- AliExpress tapasztalatok
- Mesterséges intelligencia topik
- Programozás topic
- Bocsánatot kértek a globális leállást okozó szoftverhibáért
- Synology NAS
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Felárat fizet az atomenergiáért a Microsoft
- Hálózati / IP kamera
- Microsoft Office és Office 365 topic
Új hozzászólás Aktív témák
-
Flame_
tag
O, shi... "nem sok konkrét közlekedéssel kapcsolatos okossága nincsen" --> nem sok konkrét közlekedéssel kapcsolatos okossága van / sok konkrét közlekedéssel kapcsolatos okossága nincsen. Valamelyik a kettő közül, de így pont nem Plusz egy vessző még a "általános magyar" szavak közé. Hiába no: elszoktam a 10 perces szerkesztési időtől
[ Szerkesztve ]
-
harry
veterán
Na ja, egyetértek.
Amúgy ezek mind általános, birka szintű, önző emberi tulajdonságok. Leszarom a másikat, nekem legyen jó, meg mit érdekel, mások is így csinálják, meg stb...Nekem két kedvencem van (illetve inkább három):
- egyik, a keletinél a metro lejáró. Ugye a mozgólépcső nem egy hosszú lépcső, mint általában máshol, hanem levisz egy szintre, majd forduló - továbbgyalogolsz a következő részlethez, az visz még lejjebb. Ezzel nem is lenne semmi baj, a baj ott van, hogy az emberek nem képesek felfogni, hogy ha a három lépcső közül a középsőn ment le (mivel _csak_az_ megy lefelé), akkor a következő résznél is oda kell mennie, vagyis maradjon a saját 'sávjában'. Sokan persze előszeretettel levágják a kanyart, és a fal mellett rohannak, amivel csak az a probléma, hogy ott meg szembe jönnek azok, akik lentről jönnek, és (teljesen szabályosan) haladnak a következő lépcsőhöz a saját 'sávjukban'. Most komolyan, tényleg sávokat kéne felfesteni? Esetleg korlátot, terelni kéne őket? És akkor csodálkoznak, hogy ha hirtelen szembe találják magukat a tömeggel, és sokan még akkor sem képesek tenni egy lépést oldalirányba...
- másik az ajtó előtt állás, esetemben szintén metró, az Örsnél, ahol sokan vannak reggelente. Annyi eszük nincs, hogy egy kicsit odébb lépjenek, hogy kettes sorban tudjanak kijönni az emberek - gyorsabb nekünk, gyorsabb nekik. De nem, állnak, és csak üres fejjel bambulnak az ajtó irányába.
- a harmadik esetemben ritkább, néha járok 4.es vilivel, ott jellemző, amit írtatok is, hogy nem kéne megállni az ajtóban, hanem beljebb menni. Csak hát ugye, ő már fent van, neki jó, sőt, az ajtónál jó, hogy ha majd leszáll, ne kelljen átmászni a tömegen. Az nem baj, hogy belül üres, ott elférne kényelmesen, ráadásul más is fel tudna szállni, az nem fontos.
Illetve ennek a másik formája (néha metrónál is), hogy már csönget, mindjárt indul, de még berohanunk a kocsiba - és sikeresen be is érünk, ami jó is, csak nem kéne megállni az ajtóban, mert lehet, hogy más is jön mögötte sietve, és ő is szeretne még felszállni, és ő is fel tudna, ha az első idióta nem torpanna meg egyből a küszöbön.Theoretically, this damn thing oughta work now.
Új hozzászólás Aktív témák
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Háztartási gépek
- Vezetékes FEJhallgatók
- Jön a Heroes of Might and Magic: Olden Era
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- OLED TV topic
- iPhone topik
- AliExpress tapasztalatok
- Lexus, Toyota topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen