- Windows 10
- Synology NAS
- Ki hozhat AI-funkciókat az iPhone-ra?
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- TP-Link WR1043ND router
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mesterséges Intelligencia topik
- Musk azt mondja: a gondolatával mozgatja az egeret a Neuralink első betege
- Kínai cégek segítik ezentúl a Teslát, a Renault-t, a Hyundait és a Toyotát
- Windows 11
Új hozzászólás Aktív témák
-
llaszlo
veterán
válasz InfiniteReality #9 üzenetére
Ez nem ugyanaz. A telekocsinál ott nem keletkezhet nyeresége a vezetőnek. Persze ezt nehéz ellenőrizni. Azért ott nem is nagyon van olyan aki ezt üzletszerűen művelné, mivel ott eleve nagy távolságokról van szó és nem ilyen városon belüli szállításról.
Itt a fuvarozónak nyeresége származik az ügyletből. Ez az adózási kérdést is felveti. Bár ugye, eleve a cég fizet az illetőnek. Szóval a bankszámlán ez meglátszik. A telekocsinál meg nem. Ott kp fizetés van.Az, viszont tény, hogy az autós forgalom csökkenhetne. Ami jó lenne. De már látom előre, hogy a mi "okos" kormányunk ezt be fogja tiltatni.
[ Szerkesztve ]
-
pakesz
aktív tag
válasz InfiniteReality #9 üzenetére
az Oszkarnal ha a kiskancso tobb penzt ker el mint a benyakoltseg akkor mar necces hogy egy NAV ellenorzes soran lebukik-e
az Ubernel meg bankszamlan van az utalas, azt le se lehet tagadni
[ Szerkesztve ]