    Tök jó. Éppen nem volt gépem játszani, erre 2-3 hónap után ez fogad. :D

    A Rockstar Games supportját sem értem... előbb ezt küldik...

    "Thank you for contacting Rockstar Support.
    Following the opening of your ticket, we send you this email to verify that you are indeed the original owner of the account concerned.
    In order to prove your identity, please reply directly via your mailbox, and not from the Rockstar support site."

    ... amire választoltam a saját e-mail postafiókomból, ami megegyezik a Rockstar account e-mail címével is, aztán meg egy másik csávó kiküldi kb ugyanezt válaszlevélben:

    "Thank you for your response!
    We have reached out via email to the email address associated with the account that you would like to change the information on. Please respond directly from the email and reference this ticket number.
    Once we receive a response from that email address, we can proceed with this request."

    Most nem tudom, hogy mégis mi a pélót szeretnének még, hiszen a saját e-mail címemről kommunikálok velük.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák