- Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
- Mesterséges Intelligencia topik
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- Vírusirtó topic
- 3 évig még biztosan nem rendelhetünk Xiaomi EV-t
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
- Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
- AI generálja majd a képeket a Photoshopban
- Milyen NAS-t vegyek?
Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
Milyen gyakran használtad a Bubit? Csak mert én évekig rendszeresen, és 5-ből 1-szer nem sikerült kibérelnem a bringát. Vagy a terminál volt halott, vagy a bringa nem olvasta le a kártyát/nem fogadta el a kódot. Gondolom mondanom sem kell, hogy egy e-jegy rendszernél ez a jósági szint nem elfogadható!
Másrészt a Bubi komplexitása, a végpontok száma nagyságrendekkel kisebb, mint egy e-jegy rendszeré. És én veled ellentétben emlékszem arra, hogy a bevezetése milyen sokat csúszott (sokat) és mennyi technikai hibával indult el az éles üzem (rengeteggel). Ezek egy részét a mai napig sem sikerült orvosolni, lásd: első bekezdés.
A Rigorol: ez a kudarc már az elején kódolva volt. Gyakorlatilag a világ legbonyolultabb jegyrendszerét akarták implementálni (akárcsak a Bubi esetén). Ez egyértelműen a Vitézy-féle banda hibája volt, sokkal egyszerűbben kellett volna neki állni, mint mondjuk a londoni Oyster. Itt csillagrombolót akartak megvalósíttatni egy olyan céggel, akinek 0 tapasztalata volt jegyrendszer fejlesztésében szoftver oldalon.
(#40) vicze1
Ne emlegessük már egy lapon Budapest tömegközlekedését Debrecenével! Szintén nagyságrendi a különbség minden tekintetben.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5