Új hozzászólás Aktív témák

  • gabor.79

    aktív tag

    válasz dabadab #36 üzenetére

    Nagyvonalúan kihagytál huszonegy kérdést, amik az általad idézettekre épülnek vagy azokkal összefüggnek.

    Arról is elfelejtkezel, hogy ha mondjuk egy autót alkatrészenként vásárolnál meg és úgy raknál össze, akkor többszörösébe kerülne, azaz az igazi profit ebben van. Az biztos, hogy a gyártónak filléres költség az elektronika, de ugyanezt mennyiért fogja adni utólag? Mennyire lehetnek önállóak az egyes szenzorok? Értem ez alatt azt, hogy ha mondjuk egy ilyen elromlik, lehet-e önállóan cserélni? Általában ezek nem túl nagy kiterjedésűek, és helyszűke miatt esetleg sokat kell kis helyre összezsúfolni. Vagy ilyenkor az egész modult kell cserélni?

    És itt jön képbe a vezetékezés, mert ha valami össze van forrasztva, akkor mondjuk kevésbé korrodálódik, de nehezebb cserélni, de ha könnyű cserélhetőségre tervezik, akkor pedig a korrózió könnyebben kezd ki vele.

    Ki fizeti a cseréért felelős szakszerviz embereit? Mennyire befolyásolja a szerelési időt és költségeket, ha különböző helyen lévő szenzorok mennek tönkre, és nem egy modulban?

    Mennyi ideig gyártják/támogatják ezeket a szenzorokat/modulokat/processzormodulokat/szoftvereket? Mennyire szervizelhetőek utólag/vagy csak cserélni lehet őket? Ha már nem gyártják, mert nem éri meg foglalkozni vele, akkor használható marad-e utána az autód? Ha nem, akkor el tudod-e adni? Ha nem tudod eladni, akkor mekkora az értékvesztésed?

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák