Új hozzászólás Aktív témák
-
Raysen623
addikt
Köszönöm a két cikket, el fogom olvasni. RT ügyben a konzolgyártók adják meg a lényegi startot AMD részéről. Nem tartom kizártnak hogy már létezik náluk is az RT megoldás, de a nextgen-ig nem hozták ki a piacra PC oldalon. Szóval Sony és MS itt is a meghatározó aki a pénzt adja.
(#33) Kopi31415: "konkurencia előtt hozzák ki a saját (zárt) megoldásukat" - szerintem itt van az amit keresel. Lehet neked nem volt elég pontos a megfogalmazása.
A másik válaszodhoz: erről beszéltem, hogy senki nem tartja rossznak, legfeljebb kétfajta eltérő megoldást kell beépíteni a kódba a két gyártó kártyájához. Nem hiszem el hogy nem lehet közös keretrendszerre felépíteni ugyanazt a technológiát. b. szerint mondjuk lesz változás e téren. Az idő megválaszolja a kérdést itt is úgy vélem.
A MÁV-nak öt ellensége van: a négy évszak, meg az utasok.
-
Raysen623
addikt
Honnan tudod hogy a Turing 3 éve megtervezett RT képessége az idősebb? Mi van ha legalább azóta tervezik az RDNA-hoz is? Egy ilyet nem lehet összetákolni csak úgy. Én inkább azt mondanám az RT képesség a piacon a Turing óta van jelen.
"az Nvidia hardveres megoldásához hasonló a konzolokban kialakított célhardveres gyorsítás , együtt dolgoztak a Dx 12 U megalkotásán, sok mindent onnan vettek át."
Ez nem teljesen egyértelmű: ki dolgozott együtt kivel? MS a DX12 U kialakításánál vette figyelembe az NV RT megoldását és azt vitték tovább konzol oldalra a boxoknál?
[ Szerkesztve ]
A MÁV-nak öt ellensége van: a négy évszak, meg az utasok.