Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • nuke7

    veterán

    válasz joey04 #21 üzenetére

    mi a véleményed? Hogy nem tájékoztattak arról, hogy mik a műszaki feltételei az 1000mbit-es csomagnak? :F

    Mert ha nem erről beszélsz, akkor azzal fordulj a fogyasztóvédelemhez vagy a digi ügyfélszolgálathoz, de ez a cikk az 1000mbit-es csomag műszaki feltételeiről szól.
    (ha meg megszegik a szerződésben foglaltakat nyugodtan bonts velük szerződést - én telekomos vagyok, amint lenne másik szolgáltató váltanék, dehát nem erről szól a cikk - telekomnál hús sincs, nem hogy olcsó, semmilyen :( )

    [ Szerkesztve ]

    https://youtube.com/user/nuke7

  • mjani1172

    addikt

    válasz joey04 #21 üzenetére

    Nekem mindháromtól van netem.
    A diginek az ügyfélszolgálata nagyon rossz, az tényleg botrány. (Még soha semmire nem válaszoltak, soha nem tudtam velük beszélni). De a technika, a sebesség szuper.
    A net (nekem tőlük százas van) 120 körül mérem, a le és feltöltést is.
    A T és az UPC(voda) 500 as netnél kb 70 a letöltés, 30 körül van a feltöltés.

    A T-hez képest (mikor tőlük is 100-as netem volt, a digi előtt) a sebesség kb 10x es, és az ára az ötöde. A probléma a tizede. Viszont a T-nél van ügyfélszolgálat.
    A voda mindenben a középszar.

    [ Szerkesztve ]

  • Penguin95

    senior tag

    válasz joey04 #13 üzenetére

    Ennek mi köze ahhoz, hogy olyanért vizsgálódik a GVH, amit el sem követett a cég? Nekem se volt épp leányálom, mikor a Digi előtt Telekomos voltam, és 20 percenként fagyott az IPTV, vagy szakadt meg a net (na meg mikor torkom szakadtából ordítottam velük, mikor szándékosan szopattak az előfizetés lemondásánál), mégsem értenék egyet azzal, hogy olyan ügyben büntessék őket, amiben ártatlanok.

    Ha minőségbeli problémád van velük, jelezd nekik, vagy ha az nem segít, akkor fogyasztóvédelem, bár amilyen töketlen bandáról van szó, azzal is többre mész, ha kiláncolod magad a Digi székház elé.

  • Narxis

    nagyúr

    válasz joey04 #25 üzenetére

    Ja csak nincs igazad. Vodánál sokkal több baj van már hónapok óta.

    Thanos was right.

  • nuke7

    veterán

    válasz joey04 #25 üzenetére

    áhá, értem. Akkor bármilyen cikkhez, amiben szerepel a "digi" szó, oda lehet menni és bármit írni az alapján, hogy milyen tapasztalata van velük az embernek, és nem számít, hogy kapcsolódik-e a cikkhez? És ezért nem kell off-ba rakni, mert a cikk címében benne van a digi..? :D :U :))

    https://prohardver.hu/teszt/vedtlen_windows_7_windows_10_game_gigabirsag/ph.html
    ide meg írhatom, hogy nem tetszik nekem a net amit a telekom szolgáltat ? :D

    https://youtube.com/user/nuke7

  • TheProb

    veterán

    válasz joey04 #31 üzenetére

    Iszonyat szemellenzővel és felszínesen nyilatkozol itt a témában és látszólag háttal ülsz a tévének. De azért te beszélsz a magas lóról és flegmázol másokkal. Én is azt javaslom, hogy mielőtt a hülyeséged broadcast-olod, inkább tájékozódj.

    Persze tudom, ezennel én is felkerültem a vendetta, ignore és egyéb listáidra. De talán emiatt még elmondhatom a véleményem. :R

    "Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d

  • spect80

    senior tag

    válasz joey04 #25 üzenetére

    Komolyan kívánom neked, hogy ne legyen 'szerencséd' a upc és a telekom üfszhez és vezetékes internet szolgáltatáshoz.

  • tixem

    addikt

    válasz joey04 #25 üzenetére

    És mégis mi tartozik a prémiumba? A Telekom vagy a Voda? LOL. Más opció meg nem nagyon van. Telekomnál ügyfél is voltam, később még dolgoztam is náluk, mint call centeres. Szegeden mai napig a sz@ros koaxukat foltozzák, olyan is. Heti rendszerességű globál hibák, sőt előfordult, hogy hetente többször is, kisebb-nagyobb ideig. Szintén Szegeden vettem igénybe a szolgáltatásukat, egy idő után már gyorstárcsázón volt a 1414. És ez csak egy város. Óbuda szintén minden második-harmadik nap elszállt. A lista hosszú. Az elavult, lassú, folyamatosan meghibásodó eszközeikről nem is beszélve.

    Aztán végre bejött a DIGI a lépcsőházunkba az FTTH-val és azóta érdekes módon megszűntek a hibák. Negyedik éve van 1000-es netem tőlük + tv + telefon. A net hasít, nem szakadozik, nincsenek heti rendszerességű globál hibák, a tv-hez végre nincs mindeféle fiszemfaszom doboz és az ONT is normális, nem úgy, mint a Telekomos Sagem rettenetek. Egyszer kellett kapcsolatba lépnem az ügyfélszolgálatukkal panasz miatt, mert nekem se ment egyből az 1000 pedig hardver bőven megvan hozzá. írtam egy e-mailt az ÜFSZ-nak, ugyanis gyűlölök telefonálgatni. Még aznap válaszoltak és egy IT-s fel is hívott tőlük, ahol 1 perc alatt rájöttünk a megoldásra és kizártuk a szolgáltatás hibáját, majd adott tippet mit állítsak be a pc-n ahhoz, hogy menjen az ígért sebességgel. Úgy is lett. Nekem teljes mértékben pozitív tapasztalatom van velük. Ja és mindezért nem fizetek 6000 Forintot. Ugyanez a pakk a Telekomnál ma listaáron lenne 14 ezer, amire nagy kegyesen ráqrják a területi kedvezményt a versenytársi jelenlét miatt (khhhm Digi), amit hivatalosan nem kommunikál az ÜFSZ, ugyanis ahol nincs komoly konkurencia (megintcsak Digi) ott bizony lóf@sz jár, nem területi kedvezmény. Ott a szerencsétlen ügyfelek a listaárat kénytelek becummantani. Ki lehet próbálni, amíg nem ír be szolgáltatási címet az ember, addig a listaárat látja. Amint a rendszer megrágja a címet és úgy látja van konkurencia ergo területi kedvezmény jogosult, ott egyből levág belőle valamennyit, nekem így lenne 11 ezer. Egy a lényeg, meg van vezetve rendesen az ember, miközben azt hiszi milyen jól járt. Visszatérve az árra, 11 ezer lenne tehát ugyanaz a csomag ami a Diginél, ráadásul ED3 koaxon. Ja, és egy egy tv-vel, a második tv-re a beltéri egység + 870 pénz. Nevetséges. Az ügyfélszolgálatuk is okádék, tudom, ott dolgoztam egy évig. Ha nem hiszed el, az már nem az én bajom.

    Persze ettől még másnak lehet a DIGI-vel küzdelmes a viszonya, de mint ex call centeres mondom, hogy nyilván a negatívumok vannak kiragadva mindenhol, mert az elégedetlen ügyfél nagyon önérzetes tud lenni, illetve mindenhova is szétkürtöli, hogy a szolgáltatója mekkora fos, miközben az elégedett ügyfél nem szól egy szót sem sehova és legfőképp nem hívogatja az ügyfélszolgálatot, mert nincs rá oka. Elégedett ügyféltől elenyészű mennyiségű feedback érkezik, ellenben az elégedetlennel. Elég csak egy pillantást vetni a nagy szolgáltatók facebook oldalán a posztok alatt lévő kommentekre. Csak a köpködés megy kivétel nélkül mindnél. Ez a nagy átlag. Szóval ha azt hiszed bármiben is prémiumabb bármelyik szolgáltató a Diginél van egy rossz hírem.

    És akkor a mobilnetemről egy szót sem ejtettem, az meg a jóféle Telenor Hello Data, aminek szándékosan vágják meg a sebességét lassan olyan mértékben, hogy stabil 4G mellett is van, hogy nem töltenek be oldalak, miközben a Telekomos céges kártyára váltva hogy, hogy nem megszűnik ez a jelenség, készülékhiba kizárva. Cseréltem sim kártyát is már, semmit nem változott. Nem tudtam hova tenni a dolgot.
    Aztán kaptam egy fülest egy Telenoros dolgozótól, hogy egy, a szolgáltató oldaláról tudatos szivatásnak esett áldozatul minden Hello Datás, persze ismételten nem kommunikálják hivatalosan, még a dolgozóik felé sem, holott a customer feedback egyértelműen erről tanúskodik. Aztán elkezdett hívogatni a sales csoportjuk, hogy ugyan váltsak már drágább csomagba, amiben nincs korlátlan net, de elég lesz nekem a 100 giga is, meg amúgy is ez milyen jó lesz nekem. Diszkréten elküldtem a búsba a jóembert, azóta nem hívtak, valszeg felfogták, hogy nem kajálom be a szarabb csomagot drágábban (inkább szívok még vele egy darabig és ha más út nem lesz, akkor jön a drágább csomag, de másik szolgáltatónál az 100%).
    Na itt összeállt a kép, továbbá megerősítést nyert bennem is az a szintén belsős infó, hogy sajna a Telenor elszámolta anno magát, túl olcsón adott korlátlan adattal rendelkező hangalapú csomagot, majd egy huszáros vágással kivezette a piacról, de persze a meglévő ügyfelek továbbra is használták a szolgáltatást, sokan erről neteztek otthon, sokszor TB-os forgalmat generálva. Hozzáteszem megtehették, mivel a szerződési feltételek megengedték. 6 ezer Forint volt a Start csomagjuk egyébként és a legtöbben ebbe ugortak bele, én is. Ott b@szták el elsősorban, hogy mindezt hűségidő nélkül hozzávágták bárkihez. Szóval elszámolták magukat, de ahelyett, hogy férfiasan viselték volna a hülyeségük következményét, elkezdték szopatni a megmaradt ügyfeleiket a sávszél korlátozással, hogy másik csomagba kényszerítsék őket, olyanba, ami már a szolgáltatónak is megéri. Mi ez ha nem görénység? Persze mivel még dolgozói szinten sem hivatalosan kommunikált dologról van szó, így nem is kérhetőek számon sem, de az összes hello datás ügyfél sebességproblémával keresi fel az ÜFSZ-t. Más csomagoknál ilyen probléma nincs. Érdekes dolgok ezek. Nesze neked prémium szolgáltatás :U

    [ Szerkesztve ]

    Galaxy S24 Ultra 1TB ||| ( •_•) ( •_•)>⌐■-■ (⌐■_■)

  • togvau

    senior tag

    válasz joey04 #21 üzenetére

    nem hiszem. Ahol digi van, ott van másik szolgáltató is...
    Olcsó húsnak nem híg a leve, erre gyönyörű példa a Digi. Megváltás volt majd 20 évnyi T-etveskom után, harmad annyiért, nagyságrendekkel gyorsabb net, és jobb és több TV, kevesebb kiesés :)

    Digi mobil 1-1,5 mbyte/sec itt 3mhz sávon, vodka 100-360 kbyte/sec 10 mhz sávon... hihetetlen géz a vodka is. Ja meg a teleNER is lassabb volt mint a digi mobil :D

    [ Szerkesztve ]

    hitler, sztálin, micro usb

  • Penguin95

    senior tag

    válasz joey04 #29 üzenetére

    ...de az nem baj, ha arról megy a beszélgetés, hogy szegény digit elkaszálják a mészárosék. ami off, ráadásul politika, de nem baj, az mehet (ráadásul minden digi topik erre kanyarodik 5 kommenten belül)

    Off? Én esküszöm nem értelek. Látod, hogy politikai alapon szopatnak egy céget folyamatosan (most is), ennek ellenére kifogásolod, hogy politikát is érintő hozzászólások születnek? Egyébként de, baj, hogy politikába fullad kb. minden egyes Digi cikk, csak épp a problémát nem mi, fórumozók okozzuk, hanem azok, akik ilyen eszközökkel próbálnak ellehetetleníteni egy céget egy demokratikusnak nevezett országban.

    Nem kell komolyan venned amit írtam, én sem tudok így tenni a te megnyilvánulásaid esetén, hisz nem tudod elkülöníteni az általad érzett gyűlöletet a tényektől és a témától. Pláne mivel egyből visszavonultál sértődötten csak azért, mert valaki nem ért veled egyet. De ha neked így jó, akkor nem bánom, van jobb dolgom is mint értelmetlen szájkaratét vívni, és attól sem félek, hogy nyugtalan éjszakám lesz amiért nem ért velem egyet mindenki.

  • RetepNyaraB

    veterán

    válasz joey04 #25 üzenetére

    Mondjuk nekem messze a legproblémamentesebb szolgáltatóm, de lehet, hogy szerencsés vagyok.
    Plusz a taknyukon csúsznak igyekezetükben, ha valamivel fordulok hozzájuk. Ez külön nagy pirospont pl. a Vodafon/upc-hez képest, akik hánytak a fejemre izomból :U

    "I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve."

  • spect80

    senior tag

    válasz joey04 #53 üzenetére

    Nem bántásból, de tévhitben élsz, ha azt gondolod, hogy az ár egyenesen arányos a minőséggel.
    Rengeteg helyen nem is a mostani szolgáltatók építették ki a vonalakat, hanem kis helyi szolgáltatókat vásároltak fel, majd a monopolhelyzetet kihasználva ugyanazon a sokszor trágya minőségű vonalon adják a netet de persze már saját áron. Semmi nem kényszeríti őket, hogy fejlesszenek. És mivel mára az internet kb. olyan létszükségletté vált, mint az áram, ezért a vevők kénytelenek lenyelni az indokolatlanul magasabb árakat.
    Nekem meg rohadtul mindegy, hogy a szolgáltatással kapcsolatos problémákat magyarul vagy románul nem érti meg se az ÜFSZ se a technikus ha fele annyiba kerül, mint a másik.

  • sztanozs

    veterán

    válasz joey04 #53 üzenetére

    Az összes cégnek a piac az első, a vásárló csak termék (profit-forrás). De látszik, hogy a Digi még felszááló ágban van, és nem hatalmas piaci részesedéséből próbálja meg kartellezett áron lehúzni az extra profitot, hanem piacot akar szerezni. Simán lehet, hogy ha utoléri a többieket ők is beállnak a sorba (mint anno a Voda), most viszont még sokkal olcsóbban adják ugyanazt a minőséget, mint a többi. Ez pedig szúrja a szemét a három másiknak akiknek bőven jut a profitból, hogy az állami felügyelet zsebét kitömjék.

    JOGI NYILATKOZAT: A bejegyzéseim és hozzászólásaim a személyes véleményemet tükrözik; ezek nem tekinthetők a munkáltatóm hivatalos állásfoglalásának...

  • bambano

    titán

    válasz joey04 #53 üzenetére

    azt tegyük már végre tisztába, hogy kizárólag költségalapon nézve a digi NEM OLCSÓ, kifejezetten drága.
    azért tud alacsonyabb árakon szolgáltatni, mert nem nyújt mindenhol szolgáltatást. csak olyan helyen szolgáltat, ahol kevesebbe kerül kiépíteni és fenntartani a szolgáltatást.

    ennek van egy olyan következménye is, hogy az alacsony díj->spórolós technika->ócska szolgáltatás gondolatmenet is téves.

    a cikk kérdésében csatlakozom a megint nincs rajta sapka állásponthoz, karöltve a kigolyóztuk a jövő évi pályázatokból állásponttal.

    szerk: a gvh figyelmébe ajánlanám a klasszikus mondást: bizonyos szint fölött nem megyünk bizonyos szint alá.

    [ Szerkesztve ]

    Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

  • Boond

    addikt

    válasz joey04 #53 üzenetére

    Igen, ez számomra is nagyon vicces, hogy vannak olyan cégek amik ilyen "szent tehén státuszba vannak" egyeseknél pl az almás cégre sem mondhatsz semmit, pedig mostanában volt hatalmas botrány Indiában... meg folyamatosak az ilyen dolgok... De lehetne más példát is hozni.

    "ők azok akik szembe mennek a gonosz világgal, és szinte bukóval adnak szolgáltatást, mert az előfizető az első. Frászt."

    Teljesen egyetértek. Egyébként a digi 3 céget is irányít már... 3 hoz is köze van, csak tv fronton, itthon.

    Másrészt meg ez a jóságos szolgáltató agenda, azért humoros picit, mert ahogy olvastam a digi körül voltak komoly korrupciós botrányok Romániában...

    (#58) spect80
    "Rengeteg helyen nem is a mostani szolgáltatók építették ki a vonalakat, hanem kis helyi szolgáltatókat vásároltak fel, majd a monopolhelyzetet kihasználva "
    Digi is vásárolja fel ezeket a szolgáltatókat, ne aggódj, vagy köt velük megállapodást...

    Ráadásul, amikor képbe került a digi, így vagy úgy, repültek olyan csatornák, amik kedvencek voltak... - mert a diginél nem volt, még kínálatba sem. Ez, vagy hasonlót digiről is el lehet mondani.

    Sőt olvastam anno olyant is, hogy a diginél sem egyforma az árazás, pl net esetén, sem a szolgáltatás minősége. Szerintem teljesen felesleges, piedesztálra emelni őket... vagy bárki mást.

    "És mivel mára az internet kb. olyan létszükségletté vált, mint az áram, ezért a vevők kénytelenek lenyelni az indokolatlanul magasabb árakat."

    Nem értek egyet ezzel. Ma már, rengeteg mondja van a dolgoknak. Sokkal több mint régen.

    "De látszik, hogy a Digi még felszááló ágban van, "
    Még. És utána mi lesz, jön egy újabb szolgáltató aki az imádat tárgya lesz? :DDD :DDD :DDD
    Elég rövid látó gondolkodás...

    [ Szerkesztve ]

  • 7Heads Drago

    veterán

    válasz joey04 #53 üzenetére

    Mert a T-homes szerelő az mivel jobb kérlek? Évekig küzdöttem velük...
    Hallgatlak.... :)

    Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.

Új hozzászólás Aktív témák