Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • 8th

    addikt

    Én nem feltétlenül beszélnélek le róla. Műszakilag nem egy taposóakna ahogy mások is írták a rozsda a legnagyobb baja. Ha találtok egyet ami még nem volt törve és csak minimális lakatolni való van rajta azt nyugodtan meg lehet venni az meg, hogy a kerékívek a küszöb meg az ajtó alja rohad nem a világ vége. Akár otthon is ki lehet javítani. Amúgy ha már sportos csajos kisautó kell akkor egy Lupo GTI-vel jobban járnátok. Az kevésbé rohadós sokkal biztonságosabb tök jól felszerelt és dinamikájához képest baromi kevesebbet is fogyaszt. Igaz drágább is.

  • 8th

    addikt

    válasz Thome #12 üzenetére

    Képekről nem néz ki rossznak. Fel kell venni a kapcsolatot a tulajjal, vele együtt el kell vinni átvizsgáltatni egy Ford márkaszervizbe aztán ha jó az autó el kell hozni. Ne agyaljatok sokat rajta. Ritka modell itthon, ha elviszik ki tudja mikor találtok egy másikat. :K

    mod: A magyar használtautó piac egy undorító bűzölgő kanális a legrosszabb fajtából. Tavasszal covid miatt nem lehetett külföldre menni autóért ami olyan irreális szintre felverte az árakat, hogy az már nevetséges. És minél ritkább autót (pl. sportmodell) keresel ez annál inkább igaz. Pl. itthon az Opel Corsa (C) GSI öt-hat kilónál kezdődik és az még nem "a jó" kategória csak a vállalható állapotú amire még egy szemmel látható összeget el kell költeni, hogy jó legyen. A tényleg megkímélt szép darabok simán egymillió felett indulnak ami egy rossz vicc. 2000€-ért patika állapotút veszel kint ami a szart sem érő forintunkra átszámolva is csak hét kiló max. Erre jön még a tréler a reg.adó a honosítás a kötelező szervíz... és még akkor is annyiban megáll mint itthon a sokadik tulaj által megtaposott sok kiglancolt vacak.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák