Új hozzászólás Aktív témák

  • Karavik

    veterán

    válasz niklebi #3006 üzenetére

    Szerintem senkit nem érdekel ki-miért megy be egy Telekom üzletbe (ez nem is volt kérdés), lényeg, hogy e miatt külön senkinek nem szükséges bemenni személyesen, mert telefonon vagy online ügyfélszolgálaton keresztül mindent el lehet intézni, mindenről lehet informálódni megfelelő minőségben, kényelmesen és ingyen - ez lett volna mondandóm lényege.

    Quote:
    "Egy megoldás van. Rootold a telefont Magiskkel és töltsd le a VoLTE modult és már is működik. Nálam is így van."

    Ezzel kapcsolatban pedig eleve tudtam, hogy ez így nem működhet, csak azért tisztáztam a dolgot, hogy senkit ne érjen csalódás aki ez miatt rootolná telefonját....

    Egyébként működő VoLTE szolgáltatás esetén VoLTE logo megjelenik a status bar-on + telefonbeszélgetés közben marad 4G/LTE adatkapcsolat + HD logo kijelezésre kerül, mint ahogy az alábbi képernyőmentésen látszik (így lehet tesztelni VoLTE-t ill. meggyőződni arról, hogy működik-e vagy sem):

    Xiaomi Watch S3 + Xiaomi 14 12+512GB [Android 14 Global EU HyperOS]

Új hozzászólás Aktív témák