Új hozzászólás Aktív témák
-
Jojo5
őstag
A Boeing NG sorozat még mindig NEM fly by wire rendszerű.
NG-n belépett a FADEC mint hmű vezérlés meg pár számítógépet\rendszert átgondoltak, gondolok air data-ra pl.Az új max széria lesz majd fly by wire.
A Boeing szerintem mint szakmai szemmel nézve igenis nagyobb tudást és tapasztaltságot igényel mint az Airbus.
Mondom ezt úgy, hogy dolgoztam már mindkettő típuson, de mélyebben az A320-ast ismerem
[ Szerkesztve ]
http://www.youtube.com/watch?v=_MuMSARgyJs
-
rudi
nagyúr
Szerintem amit te "fly-by-wire" rendszernek nevezel, az nem egyezik azzal, amit hivatalosan fly-by-wire rendszernek neveznek. Tény és való, hogy a Boeingben sincsen közvetlenül összehuzalozva a kezelőszervek a vezérsíkokkal, de a pilóta az egyes kezelőszervekkel konkrét vezérsíkokat vezérel. Ellenben a fly-by-wire rendszerekben, mint az A320-n a pilóta nem az egyes kezelőszerveket vezérli közvetlenül, hanem a számítógépet utasítja, hogy merre szeretne menni, aztán a számítógép dönti el, melyik vezérsíkot hogyan kell ehhez beállítani. Ezt a dolgot hívják fl-by-wire-nak.
Resistance Is Futile. You will be assimilated!
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Mozilla Firefox
- Milyen légkondit a lakásba?
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- iPhone topik
- További aktív témák...