Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Hellwhatever #12 üzenetére

    A Samsungot nem érdekli egyik benchmark sem, amíg erre a problémára nincs válasz Androidon: [link] - A játékosok nem tudnak a benchmarkokon kívül bármi komoly Vulkan leképezőt futtatni, hacsak nincs az adott telefonra külön 1000 sornyi extra kód. És a Samsung ezt kb. megcsinálja mindig a csúcstelefonjára, az aktuális új top játékkal, de ennyi, amint jön egy új csúcstelefon és egy új frissítés a játékhoz, rögtön összeomlik a teljesítmény. Felőlük tízszer is gyorsabb lehet bármi a benchmarkban, amíg el tudják érni azt, hogy egy kiadott játék ne csak egy telefonnal tudja a legjobb teljesítményt nyújtani, és ne kelljen ehhez 1000 sornyi kódot írniuk.

    #9 Duck663 : Pontosan. Szoftveres szinten egészen messze vannak az ultramobil GPU-kat fejlesztő cégek. Még a Vulkan API-ban is, amit persze köszönhetnek saját maguknak, mert hülyeségeket engednek meg a licencelőknek, de végeredményben olyan hardveralapok készülnek, amikre még egységes API mellett is lehetetlen olyan kódot írni, ami fut mindenhol. A Google hiába vezette be az Androidra a Vulkan API-t, az kb. annyit ér, hogy pár kiválasztott telefonon működik. Elvileg működnie kellene mindenen, de olyan szar a szoftveres alap, hogy teljesen lényegtelen a hardveres támogatás.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák