Új hozzászólás Aktív témák
-
Kristof93
senior tag
A jelenleg készülő aaa játékok leginkább 32-256 pixeles lightmapet használnak, különben hamar kifutsz a memóriából. (minden elhelyezett instance egyedi lightmapet kap). A lightmapet csak a globális illuminációra használják, a direkt világítás és árnyékok valós időben készülnek. A modellek pedig max 30k háromszög karakterek esetén is ha nagyobb a pálya. BP hamar meg fogja enni a processzort, főleg konzolon. Közel sem olyan gyors mint a c++.
[ Szerkesztve ]
-
Kristof93
senior tag
válasz Clickbait #14 üzenetére
Én pedig tapasztalatból mondom, hogy hamar el fog fogyni PCn az 1-2 giga vram. Egy pályán 50k instance is lesz, nem csak 1000. Konzolt pedig a sok poligon fogja megölni. UE4-nek annyira nincs jól optimalizálva a PC-s renderelője. Árnyék nélküli dinamikus fényből pedig több száz is mehet, nem nagyon befolyásolja a teljesítményt. Tudom hogy szépek az ue4 archviz demók de egy játékban nem lehet alkalmazni azokat a megoldásokat.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Autós kamerák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Ukrajnai háború
- Videó stream letöltése
- Gaming notebook topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Milyen videókártyát?
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- További aktív témák...