Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • exedoc

    senior tag

    válasz Synthwave #3 üzenetére

    +1

    Quake 3-on, és Unreal Tournament-en nevelkedtem. UT99, UT2K4 is jó volt. Quake Live sem volt rossz, igazából ott forrott ki a dolog. Quake Champions szerintem rossz irány volt ezekkel a képességekkel, ráadásul átgondolatlan. A Quake "egyszerűségét" sikerült túlspilázni. Túl lett tolva. Az hogy a pofámba libeg a fegyver mert még egy olyan opció sincs, hogy rejtve legyen, vagy legalább a pickup item-eknél legyen egy "simple items", hogy a csillivilli grafikától lássam is amit felvennék... Amiben a Quake jó volt az az egyszerűség, testreszabhatóság. (is)

    Remélem egy Quake lll Arena Remake lesz. Bár azzal is baj lesz ha nagyon hozzányúlnak. Egyébként azzal, hogy lesz remake gyakorlatilag elsimerik, hogy a QC-vel mellényúltak. Nagyon szűk réteg tolja, csalódás volt szerintem sok embernek.

    [ Szerkesztve ]

  • exedoc

    senior tag

    Amíg valaki mókából lövöldözget FFA-ban, TDM-ben, elinstázgatnak addig kb mindegy is, hogy PC vagy konzol. De amikor UT-zol, vagy QL-ezel, és tizemásodpercre érzed a pickup-okat, az ellenfél fejével játszva tudod merre fog menni, mit fog csinálni. Amikor egy félresikerült ugráson elcsúszik egy meccs, onnantól a konzol kiesett. Egy Pro gamer akinél a reflex, taktika a tizedmásodpercek, az ügyesség számít az már PC only. Quake / UT meg a konzol? Álmomból verejtékezve felsírok, hogy csak azt ne. Én értem SynthWave-et. 2000-től 2015-ig toltam Q3 + OSP, (patch 1.16 - 1.32) UT99, UT2K4, QL. Láttam eltűnni a semmibe a magyar UT2K4 scene-t, kihalni a szervereket, megerőltettük a fos UT3-at is, de hamar annyi lett, sosem lett sikeres. A mai napig vannak elvonási tüneteim a Q3 / QL irányába. Az a mozgás, az a játékmenet egyszerűen beleég az ember fejébe. Rengeteg pálya alaprajza a mai napig a fejemben, fejből tudom milyen pickup hol van, ahogy konzolparancsok százai is itt zizegnek. Fiatalkorom meghatárrozó élménye volt a Quake, és a mai napig szívesen gondolok vissza rá. Mikor egyetlen pályán képes vagy hónapokig / évekig gyakorolni, és mikor azt hiszed kurvajó vagy mindig jön egy pro gamer aki mutat olyat, hogy besz***z. :)

    [ Szerkesztve ]

  • exedoc

    senior tag

    válasz Synthwave #81 üzenetére

    Ezt írtam korábban. QC-ben nincs opció még arra se hogy a fehyver hidden legyen. A QL-ben, és Q3 OSP-ben megszokott enemycolor, enemymodel sehol, se egy simple items, az eyecandy fos szar grafikától semmit se látni. A Q3 és QL legnagyobb fegyvere a testreszabhatóság volt. Felsorolhatatlan mennyi sok jóság volt. Még a a játékból úgy is léptem ki, hogy konzol le, "Q" ,utána tab (quit parancs) enter.

  • exedoc

    senior tag

    válasz - = Zk = - #86 üzenetére

    Hát így szoktuk meg. Nálam Vertex Lighting on, picmip 3-4, High quality Sky meg az ilyen szarok, marks on walls, ejecting brass kilőve, meg szanaszét állítva na. A konfig ízlés dolga. Ja meg raksi smoke nálam off. Railtrailtime 80 stb-stb.

    Régen úgy toltuk a Q3-at, hogy cg_fov 250, cg_zoomfov 100, +zoom (csak azt pálya betöltés után mindig be kellett írni) És akkor a saft sugara ilyen keskeny lett. Ja meg cg_truelighting 1) Régi szép idők az 1.32-es patch-el + OSP-vel. :)

    [ Szerkesztve ]

  • exedoc

    senior tag

    válasz Synthwave #96 üzenetére

    Nagyjából nálam is ugyanez a helyzet mint nálad akkor. Talán még akkor emlékszel a hazai EarthQuake-re. Elég nagy vihart kavart amikor Polosatiy idejött és szanaszét verte death-t az akkori top magyar quakert. Ott álltam, és néztem ahogy játszik polo valami elképesztő lazasággal, és olyan air rocket-eket tol hogy iszonyat. Tőle indult minden, aztán elkezdtem követni az akkori nagyokat Zero4, LeXer, uNkind, Socrates, Akiles stb aztán képbe került az akkor 14 éves Cooller aki szétvert mindenkit a World Cyber Games-en. Aztán Cooller árnyékából szépen lassan kezdett előtűnni Cypher, és a 2 barátból szép lassan ellenfelek lettek. Annak idején zabáltuk a Quake3-hoz a patch-eket, ú most mind változtattak, ment a konzolparancs meg a konfig csere. Q3tourney2-n mit szórakoztunk a teleport jump-al. :) Emlékszem az akkori konfigomon com_maxfps 125-el 10-ből ha 3-szor megcsináltam :DDD A szanaszét ajnározott Fatal1ty viszont sosem volt a kedvencem, nem tudom miért tolták annak idején annyira azt a csavót. Bénának nem mondanám, sőt még UT2k3-ban is ügyes volt, de messze sokkal jobb gamerek voltak nála. Aztán elkezdtem UT99, 2K3, 2K4-et is tolni, és a mai napig nem tudom eldönteni, hogy a quake jobb vagy az UT, mindkettőt szerettem, mindkettőt más miatt. Azok 10-15 fős 2-3 napos lan-ok 2001-től azok valami iszonyat fílingesek voltak.

Új hozzászólás Aktív témák