Új hozzászólás Aktív témák

  • Cypresss

    senior tag

    válasz KaiotEch #4 üzenetére

    Sziasztok,

    Örülök, hogy ilyen sokakat érdekel a téma. Igyekszem röviden válaszolni mindenre:

    Az árak azért ilyen magasak, mert itt minden egyedi, manufakturális módszerrel készül, tömegtermelésről nem beszélhetünk. Csak a gépek (léptetőmotoros) tolóerő szabályzója annyiba kerül, mint egy használt Suzuki. Ahol a pilóták a robot gombjait tekergetik, az például egy szolenoidos kapcsolóval ellátott rendszer 1300 euróért. ;) Home cockpit használatra kínált [CDU] 1200 euro. Na most a miénk ipari felhasználásra készült, a gombjai lézergravírozottak, hogy ne kopjanak le, komolyabb benne az elektronika, stb. Ne feledkezz meg továbbá a szoftverek licenszdíjjáról sem. Összességében ezek is több ezer eurós összeget jelentenek.

    (#6) malnabokor: Ez full size, nem full motion szimulátor, de ha eljössz és kipróbálod garantáltan szédülni fogsz, mert a cockpit ugyan stabil, viszont a vetített kép folyamatosan mozog a repülés, fordulás során, és az agyad nem tudja, hogy mit tekintsen referenciapontnak.

    (#16) varpy: a Rudiék által készített képekről nem tudok nyilatkozni, de a többit egy Canon EOS 5D Mark III-assal készítette a fotósunk.

    (#17) sixpak: a két nagygépen 2.1-es hangrendszer van+a fedélzeti warning és caution jelzések külön hangfalai. A Cessna-ba 5.1 rendszer került, egyébként múlt héten az is elkészült, ezzel hivatalosan is a legnagyobb repülőgép-szimulátor központ lettünk Európában. :B

    (#20) KaiotEch: : a "pár" összesen 9 darab. ;) Egyébként az légitársaságoknál használt úgynevezett Level-C oktató szimulátoroknál egy darab FMC (ezen pötyögik be a pilóták az útvonalat) 50ezer dollár. A Malév 737-es szimulátora például ilyen volt. Összesen 1,5 milliárdba került, csak a hangrendszer volt 10 millió. Itt van róla egy hosszabb [videó] ha érdekel.

    [ Szerkesztve ]

    A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!

Új hozzászólás Aktív témák