Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • opr

    veterán

    Nekem tetszik a kezdeményezés, én valahogy tudom értékelni az ilyesmit, főleg ha lenne valahol egy olyan kiállítás, ahol időrendi-fejlettségi kronológiai sorrendben fel lenne mind állítva, úgy, hogy kezd mondjuk abakusszal, és csak egy ilyen kurv@hosszú egyenes folyosó, ami mondjuk úgy van megcsinálva, hogy ahogy haladsz előre nem csak az eszközök egyre modernebbek, hanem maga a terem is (értsd: fal burkolat, amin jársz, megvilágítás, stb), és a végén ilyen full automata az egész, ledes világítás, meg mondjuk valami überdurva laptop+okostelefon lenne, mindíg az aktuális, mondjuk 4-5éves bontással.
    Na, ha valahol egy ilyen, így, ebben a formában lenne, akkor is elmennék megnézni, ha beledöglök kb :K

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

  • opr

    veterán

    válasz ftc #9 üzenetére

    Nem kéne nagy terem, inkább egy hosszú folyosó, pont hogy azt kéne elkerülni, hogy termekbe menjen az ember sorba. Az valahogy nem az igazi, én úgy képzeltem el a feelinget, hogy így végigmész az időben, mondjuk pl. befelé valami rozsdás nyikorgó vasajtón, kifele pedig valami fotocellás cucc ilyen sci-fi stílusban megoldva. Szal érted, átmegy az időn a látogató, nem ugrál benne.

    dajkopali: Nem hozza be ez a fosch céges net :O
    De ha ez olyan, mint amit írtam, hogy ha lenne mennék, akkor megvan mire spórolok, Amerikába úgyis ki akartunk menni nejemmel mindíg is :)

    [ Szerkesztve ]

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

  • opr

    veterán

    válasz ftc #13 üzenetére

    Aha, nagyjából kezded érteni mire célzok. Persze magamban és nagyon elképzeltem, vájjá, küldöm jedi-trükkel! Na, látod már? Naugye milyen kurvajó :DDD