Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Wolverine

    félisten

    válasz Vistaboy #5 üzenetére

    Ne felejtsd el, hogy a GW-nél gyakran jöttek ki teljes árú kiegészítők, és annyira durván instance-olt (gyakorlatilag minimális a szabad terület), hogy a hardverköltsége is sokkal kisebb volt...
    A TOR egy WoW-kategóriájú játéknak van szánva, amit nyíltan neki is fognak engedni a blizzardos bálnának. Ezen a szinten viszont nem nagyon életképes sem az RMT, sem a mikrotranzakció bevételi forrásként.

    Inkább az a kérdés, hogy a Cataclysmhoz képest mikor jön a TOR :DDD

    (stilisztikai tanács: ha már cikket írsz, ne köszönj. ez nem az a műfaj. beleszerkeszthetnék... de nem teszem)

    "I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)

  • jaksajani

    csendes tag

    válasz Vistaboy #10 üzenetére

    AION: annyi az újdonság, hogy klafa pvp lesz benne, ez nálam már sokat számit. És bár a wow-hoz nem szeretek hasonlitani, mert az vesszőparipám, eddig minden mmo amivel találkoztam jobb volt nála. Nemsoká' lesz aion open béta, érdemes kipróbálni, szerintem semmivel sem rosszabb bármely más mmo-nál.

    A wow-ról még annyit, hogy szerintem azért játszanak vele annyian mert: 1. Blizzard, 2. jó időben jó névvel robbantak be anno, és ha már 3 haver ott játszik a többi 20 is oda fog menni idővel. Jól látszik, hogy nem lehet kirobbantani őket, csak mert ott van a kis bezárt világuk, amit nem adnának fel másért, akár jobb akár nem. Nem mondom vannak benne jó dolgok, de mind másolat, koppintás.

    Az FF-ről még annyit, hogy a jövőre megjelenő XIV. a második MMORPG a sorozat életében. Sokan nem ismerik, de a XI. rész az első mmo-k között volt, és mai napig a legtöbb ötlet amit láthatunk mmo-ban onnan van. Legjobb tudomásom szerint ott volt először saját ház, rendkívül összetett kraft rendszer, saját pet nevelés, változó évszakok és eszerint változik minden (kraft, termelés, szörnyek, bossok stb.). Olyan dolgok, amiket azóta vagy lekoppintottak, vagy még nem láttam sehol. Ezért várom rendkívüli módon az új részt. A játékmenet pedig teljes mértékben nyugati, tehát ha a design és kulturális elemeken nem akadsz fenn, akkor onnantól kezdve nincs más ázsiai jellemvonás.

  • Wolverine

    félisten

    válasz Vistaboy #19 üzenetére

    Nem csak ezért ;)

    "I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)

  • jaksajani

    csendes tag

    válasz Vistaboy #19 üzenetére

    Hát én erre azt tudom mondani, hogy aki játszik, főleg aki sokat játszik, annak ez a hobbija - tehát esélyes, hogy erre költ, főleg mivel az MMO-k amúgy is pénzesek. Innentől kezdve ha jól akarsz játszani akkor viszonylag kevés pénzből 2 évente meg lehet / kell oldani egy gépfejlesztést. Persze értem, hogy van akinek nem megy, ezt elfogadom, nekem is volt ilyen időszak, de sajnos: és itt jön a másik indok: sem az ilyen emberek, sem Magyarország nem piac, főleg nem egy MMO tervezésénél. Az, hogy itthon kevés a korszerű számítógép semmilyen fejlesztőt és kiadót nem érdekel, mert a vevők 90%-a már jobb gépeken játszik. Tehát ez biztos, hogy nem indok a grafikára.

    off: Mellesleg ha belegondolsz, hogy egy átlagos mmo-ra mennyit költesz egy évben... hát aki azt ki tudja fizetni, nehogy már egy max. 25-30e Ft-os CPU-t ne tudjon venni két évre. Ha csak azt nézem, hogy 12-15 ezret is elkérnek itthon az újonnan megjelenő játékért, utána 3500-4000 HUF a havidíj... Ez egy évben 55-60e Ft.

    De amúgy a fentebb említett Guild Wars (amit a mai napig játszom rendszeresen) mutatja, hogy igazán régi gépeken is lehet normális, szépen kinéző grafikát alkotni, csak tudni kell programozni. Én a GW-t régen egy ócska Celeron alapú gépen játszottam, isten tudja mennyi RAM volt benne, valami nagyon ratyi videokártyával. Mondanom sem kell a látvány még úgy is szebb volt, mint a wow, későbbi gépemen.

    Szóval én továbbra is tartom, hogy a grafika és az ízléses modern kinézet, csak ész kérdése mind fejlesztői mind vevői oldalról nézve.

    Wolverine: harcrendszer - jó rendben értem én, hogy ez lesz az egyik marketing duma, hogy bizonyos helyeken működik az egyik class-nak a fedezék rendszer. De ez több szempontból sem eget rengető frissítés: egyrészt mert már az utolsó kis TPS játékba belepakolnak, ennél szabadabb fedezék rendszert, másrészt ez olyan mint egy extra skill ahol felrepül a jetpack, és ott nagyobb a lövedék kivédése a levegőben, ennyi. Alapvetően ez is egy levegőt csapkodó, skill-nyomogatós mmorpg slussz passz, és ezt nehezményezem, nekem a Bioware-től több kell.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés