Új hozzászólás Aktív témák
-
philoxenia
MODERÁTOR
-
doberman
senior tag
Várok, várok.... várok...
Február 25-én sikerült telefonálni, illetve akkor vették fel a telefont a szervízben.
Érdeklődésemre visszahívtak, udvariasan -jól esett!- kérték még türelmemet mert fődarabra
vár.... - alaplapcsere a pda-ban....6. hétnél tartunk...lassan kezd hiányozni.Remélem sikerül nekik beszerezni (A639N) mert már nem gyártják és mivel a bolt ahol vettem, jogutód nélkül megszünt... ergo a csereutalvánnyal nem sokra mennék...
várok, várok... várok... de meddig??
8lnu
-
_AnTi_
tag
Gondolom nem vígasztalja a panaszosokat, de nekem pont most volt esetem a Cirmával. Először az Asus.hu oldalon lévő telószámot hívtam, elsőre felvették, és korrektül tájékoztattak, hogy mi a teendőm.
Kitöltöttem a Szervizszolgáltatás igénylése című cuclit, kaptam számot, kb. 2 nap múlva jött a futár. Tegnap kaptam vissza a javított terméket, mindez kb. 1,5 hetembe került (egy monitorról van szó) futártól-futárig. Átadtam a kedves ügyfélnek (számtech boltos vagyok), aki addig kapott cserekészüléket. Mindenki örült (főleg én).
Csak azért írtam le, hogy legyen itt ilyen is.Sok sikert kívánok azoknak, akiknek még függőben vannak a termékeik, és ne hagyjátok magatokat!!!
Szép vagyok és okos, ügyes és aranyos...
-
1koxi1
csendes tag
Hi
En is egy pda-val szívok (a639). A hiba ua mint doberman-nal....reset utan nem áll fel, a bejelentkező képernyőnél megakad. jan.29-én vittem be a Cirma-ba, azt mondták 2-3 nap...
2 hét után visszamentem, akkor már a "fődarab csere lesz, alkatrészre várunk"duma. márc 9. email a szervíznek, válasz semmi....
10-e kb10szer hívtam őket telefonon, de hiába....
Egyszercsak csörög a telefonom- hát egy hölgy a Cirmából.
"Nem javítjuk a készüléket, az asus fel fogja venni velem a kapcsolatot és visszakapom a vételárat"
mikor? "hamarosan"(hat hét után ennyi)
Gondoltam felhívom az asus-t.
Asus:
felvették az adataimat, és: "hamarosan keresni fogjuk" kérdezem én: mikor?????????
Hát az ilyesmi 2-3 hét alatt szokott lefutni...Egyenlőre ennyi
-
1koxi1
csendes tag
Hi
En is egy pda-val szívok (a639). A hiba ua mint doberman-nal....reset utan nem áll fel, a bejelentkező képernyőnél megakad. jan.29-én vittem be a Cirma-ba, azt mondták 2-3 nap...
2 hét után visszamentem, akkor már a "fődarab csere lesz, alkatrészre várunk"duma. márc 9. email a szervíznek, válasz semmi....
10-e kb10szer hívtam őket telefonon, de hiába....
Egyszercsak csörög a telefonom- hát egy hölgy a Cirmából.
"Nem javítjuk a készüléket, az asus fel fogja venni velem a kapcsolatot és visszakapom a vételárat"
mikor? "hamarosan"(hat hét után ennyi)
Gondoltam felhívom az asus-t.
Asus:
felvették az adataimat, és: "hamarosan keresni fogjuk" kérdezem én: mikor?????????
Hát az ilyesmi 2-3 hét alatt szokott lefutni...
Én a 272-0708-as számot hívtam.
Egyenlőre ennyi[ Szerkesztve ]
-
doberman
senior tag
Szia 1koxi1!
Szomorú amit leírtál, főleg, hogy ugyanolyan tip. pda-ról van szó mint az enyém...
Hát ez viszont érdekes lesz.... Hogyan fogják megállapítani a vételárat?? Személy szerint
nekem nincs meg a számlám, kb 1 éve 84 ezerért vettem.... a bolt jogutód nélkül megszünt..
A számlát nem tudom hova tettem, de értelme nincs is őrizgetni mert se leírni nem tudom, se másra sem jó az a papír. ( Csak itt jegyzem meg, hogy esetleg akkor van értelme a számlát őrizgetni, ha arra játszol, hogy majd később levásárohasd az árát....)
Hajajjjj, lesz itt még érdekes fejlemény... na majd jelentkezem ha tudok valamit...Mondjuk nekem a Cirmás hölgy 1 hónap után azt mondta, alkatrészre vár, és nem azt hogy
kifizetik...
apropó, 19-én lesz, hogy 2 hónapja benn van a pda-m.na üdv! és bízzunk a legjobbakban....
8lnu
-
1koxi1
csendes tag
válasz
doberman #106 üzenetére
Hali!
Nekem megvan a számlám szerencsére. Én 99k-ért vettem.
Nekem a legnagyobb problémém, h munkához kell az a fránya pda és már a 7. hete semmi. Nem értem, h ha egyszer kiderült, hogy nem javítják, akkor mi tart még 2-3 hétig?????? Ezzel, csak azt érik el, h nem fogok mégegyszer asus terméket venni, sőt lebeszélek róla mindenkit....... -
doberman
senior tag
Szia!
Hát én használtam maszek, de céges célra is. Nem egy olcsó volt, de az, hogy 1 Gb felhasználói memóriája van - hatalmas előny és bizony ott sok minden elfér.... Hálás jószág volt, bár nem mai "fiú". Nem is tudom mit vegyek helyette, mert valami kell majd...
Ötleted?Asus... nem lenne ez rossz, csak hát a szervízháttér. Bár feljebb azért valljuk be vannak pozitív hozzászólások.
8lnu
-
doberman
senior tag
Szervusztok!
60 napnál járok.... - aki nem olvas vissza annak dióhéjban:
Asus pda-m meghibásodott, jan19-én javításra leadva a Cirmánál.
60 nap alatt 1(!)-szer sikerült beszélni velük telefonon- 1 hónapja- akkor alaplapra vár...
választ kaptam... Azóta a telefont nem veszik fel, emilre nem válaszolnak!!! Azért ez már
felháborító...ja vidéki vagyok, nem járok Pesten, hogy minden nap a nyakukra járjak.Tud valaki linket ahol esetleg leírják az idevonatkozó jogszabályokat?
8lnu
-
1koxi1
csendes tag
válasz
doberman #110 üzenetére
Hali!
a 60 napom nekem is megvolt
ma felhívtam az asust, megint a 2 hetes duma, de már nincs fizetesi igeret
csak annyi, hogy akkor mer bovebb informacioval szolgalhatnak...
ja es mindig az a szöveg, hogy nem rajtuk múlik
AKKOR KI A FENÉN?????????????
ha a szervízen nem, az asuson nem, akkor ki a felelos????????
Mar irtam a fogyasztovedelemnek, kivancsi leszek a valaszra... -
doberman
senior tag
Szia!
én 74 napnál járok... és egyszerűen nem hiszem el amit itt garanciális ügyintézés néven tesznek.
kb 2 hete felhívtam az asus mo-t. ott azt mondták nekem, hogy mivel alkatrészt a javításhoz nem vagy nagyon nehezen kapnak így valószínűleg javíthatatlannak nyílvánítják és csere vagy pénz visszatérítés lesz. hogy mikor? a válasz hetek múlva.
Egyébként viszonylag sok pda-juk felgyült és az egészet mint "csomagként" kezelik, és ki lett küldve Hollandiába.... tehát a labda tovább lett dobva - nem rajtuk múlik, hogy mikor és mi lesz belőle....
Valószínűleg a te ketyeréd és az enyém együtt utaztak...
Ha megtudok valamit akkor itt jelzem... remélem te is visszaírsz ha megtudsz valamit.8lnu
-
Angel18
csendes tag
Sziasztok,
Az újaknak írom, aki nem olvasta még. Én vagyok a laptop tulajdonosa, akivel az egész hajcihő ment, amit olvashattok a cikkben. Békéltető Testülethez fordultam az ügy megoldása érdekében.
S hát megvolt a tárgyalás a Békéltetőknél. Elmondták hogy több probléma is van az üggyel az ASUS részéről. Először is hogy nem jelentek meg a tárgyaláson, másodszor pedig hogy csak a saját szervízükben vizsgáltatták meg a készüléket. De még sorolhatnám.
Ezért ők úgy vélik jogos a kérésem, és írnak is az ASUSnak.
Meglátjuk arra hogy reagálnak.Folyt. köv....
[ Szerkesztve ]
-
Jégkokó
veterán
Én azt mondom, hogy nem szabad egyik márkáról se rosszat mondani, főleg akkor ha olyan helyne dolgozol ahol ezeket árulják, mert még a cég lenyomoz iwiw ről és szépen kirugat, mert rontod az üzletüket.Amugy volt már jópár eepc a kezembe de nem találkoztam még hibás darabbal, és nem ebbböl jött vissza a kegtöbb javitásra.Egészen korrekt volt összeszerelésre is, ahoz képest hogy csak egy sima netbook
A főnök tekintete mindig nyílt és őszinte. Vagyis egyik szeméből a nyilt gonoszság a másikból az őszinte rosszindulat sugárzik.
-
brd
nagyúr
-
Jégkokó
veterán
Miért mi bajod volt az Nvidia,HP, Creative -al?Nekem évek óta geforce videókártyám van és maximálisan meg vagyok vele elégedve.De a creativval sincs különösebb bajom a hangfal már 7 éve kifogástalanul működik ugyan ugy a hangkártya is. 1 hónapja pedig egy hp pavilion notit használok és nem tapasztalok rajta semmi problémát.
A főnök tekintete mindig nyílt és őszinte. Vagyis egyik szeméből a nyilt gonoszság a másikból az őszinte rosszindulat sugárzik.
-
brd
nagyúr
Nvidia: megígérte, hogy NF3-hoz lesz Vista support (amikor még lehetett ilyen alaplapokat kapni). Nem lett.
HP: 30e Ft egy szaros ventilátor. Semmi extra, 9 cm-es, fordulatszámmérős. Tudom, biztos máshol is, de azzal még nem találkoztam. A gigantikus méretű, használhatatlan drivereiről meg ne is beszéljünk: pl. G85, multifunkciós készülék, a mai napig nem létezik olyan (XP-s) driver, amellyel 2-3-4 hónapnál tovább bírná, driver újratelepítés nélkül (nem látszódik a nyomtató, nem jön be a számítógépen a kezelőpanelje...). Több gépen is jelentkezik a hiba. Olyan nyomtatója is van, amelyhez a drivert csak úgy lehet újra feltelepíteni (egy olyan gépre, ahol már volt egyszer telepítve), hogy be kell kapcsolni az indexelést(!), és le kell indexeltetni az ottmaradt driver (ha letörlöd a file-t, ugyanúgy nem települ) egy bizonyos file-ját (persze előtte a régi drivert hiába próbálod eltávolítani, akár még a registry-ben való HP-s vonatkozású bejegyzések eltávolításával is). Soroljam még?
Creative: nem készít/készített normális Vista drivert bizonyos kártyákhoz. Aki pedig készített, azt megfenyegette.The only real valuable thing is intuition.
-
nagy11
csendes tag
sziasztok
Örülök, hogy megtaláltam ezt a forumot. Nekem is ASUS laptop garanciális javítással van problémám.
A képernyő alsó része tönkre ment. A készülék garanciális. Felvettem velük a kapcsolatot. Leírtam a hibát. Jött az RMA szám. Elvitték. A hiba szerintük nem garanciális. Vagy elfogadom a 72.000 Ft javítást vagy visszaküldik, de a szállítási költséget nekem kell állni.
Nincs a készüléken egy karcolás, egy hajszálrepedés sem, így nem ismertem el hogy az én hibám. Írtam nekik küldjék vissza.
És most figyeljetek az ügyintéző azt mondta a telefonba ezt a hibát okozhatta egy porszem vagy egy tollhegy. Mondtam neki ugye viccel velem.
A válasz ha én vittem volna a szervizbe ( Szlovákiába) akkor nem kellett volna szállítási költséget fizetnem.
Ez volt az utolsó csepp a pohárba. Ilyen aljas felháborító hozzáállást még nem tapasztaltam.
Sajnos én is először hozzájuk fordultam és nem az üzletbe vittem vissza. Azóta és is felvettem a kapcsolatot a fogyasztóvédelemmel.
Okuljatok belőle ha vesztek valamit és gond van és még van rá jótállás akkor az üzletbe vigyétek vissza. Ha ott nem akarják átvenni akkor panaszkönyv és a másodpéldánnal irány a fogyasztóvédelem.
Nem hagyom annyiban. Az a vicc hogy ez olyan mint egy fantom cég. Ha a tudakozót kérdezem a telefonszámuk alapján nincs cím hozzárendelve. Ha a neten vagy a cégbíróságon keresem a Szigetszentmiklósi cég van beírva.
Most utoljára a Bp véső úti címem van.
Annyi kellemetlenséget fogok neki okozni amennyit nekem okoztak.
Segítsetek abban ha tudtok pontos címet tudtok erről a ........ "cégről"vagy ha az ASUS cég elérhetősőgét akkor írjátok meg.
Köszi -
nagy11
csendes tag
Ha valakinek segít a jótállásra az alábbi jogszabályok vonatkoznak.
49/2003. (VII. 30.) GKM rendelet a fogyasztói szerződés keretében érvényesített szavatossági és jótállási igények intézéséről.
1959. évi IV. törvény
a Magyar Köztársaság Polgári Törvénykönyvéről.
249/2004. (VIII. 27.) Korm. rendelet
az egyes javító-karbantartó szolgáltatásokra vonatkozó kötelező jótállásról
A fogyasztói szerződések keretében érvényesített szavatossági és jótállási igények intézése:
A szavatossági igényt annál a kereskedőnél kell bejelenteni, amelytől a fogyasztó a terméket vásárolta. A forgalmazó köteles a szerződés megkötését bizonyítottnak tekinteni, ha a fogyasztó bemutatja az ellenérték megfizetését igazoló bizonylatot (számla, nyugta).
A szavatossági igény bejelentésekor a kereskedő köteles jegyzőkönyvet felvenni, amelynek tartalmaznia kell:
• a fogyasztó nevét és címét,
• a hibás termék megnevezését és vételárát,
• a vásárlás időpontját,
• a hiba bejelentésének időpontját,
• a hiba leírását,
• a fogyasztó által érvényesíteni kívánt igényt,
• a kifogás rendezésének módját, és amennyiben a kifogást a fogyasztó igényétől eltérően rendezi, ennek indokát is.
A jegyzőkönyv másolatát a fogyasztónak át kell adni. Ha a forgalmazó a fogyasztó igényének teljesítésekor nem tud nyilatkozni, álláspontját legkésőbb 3 munkanapon belül köteles közölni a fogyasztóval.
Az árut elismervény ellenében kell javításra átvenni, amelyben fel kell tüntetni a fogyasztó nevét, címét, az áru azonosításához szükséges adatokat, az áru átvételének idejét, és azt az időpontot, amikor a fogyasztó a kijavított árut átveheti.
A kijavítást úgy kell elvégezni, hogy az a fogyasztónak ne okozzon jelentős kényelmetlenséget, és törekedni kell ara, hogy a kijavítás 15 napon belül megtörténjék.
A fogyasztó kérheti
a) elsősorban - választása szerint – a termék kijavítását vagy kicserélését, kivéve, ha a választott szavatossági igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a forgalmazónak a másik szavatossági igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne,
b) ha sem kijavításra, sem kicserélésre nincs joga, vagy ha a forgalmazó a kijavítást, illetve a kicserélést nem vállalta, vagy e kötelezettségének nem tud megfelelő határidőn belül, jelentős kényelmetlenség okozása nélkül eleget tenni - választása szerint - megfelelő árleszállítást igényelhet vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.
Remélem ez segít bárkinek. Az ASUS szervizzel körültekintöen. -
Angel18
csendes tag
Szia,
Nekem is kijelző problémám volt. A cikk az én kis gépemről szól. Hosszú huza vona után, most ott tartunk, hogy voltunk a Békéltető testületnél, ahonnan meg is kaptam és is és a cég is határozatot, hogy nem én okoztam és adják vissza a pénzt, mivel időközben nekem kellett a gép kifizettem a javítást.
Aztán úgy döntött "5év" után az ASUS, hogy vissza fizeti, amiről meg is kaptam a csehországi számlát, ami az szerepel, hogy visszautalják a pénzt, de a kezelési költség rám hárul, és hogy a készülék gyári hibás volt. Jelenleg még mindig várom hogy megérkezzen a pénz, mert kb 3hete e-mailezek velük hogy mikor jön már. Utolsó információm ma, hogy tegnap utaltak.
De én már semmit nem hiszek el, annyi időpontott mondtak már. Hiszem ha látom a számlámon.
Ha segítségre van szükséged, akkor írj e-mailt és leírom, én hogy tudtam a dolgokat intézni.
Üdv: Angel
-
voyi
aktív tag
Amit tudok javasolni, hogy egy harmadik fél általi hivatalos szakvéleményt kérjetek azzal kapcsolatban, ahol precízen megvizsgálják hogy nem külső behatásként érte a netbookod a kár. Majd ezzel a papírral fordulj a fogyasztóvédelemhez és pereld be az asust,mivel bizonyítottan (szakvélemény által) nem te okoztad szándékosan a hibát. Abban az esetben, ha ezek ellenére is tartja magát az szerviz az álláspontjához,miszerint nem garanciálisan javítja ki, akkor szándékos megtévesztés és csalás miatt feljelentheted az asus szervizét, mivel jogszabálysértést követett el, nembeszélve arról,hogy megszegte az ászf-et is a garanciális feltételekre vonatkozóan. Ha mákod van, és mégis arra az álláspontra jutnak a szervizesek,hogy kijavítják garanciálisan, nincs gond.
sajnos a per viszont sokáig elhúzódhat,de véleményem szerint ez az egyetlen járható útja annak, hogy tisztázd a helyzetet, ha semmiképp se javítja garanciálisan a szerviz a meghibásodott terméket. peren meg ott lesz a részletes szakmai vélemény fotókkal mindennel együtt, ami bizonyítani fogja, hogy rendeltetésszerűen volt használva a netbookod.
kívánok neked sok sikert és remélem tudtam segíteni valamelyest
Aláírás
-
MaSzKa
senior tag
ezt is olvassátok el
-
kali
legenda
szinte minden gyártóról/szervizről van már egy - két ilyen írás, én már csak mosolyogni tudok ezeken, gyakran mind a két oldalról csak részigazságok, foszlányok...stb!
notis ügyintézéseim során gyakran kerül hozzám asus noti is, de a szervizel(tet)éssel még nem volt gondom - ami persze nem jelenti azt, hogy másnak nem lehet, legalább néhány embernek a sok közül...
engem még a sokat szidott msi szervize sem bírt kiábrándítani, pedig ott is hallani több hónapos szevizelésről! nekem ott is 4 hét volt a maximum, mert alkatrészre vártak![ Szerkesztve ]
-
baanirce
csendes tag
Kedves ASUS EEEPC komputer tulajdonosok!
Garanciaidőn belül nekem is meghibásodott a készülékem. Hosszabb ideig nem használtam, töltöre tettem. Bekapcsolás után vettem észre, hogy a képernyő közepén nagy fekete folt van, csíkokkal együtt. Ugyanaz a hiba, amit egyik hozzászóló szerencsétlen komputer társam lefotózott. Természetesen kértem a szervíztől segítséget. Számíthattam volna a válaszra, hogy mechanikai sérülés érte a készüléket. Természetesen ez nem igaz. Sajnálom azt is, hogy elküldés előtt nem fotóztam le, mert biztos vagyok, hogy visszaküldés után már lesz rajta mechanikai sérülés.
Kérek minden leendő ASUS készüléket szándékozó vásárlót NE TEGYE!! A fogyasztóvédelemhez fordulókat kérdezem, hogy értek-e el valamilyen eredményt?
2010-es hozzászólást nem találtam a kérdéses problémával kapcsolatban. -
Snyaptic
csendes tag
Sziasztok!
Én is lassan küldöm a notebookomat gariztatni. (N61JQ) Sajnos nagyon melegszik a CPU+GPU. 80 fok fölé is felugrik, ha dolgozom rajta. Megvételkor (1,5 évvel ezelőtt) maximum 65-70 fokon járt, amikor minden bevolt kapcsolva, film, játék, böngésző stb.
Most levettem az alját, és kímélem, így 65-70 körül mocorog netezés közben. Veszek alá egy cooler padot, és amint lesz egy csere gépem megy is javításra!
Valószínűleg elhasználódott a hővezető paszta. Mivel szépen folyamatosan jött ez elő, nem ugrás szerűen. Legalábbis remélem hogy csak ez lesz a baja.
Sok jót nem olvastam a szervízről, remélem azóta megváltozott a hozzáállásuk. Főleg abban bízok hogy hamar visszaadják, mivel munka eszközről van szó.Drukkoljatok!
-
kali
legenda
-
bmc3
csendes tag
Egyetértek. Perelni kell!
Miért féltek perelni???
Az idő a károsultnak dolgozik mert a kárértékbe beszámitják még az alvulás értéket is ami számitástechnikai eszközöknél gyors és nagy értékű.
Előzetes szakértői vélemény sajnos nem sokat ér mert a birók csak az általuk kiválasztott szakértőket szokták elfogadni.
Itt inkább akkor van gond ha kiderül, hogy a szervizcégnek nincs végrehajtható vagyona.Per előtt mindig ennek kell utánanézni az ingyenes cégirósági nyilvántartásban!
A legokosabb dolog még vásárlás előtt igy ellenőrizni a helyi szervizcéget.A költségek csökkentése miatt okos dolog csoportos kártérités pert inditani.
Ha a kárigények után (pl. csoportos pernél) tűnik el a szervizre kötelezett cég behajtható vagyona akkor büntetőpert lehet inditani a cégvezetők (igazgatók) ellen vagyon elvonása tartozás megfizetése alól jogcimen.Ha egy ügyintézővel nem boldogultok a szervizben, akkor irni kell egy hivatalos tértivevényes levelet az igazgatónak cimezve.
A legtöbb esetben már egy irott levélben a fogyasztóvédelmi per emlegétése nélkül is hatni szokott és általában azonnal meggyursul soronkivülire az ügyintézés.
(ilyenkor lehet megfingatni egy szemtelen kis ügyintézőt aki a nagyfőnöknek pótmelót csinál és már másnap utilapút kötnek a talpára egy ilyen húzásért). -
bmc3
csendes tag
A gond akkor van, ha nincs magyarországon szerviz. pl. Acer csehországi szervize.
Mert ilyenkor cseh biróságra kell beadni a perigényt és nem biztos, hogy van rá ideje a fogyasztónak utazgatni....de ez nem befolyásolja a per sikerét, mert a per során felmerült költségek csak növelik a kárértéket az eltelt idővel együtt. -
lorincmate
tag
Szeretném jelezni, hogy az asus még mindig suttyó, az alaplapom már lassan 7 hete az ő garázsukban csücsül. Én különösen NEM ajánlom az ASUS termékeket garancia szempontból.
F4 modul
Új hozzászólás Aktív témák
lo (Alcím lehetne az is : Hogy vetessék meg kétszer a netbookot.) Történt, hogy egy nagyon kedves barátom...
- Hisense LCD és LED TV-k
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Melyik tápegységet vegyem?
- Politika
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Synology NAS
- OTP Bank topic
- ASUS Vivobook Snapdragonnal: talán egy új korszak kezdete!
- További aktív témák...