Új hozzászólás Aktív témák

  • acslali

    csendes tag

    Nos, ígéretemhez híven megosztom tapasztalataimat :

    A tábla 15 napot töltött szervízben.

    Az érintőképernyő hibája 100%-ig megmaradt.(ez egy hardveres probléma, mert kézben tartva nem hibázik, viszont ha csak a képernyőhöz érek bizonytalanná válik az érintések kezelése)

    A mobilstick(huawei) csatlakoztatása utáni fagyás 100%-ig megmaradt. (el tudom képzelni, hogy ez is a testelési hibából fakad, mint ahogy az érintéskezelési probléma is)

    A gép felhasználói élménye sokat romlott(böngészés, de még a play áruház görgetése közben is egyfolytában akadozik.(ez a gond eddig nem volt, sőt a gépet kimondottan gyorsnak tartottam eddig)

    A spontán fagyásokról még nem tudok írni, mert félek, hogy földhöz csapom.(inkább letettem)

    Mindenképpen szretném tisztázni azt is, hogy személyesen vittem be a gépet a keceli átvevőhelyre és részletesen elmondtam az összes problémát amit tapasztaltam.

    A gépen szétszerelésnek semmi nyoma, ami dícséretes lenne, ha nem az állna a szervízlapon mindössze, hogy: SZOFTVERFRISSÍTÉS

    A készülék okt. 16-án került hozzám és a mai napig 15 napot töltött szervízben, így a szó szoros értelmében kijelenthetem, hogy ez a készülék 65ezerbe fáj nekem.
    Minden videót megosztok amelyeket a hibákról készültek.

Új hozzászólás Aktív témák