- Mozilla Firefox
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mesterséges Intelligencia topik
- Proxmox VE
- Ubuntu Linux
- OpenWRT topic
- Linux kezdőknek
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
- Hálózati / IP kamera
-
IT café
Xiaomi MI-3 téma összefoglaló
ANDROID 6.0 MARSHMALLOW FRISSÍTÉS
Olvasd el, mielőtt nekikezdenél!
Új hozzászólás Aktív témák
-
llaszlo
veterán
Azt mégis honnan vetted, hogy csak az 57USD-s rendeléssel lesz áfa- és vámmentes?
Az EU direct pont erre van. Azon belül tök mindegy, hogy milyen szállítást választ az ember. A 33USD-s sőt még a 19USD-s is áfa- és vámmentes lesz csak később érkezik.Oda van írva a szállításhoz, hogy "tax excl." vagyis az adót tartalmazza.
Sőt ha innét rendeli valaki, akkor még olcsóbb csak itt nem adnak hozzá tokot. Ez Bulgáriából jön. Hogy onnan milyen szállítást választ az ember az már tök mindegy. Az áfa és a vám már rajta van.
[ Szerkesztve ]
-
llaszlo
veterán
Érdekes, ezt nem vettem észre. Viszont rákérdeztem. Mert az csak abban különbözik, hogy az a leggyorsabb. Vagyis az összes rendelésnek az EU lerakaton keresztül kellene jönnie. Mert amúgy a kínából érkező rendelésnél az árnak is jóval alacsonyabbnak kellene lennie. Hiszen abban nincs benne az adó. Az a plusz 24USD meg nem fedezi az adót.
-
llaszlo
veterán
válasz tupacamaru #751 üzenetére
Persze megírom.
Viszont az ibuygou biztos, hogy EU-n belül küldi DHL-ellel. Ha egy tokot is teszek hozzá még, akkor is olcsóbb, mint az xiaomishop.
Bár most az ibuygou elég lassú, de úgy tudom a tok kb 7USD. Legalábbis a xiaominál ennyi.Volna esély csoportos rendelésre? Akkor olcsóbb lenne még ettől is.
[ Szerkesztve ]
-
llaszlo
veterán
válasz tupacamaru #753 üzenetére
Melyik festett még?
-
llaszlo
veterán
Most tudatosult bennem, hogy nem adnak hozzá headsetet.
Meg gondolom, hogy a töltőfej sem magyar szabvány, bár erre eleve számítottam. -
llaszlo
veterán
válasz tupacamaru #759 üzenetére
Ha nem kopik nagyon, akkor nem gond.
Én is ezüstöt vennék. Jó lenne csoportosan rendelni, bár ahhoz kell legalább 10 rendelés. Akkor talán már 80 alatt lenne az ár.
-
llaszlo
veterán
válasz Fitzgerald #768 üzenetére
Még várom a tuti választ. Egy már jött, de az nem világos.
Számomra egyébként azért érdekes, mert a 360USD-s ár elég magas lenne ÁFA nélkül. Mert ugye az az ár van Kínában is és az EU-n belül is. Csak itt magasabb a szállítási díj. De az a +24USD meg nem fedezi az adókat.Az ibuygou.com-on vagy amit linkeltem közös rendelést ott olcsóbb. Az ibuygou Bulgáriából jön és olcsóbb a készülék is és a szállítás is.
[ Szerkesztve ]
-
llaszlo
veterán
Megjöttek a válaszok.
ibuygou úgy néz ki, hogy NEM EUBÓL küldi. Onnan ne rendeljetek!!! Bulgáriában csak valami MIUI shop van. Megtévesztő a link az oldalukon. Még egy válasz emailt írtam nekik, de úgy néz ki, hogy csak kínából lehet tőlük rendelni.xiaomishopnál automatikusan a DHL postát adja be hiába választod az EU directet. Csak a gyors postázással ami 57USD küldik EU-n belülről. Erre figyelni kell a rendelésnél. Tehát jelenleg ez a legdrágább, a leggyorsabb és a legmegbízhatóbb. Kivéve a magyar rendelést.
mixeshop, innét 372USD ha euexp-pel rendeled. Tehát nincs vám és egyéb. Viszont itt is be kell tartani pár szabályt. Csakis paypallal szabad fizetni. Ez ugye alap.
Ennek viszont lehetnek veszélyei. De minden webshopnál előforul ilyen. Sajnos.Szerk: Sőt ahogy elnézem egyre több a baj a mixeshoppal.[link]
[ Szerkesztve ]
-
llaszlo
veterán
Van itt olyan akinek van Mi3-asa és kecskeméti?
-
llaszlo
veterán
válasz barackle #829 üzenetére
Aki azt írta, hogy 3 napon belül cserélték neki a telefont, az a .hu shop tulaja vagy valami bérence.
Nem akarlak kiábrándítani, de csak akkor cserélik ki ilyen gyorsan, hogyha eleve rossz készüléket kapsz. Amúgy várnod kell rá kb egy hónapot. Lásd itt [link]A .hu shop oldalán is leírják, hogy a gari miatt kiküldik kínába. Ezt már fentebb be is idézte valaki.
[ Szerkesztve ]
-
llaszlo
veterán
válasz barackle #836 üzenetére
Én nem írtam olyat, hogy a tulaj vagy akárki ne foglalkozna a vevővel. Olvasd el, hogy mit írtam. Azt, hogy a 3 napos csere az kamu. Vagyis, hogy 3 nap alatt cserélik a telefont mindenkinek, hogyha gond van vele. Kivéve, hogyha hibás készüléket kaptál. Ráadásul elég rossz reklám, hogy ilyen sok embernek kellett 3 napon belül cserélni a készüléket. Ami pedig a többit illeti jó okunk (nem csak nekem) van rá, hogy tudjuk ki az illető. A gariztatás kínában történik ott van az oldalon olvasd el!! De már több helyen is be lett idézve.
De felőlem onnan veszed, ahonnét akarod. Csak undorító amit egyesek művelnek (nem te), hogy úgymond menjen a bolt és ezért arra is hajlandóak, hogy hazugságokkal megpróbálják más üzletét rontani a sajátjukat meg fényesíteni. Több kevesebb sikerrel.
Ezt meg olvasd el figyelmesen: FŐLEG A KIEMELT RÉSZT!
"A xiaomishop.hu webáruház mobiltelefonra és annak tartozékaira (továbbiakban: a “Termék”) a vásárlás dátumától számított az alább megjelölt határidőig jótállást vállal. A xiaomishop.hu csakis a kínai gyártói garanciát tudja kihasználni. Meghibásodott készüléket a xiaomishop.hu címére kérjük eljuttatni. (A magyarországi szállítási díj minden esetben a vásárlót terheli) A telefonok garanciális ügyintézése Kínában történik, ezt minden esetben a xiaomishop.hu végzi"[ Szerkesztve ]
-
llaszlo
veterán
Azon a honlapon gyakorlatilag csak a magyar jogszabályoknak ellent mondó írások vannak. Mégegyszer nem részletezem máshol már megtettem.
Az igaz, hogy a kereskedőnek kell intézni a dolgot. Ez így is van. Te elküldöd neki ő meg kiküldi kínába. Értsd meg, hogy a kereskedő nem foglalkozik a garizással ő kiküldi a sárgákhoz és azok mondanak rá valamit. Ha úgy találják, hogy nem garis, akkor mehetsz a fogyvédhez meg békéltetőhöz, aztán meg a bírósághoz. És évekig elhúzódik, mire az ügyből lesz valami. Hacsak a kereskedő nem jófej és nem cseréli a telefont, annak ellenére is, hogy sárgák azt mondták, hogy nem garis hibája van. Ha garis, akkor is 30 nap, mire lesz egy új telefonod. Ha kínába küldöd, akkor is ez a helyzet.Így már érted?? Neked van egy elméleted, de a gyakorlatnak semmi köze hozzá. Az elméletednek az lenne a feltétele, hogy a xiaominak legyen itthon szervíze, de az nincs. Akkor itt történne a gariztatás. Igen, ez a magyar jogszabályoknak nem felel meg, de ez van.
Ez nem lehúzás ezek a tények. Kérdezd meg azokat akik már küldték vissza gariba a telefonjukat.
[ Szerkesztve ]
-
llaszlo
veterán
válasz Oppenheimer #847 üzenetére
Nem a kereskedőt semmire sem kötelezi a jogszabály sajnos. Nem köteles visszafizetni a vételárat, hogyha 30 napon belül nincs válasz kínából. Akár 2 hónapig is elhúzódhat a dolog. Sajnos a magyar jogszabályok nem szabnak meg határidőt.
Elárulok egy nem túl nagy titkot. Minden normális kereskedő, aki gyártói garanciát ad, az nem foglalkozik a garanciás javítással. Ő csak átveszi a készüléket és továbbítja a gyártóhoz. Lásd, Tmob, telenor, voda és a márkaképviseletek stb normális kereskedők. Így a .hu shop is kiküldi kínába, mert itthon nincs xiaomi képviselet.
barackle: Nem csapongok. Értsd meg, hogy mi a különbség az között, hogy eleve hibás készüléket kapsz amiről már tudod, hogy hibás amikor bekapcsolod és az között amikor mondjuk 3 hónap múlva meghibásodik. Előbbi esetben, hogyha visszeküldöd nekik, akkor lehet, hogy 3 napon belül kapsz egy másikat, de legalábbis rövid időn belül. Illetve 8 munkanapon belül kötelesek a vételárat is vissza fizetni. Sőt a jogszabályok értelmében ez lenne a szabályos eljárás. De neked telefon kell nekik meg az az érdekük, hogy eladjanak. Így mindenkinek jobb ha cserélik.
De az elég gáz lenne, ahogy van egy állítás, hogy sok embernek cserélték így. Igaz ez az állítás egyetlen embertől származik. Utóbbi esetben igyekeznek 30 napon belül letudni az egészet. Vagyis, hogy kiküldik kínába és onnét visszajön. De ha a kínaiak úgy találják, hogy a készüléknek nem garis hibája van, akkor nem kapsz újat. De semmi sem garantálja, hogy ez 30 napon belül lezajlik. A kereskedő nem köteles neked új telefont adni, hogyha a 30. napon még nincs válasz kínából.Ami a különbség a kettő között, hogy te hová küldöd vissza a 3. hónapban meghibásodott készüléket. Itthonra vagy kínába. Meg az, hogyha eleve hibás, akkor itthon gyorsan kapsz másikat. De mégis eddig hány ilyen eset volt?? Ami nem ugyanannak az embernek az állítása?
[ Szerkesztve ]
-
llaszlo
veterán
Igen vannak jogszabàlyok,de a kereskedőt semmi sem.kötelezi arra, hogy X napon belül javítani KELL. készüléket. A javítás maximális ideje nincs jogszabályban.megszabva.
Jó ideig tagja voltam a fogyasztóvédelmi klubnak. ott nem egyszer.kitárgyaltuk ezt. vannak kereskedők akik vissza is élnek ezzel. -
llaszlo
veterán
A gyakorlat azt mutatja, hogy sajnos nem sokat ėr. Ha a kereskedőt érdekli, akkor foglalkozik vele ha nem, akkor marad a per, de a vásárlók nagy része nem perel. A független vizsgálatot is a vevő állja sokszor itt elbukik a dolog, mert az is rohadt drága, amit sokan nem vállalnak be.
A homár tele van az ilyenekkel sajnos.
[ Szerkesztve ]
-
llaszlo
veterán
De sajnos általában őt. Legalábbis a forgalmazókra nem jellemző, hogy bevizsgáltatnák. Ők fogják elküldik a márkaszervíznek és azok mondanak egy szakvélyeményt. Ha a vásárló nem ért egyet vele, akkor viheti függelten szervezethez. De annak a költésgeit ő állja. Ha ezt mégis elfogadja a kereskedő, akkor ki kell fizetnie a szakvélemény költségét és javítani vagy cserélni köteles a terméket. Ha nem, akkor békéltető testület, ha ott sem egyeznek meg, akkor pedig bíróság. Aztán ha a bíróság úgy dönt, hogy a vevőnek van igaza, akkor a kereskedőt kötelezi a költségek megfizetésére. De, hogy azt mikor fizeti ki, vagy egyáltalán kifizeti-e az megint kérdéses.
[link]"A bizonyítási kötelezettségnek a felek általában úgy szoktak eleget tenni, hogy bevizsgáltatják a terméket. Jelenleg több független, akkreditált minőségvizsgáló szervezet van, amelyek szakvéleményt állítanak ki. A szakvélemény azonban nem kötelező, tehát előfordulhat, hogy a fogyasztó saját költségén – mivel a szakvélemény költsége a vizsgálatot kérőt terheli – bevizsgáltatja a terméket, és a szakvélemény szerint jogos az igénye, a kereskedő mégsem ismeri el azt. A békéltető testületi, illetve bíróság előtti eljárásban viszont felhasználható a dokumentum.
Ha a szakvélemény szerint megalapozott a fogyasztó igénye, akkor kérheti a forgalmazótól a szakvélemény költségének megtérítését is."Nyilván a forgalmazó nem fog ilyen szakvéleményt kérni, hogyha vita van. Ő a szervíztől kap egy szakvéleményt. DE eddig nem nagyon szokott eljutni az ügy. Meg kisebb értéknél nincs is értelme bevizsgáltatni.
-
llaszlo
veterán
válasz Oppenheimer #894 üzenetére
De ebből csak a telefon ér valamit. Ahogy ez az eddigi beszámolókból kiderül. A töltő meg a tok nagyon gagyik sajnos. Azért kíváncsi vagyok, hogy te mit kapsz majd.
-
llaszlo
veterán
válasz bozarjoska #896 üzenetére
Mit írtak a csomagra, hogy csak így átjött a vámon?
Azért a CoolBoy féle rendelés még mindig jobb, vagy a xiaomishop-os. Az is annyiba kerül és ott tuti nincs áfa meg vám.[ Szerkesztve ]
-
llaszlo
veterán
válasz bozarjoska #912 üzenetére
Ez szerintem egyedi eset. Máshol nem olvasni erről.
-
llaszlo
veterán
válasz bozarjoska #917 üzenetére
Az egy fejlesztői változat. Tehát ne lepődj meg a hibákon. Én már rég nem cserélgetem a ROMokat a mostani telómon.
-
llaszlo
veterán
bozarjoska, kösz.
Valaki használ hozzá tokot? Milyet? Ezek a kihajthatósok milyen minőségűek?
-
llaszlo
veterán
Mekkora az Mi3 kijelzőjének a mérete? XXX mm x ZZZ mm? Ezt nem találtam meg sehol.
-
llaszlo
veterán
válasz Oppenheimer #956 üzenetére
És a képátló pont 127mm?
Találtam egy oldalt ez pontosan megmutatja a méretet 1:1-ben csak meg kell adni a gép kijelzőjének adatait. Nekem felismerte automatikusan. [link]
[ Szerkesztve ]
-
llaszlo
veterán
Valaki vett itt szürkét? Szép színe van? Mármint, hogy szép szürke nem valami csúnya árnyalat? Tudom ízlések és pofonok, de mégis?!
-
llaszlo
veterán
Milyen tokot érdemes hozzá rendelni? Bebújtatóst vagy a kinyitós a jobb? Kinek miért az?
-
llaszlo
veterán
válasz Oppenheimer #1031 üzenetére
gúglí a barátod
Első link -
llaszlo
veterán
válasz fi:zi'k #1040 üzenetére
Küldenél képeket a tokokról? Meg egy beszámolót is szívesen vennénk.
Fólia kérdésre, én semmilyet. Egyik telefonomnál sem használtam. Az egyiknél volt kb 1.5 év után egyetlen hajszálkarc amit csak úgy vettem észre, hogyha épp úgy fordítottam a Nap felé.
[ Szerkesztve ]
-
llaszlo
veterán
Ehhez a telóhoz van bedugós tok? Amibe felülről bele tudom tenni és egy kihúzóval meg ki tudom félig húzni a tokból.
-
llaszlo
veterán
válasz Viktor0610 #1159 üzenetére
Ez nem sok. De kösz.
Legalábbis nálam csak 20 találat jelenik meg.[ Szerkesztve ]
-
llaszlo
veterán
Én kb 2 hónapja megkérdeztem tőlük. Kínából szállítanak.
Ha tutira akarsz menni, akkor a xiaomishop.com-ról. Keress valakit akivel együtt megrendelitek és, akkor már csak 33-35USD a szállítási költség. Három főnél 33USD kettőnél 35USD, de vannak bizonyos létszámok, amikor aránytalanul drágul. Nézd meg a kosarat, tegyél bele egyre több telefont.
Ők EU-ból szállítanak és nincs vám.[ Szerkesztve ]
-
llaszlo
veterán
Nem néztem el én semmit sem. Te nem vetted észre, hogy rosszul működik a honlap. HIába választod ki az EU direkt szállítást nem azt az árat állítja be a kosárnál, hanem hagyja az alap DHL-en. Kivéve, ha beállítod a szállítási címet.
Fogadjunk, hogy nem állítottad be, hogy Hungary a szállítási cím?? Betettem 5db telefont és 170USD a szállítási díj. Lehet számolni, hogy ez mennyi egy főre vetítve, akkor 34USD.
Viszont 6db-bál már 273USD a szállítási díj. Erről beszéltem, hogy nem arányosan növekszik a szállítási díj.
5-öt megéri rendelni, de 6nál már jóval több a szállítás.
Screenshot 5db
Screenshot 6dbA telefon ára, viszont lejjebb ment 10USD-vel. Egyre inkább innét éri meg megrendelni.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- Háztartási gépek
- PlayStation 1 / 2
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Idén elmarad a BlizzCon
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Stellar Blade
- További aktív témák...