Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • rudi

    nagyúr

    válasz MaUser #11 üzenetére

    Szerintem a sportban a sok-sok kameranézet lehetősége inkább gondot, semmint előnyt jelent. Egy mezei néző, ha elkezd minden létező között váltogatni, szinte biztos, hogy éppen a leglényegesebb dolgokról fog lemaradni. Kell neki az a közvetítésirányító, aki egyszerre tud figyelni tucatnyi kamerát és olyan gyakorlata van a témában, hogy minden érdekességet a legjobb szögből tud odaadni.

    Szerintem a VR-nek esetleg a komolyabb autószimulátorokban lehet esélye, ahol csúcs a PC és a VR felszerelés ára pariban van a kormány kockpit és egyebek költségével. A másik lehetőség a VR arénáké, mint amilyen a The Void lehet. Az ember elmegy egyszer, kipróbálja, megvan neki a wow érzés, aztán szépen hazamegy.

    Resistance Is Futile. You will be assimilated!

  • #06658560

    törölt tag

    válasz MaUser #85 üzenetére

    Szerelési területre AR kell. A GM már tíz éve használt VR/AR rendszert.

  • Márton

    nagyúr

    válasz MaUser #85 üzenetére

    Már nagyon unalmas ez a "3D bukott" szöveg..
    Rengeteg jó tartalom van, csak meg kell találni.
    Mint ahogy 2D filmből is van jobb-rosszabb :K
    Azért mert neked nem jött be, még ne általánosíts. Lehet gyengébb az egyik szemed mint a másik (amiről esetleg nem is tudsz), netán konvertált 3D alapján ítélkezel.
    Sokan használjuk ám megelégedéssel...

    Emlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"

  • Reggie0

    félisten

    válasz MaUser #85 üzenetére

    Ja, nyilvan azert "bukott" a 3D, mert a sok tudatos vasarlo nem volt kepes elviselni, hogy napszemuveg helyett 3D szemuveget kell felvenni...

    [ Szerkesztve ]

  • Menthirist

    veterán

    válasz MaUser #85 üzenetére

    De már megint azzal jösz, hogy a 3d tévé mivel bukta volt, így egyenesen származik ebből hogy ez is az lesz. Képzeld, anno az 500 dolláros telefonokat is buktának tartották, aztán NEM lett az. Vagy a számítógépeket. Attól hogy a 3d tévé, a microsoft zune vagy jó pár másik cucc bukta volt, még nem lehet azt mondani hogy minden új dolog az lesz.

    "senki nem akar a fején még egy vacakot viselni, amikor simán pihenni szeretne"
    Egyrészt ez a "senki sem akar a fejéj még egy vacakot viselni" már megbukott, elég sokan vannak már most is. Emellett a pihenés relatív, ha csak a kanapén elvágódva akarok játszani arra nem a vr szemüveg lesz a megoldás, ugyanakkor mennyien kikapcsolódtak és pihentek a Wii-vel is (pedig ÚR ISTEN MOZOGNI KELL VELE!!!!!!!), aztán mégis elment belőle 100 millió darab. A kikapcsolódás mindenkinek mást jelent. Van aki be akar süppedni tévé elé és bambulni, más pedig elmegy túrázni. Játékokban is van aki beül a fotelbe és nyom egy fifát, más meg felállítja a hotas rendszerét vagy ténnylegesen nekiveselkedik egy stratégiai játéknak, asztalnál ülve.

    "amiből lesz aztán az x. niche üzlet. "
    Megvan az esélye? Persze hogy megvan. Biztosra lehet tudni? Hagyjuk már ezt.

    "10 éve keresi, hogy lehetne a VR-t használni olyan területen ahol magától értetődő (szerelés) és mégsem megy, mert a felhasználók kényelmetlennek, nehézkesnek és feleslegesnek találják."
    Ellenben pl a mercedes-nél használják autótervezésnél, koncepciótervezésnél. Illetve azt se felejtsd el, hogy mennyit fejlődött a technika az elmúlt 10 évben.

    Reggie0: Senki sem akar úgy nyaralni, hogy a fején van egy szemüveg :D

    [ Szerkesztve ]

    Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

  • vaakuum

    addikt

    válasz MaUser #85 üzenetére

    Biztos, hogy azok lesz a célközönség, aki pihenni szeretne? Mert azt is el tudom képzelni, hogy jelenleg az a célközönség, aki szórakozni vagy tanulni szeretne... Ez a két utóbbi hajlandó bizonyos "áldozatokat" vállalni...

    "Asszony kell a házba!" - Kőműves Kelemen - Szerintem is, csak nem pont úgy, waze! -----------------------------------------Az ideális nő függvénye: x=3ylog(y)-{(1/36)exp[-(36y-36/e)^4]}

  • Menthirist

    veterán

    válasz MaUser #110 üzenetére

    "de az eddigiek alapján olyan 95"
    Miért is? Mert te ezt mondod? Vagy pontosan ki is jósolt 95%-ot?

    "Még kapkodnak utána az emberek vagy talán kifutott három-négy év alatt?"
    Olyan sikert elérve amit jelenleg még a többi konzol (a ps2-őt leszámítva) nem igazán tudott elérni. Technikailag elavult mert nem lett tovább fejlesztve, ettől függetlenül anyagi siker volt? Igen.

    "Úgy látom a nagyon lelkesek nem nyomták vele eleget."
    A nagyon lelkes youtuberek és a vr csatornák tucatjai, százai nyilván nem nyomták eleget. Bezzeg te.

    DigitXT: https://www.youtube.com/watch?v=0bIdKG9P6yU

    [ Szerkesztve ]

    Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

  • Menthirist

    veterán

    válasz MaUser #143 üzenetére

    Az eddigi hasonló "mindenikek kelleni fog a világmegváltó 3d/smart tv/4k/whatever" hype-ok alapján tippeltem.
    Oké, tehát ha te tippeltél, akkor biztos így is lesz.

    "A vr-t azonban úgy hirdetitek, hogy az mindenhová jó lesz és ez a következő okostelefon. "
    Egyrészt nem hirdetjük mi sehogy, másrészt jó lesz ezekre a helyekre. Nem most, LESZ. A Star Trek óta sokan szeretnének holoszobát, ez pedig közelebb visz hozzá minket. Csak a vak nem látja milyen lehetőségek vannak benne hosszú távon. Azt viszont senki sem mondta, hogy minden már holnapra meg lesz váltva.

    A youtuberek kapcsán te azt mondtad hogy a lelkesek nem használták sokáig, én erre válaszoltam neked hogy sok lelkes bizony sokat használta. Hobbi vagy sem, a lelkesedés és a sok használat ott megtalálható ahol mondtam.

    "Itt is leírták vagy 15-en, hogy nem akarnak szemüveggel vacakolni, de ők is biztos nem tudják, hogy mit akarnak, "
    De ki a fene beszélt arról, hogy kinek mi a jó meg mi nem. Nem akarnak szemüveget hordani, nem hordanak. Én nem akarok autót vezetni, nem vezetek. Ahogy fentebb is írták, mindenki tegye fel a kezét hogy érdekli-e egyáltalán a virtuális valóság vagy nem. Ha a válasz nem, akkor hol nem sz*rom én azt le hogy akar-e szemüveget hordani, vagy egy előtte lebegő kis drón a retinájára vetíti folyamatosan a virtuális világ képét. Nem érdekli, nem érdekli.

    "A második team event-re már nem nagyon akart senki jönni, mert unalmasnak találták volna..."
    Szóval gyakorlatilag cáfolod hogy sorban kell állni a legtöbb helyen hogy kipróbálják a vr-t? Illetve te mondod hogy mi azt mondjuk hogy akik nem akarnak szemüveggel vacakolni azok nem tudják mit akarnak, de ugyanakkor azt is te mondod, hogy mindenkit untatna.

    El kellene különítened a tényeket a tippjeidtől, feltevéseidtől és ötleteidtől és megérzéseidtől. A tipped nem tény. Azt hogy te mit hiszel az emberek hogy fognak hozzá viszonyulni nem tény. Az hogy szerinted hányan vannak el a szemüvegükkel és hányan éreznek iránta zsigeri utálatot, feltételezés, nem tény.

    #152 Németh Péter: Azért ne felejtsd el hogy ezeket a mai fps-eket már nagyon felgyorsították. Gyorsabban futsz, gyorsabban fordulsz, nagyobbat ugrasz, stb. Hiába van benne a vr támogatás, ha még a monitoron is pörgős játékmenetet erőltetik. VR-ban nem fogsz fél sec alatt 180 fokban hátranézni és vissza előre, míg monitoron ez az ilyen játékokban megtörténik.

    [ Szerkesztve ]

    Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

  • #06658560

    törölt tag

    válasz MaUser #110 üzenetére

    A VR terjedése legnagyobb gátja a megfelelő számítási kapacitás hiánya. Ha valakinek egy fél autót meg kell jeleníteni, az normál módon is megfojt gyakorlatilag minden WS-t cluster alatt. Vagyis desktop környezetben hiányzik a kraft.

Új hozzászólás Aktív témák