Legfrissebb anyagok
IT café témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
Keresés
Új hozzászólás Aktív témák
-
jFox
őstag
Én a T-vel szoktam úgy járni, hogy felhívom őket, hogy gond van a szolgáltatással. Egy pár perc után közlik, hogy náluk minden rendben, biztos nálam van a hiba. Mondom mindent átnéztem és OK. Pedig náluk nincs gond akkor felveszi hibára. És láss csodát pár óra múlva megjavul, pedig semmit nem csinálok. Az igazi ciki az, hogy nem otthoni internetröl beszélek amin pistike tölti a fifa 4-et. Hanem céges kommunikációról. De nem panaszkodom, mert megoldják, csak miért szívatják az embert, hogy náluk nincs hiba mikor van?..
--==<< ...csütörtökön a lényeg, hogy egyet alszom és péntek! >>==--
Új hozzászólás Aktív témák
Témaindító írás
Aktív témák
Új prémium hirdetések