Új hozzászólás Aktív témák
-
Pug
veterán
válasz nkaresz1976 #594 üzenetére
Mivel ez szabvany, igy persze, hogy az nV is tamogatja, attol meg nem ertem miert ne lenne valasz?
[ Szerkesztve ]
-
ShiTmano
aktív tag
válasz nkaresz1976 #594 üzenetére
Ugyanaz a működési elve mint a DLSS-nek, szóval igenis válasz. És mivel szabványos ezt fogják jobban támogatni. Konzolportokban is valszeg ez lesz, meg a többi Microsoftos játékokban is. DLSS szerintem lassacskán eltűnik (hacsak nem DirectML alapú az is). Eredeti Gsync is tünedezik, és csak a Freesync alapú Gsync marad.
[ Szerkesztve ]
"Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim
Új hozzászólás Aktív témák
- Gaming notebook topik
- Mini-ITX
- Robot fűnyírók
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- Politika
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Telekom mobilszolgáltatások
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...