Új hozzászólás Aktív témák

  • Penge_4

    veterán

    válasz Keem1 #37 üzenetére

    "Őszintén remélem, hogy egyszer (hamarosan?) rájönnek arra, hogy pénz csak a felhasználókból van, tehát maximálisan a kedvükben kell járni."

    Most is azt teszik, csak te és az itteni fórumozók erősen a kisebbséget képviselik. Kiből van több pénze szerinted a Facebooknak vagy akárki másnak? Azokból, akik jelentkeznek az "Élet iskolája", "Rozsdás rákolló" és hasonló "klubokba" és kb. teljesen agyhalottak és bármikor rákattintanak ezer millió hülye hirdetésre vagy azok, akik tudatosan élnek és gondolkodnak? A hirdetőt az érdekli, hogy hányan dőltek be a hirdetésének. Az sem érdekli, hogy személyi kölcsönből veszi meg a sokadik iPhoneját, ahogy a távgyógyítót sem érdekli, hogy Mari néninek letiltja a szolgáltató a telefonját egy hónappal azután, hogy elküldött neki 80 emeltdíjas SMS-t.

    Tehát még a fizetőképes címke is túlértékelt, mert egy tudatosan gondolkodó ember még ha rá is kattint egy tényleg őt érdeklő reklámra és látja, hogy az adott termék tényleg jó, akkor is indít egy gyors Google keresést és megnézi, hogy hol kapja meg a legolcsóbban. És az esetek 99%-ában a legolcsóbb hely nem az lesz, aminek a reklámjával találkozik, hiszen a reklám költségét mindig beleépítik a termékek árába. Az 1% az az eset, mikor csődközeli helyzetben lévő már ténylegesen beszerzési ár alatt adja (nem csak kamuzza, mert ez is közkeletű üzleti trükk), de akkor kb. versenyfutás van az idővel és mire rányomsz a megrendelés gombra, már kiárulták a készletet.

Új hozzászólás Aktív témák