Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #56573440

    törölt tag

    "Noha a szigorodó közlekedési szabályok az elmúlt egymást követő három évben mintegy 2 százalékos javulás okoztak, a közúti közlekedésbiztonsági statisztikák szerint Európa-szerte"

    Akkor miért nem lehet tovább szabályozni a közlekedést??? Ha csak ennyivel 2% javulás van, tessék dolgozni amíg 0 halálos baleset lesz!!! Minden új autó fedélzeti rendszere legyen online 0/24, belövik hol van gps alapján, és már csak az sms-t kapják, hogy 51-el ment 50-es táblánál... Vagy legyen egyszerű a történet, Takata és társait kötelezzék, hogy minden pihepuha kispárnájukat azonnal cseréljék nagy töltetű, szögekkel és anyacsavarokkal megpakolt csomagra. Kutya nem menne 30 fölött...

    Imádom, mint amikor itthon is nyilatkoznak, hogy a traffipaxozás csökkenti a baleseteket. Aha. Nem lehet, hogy a súlyos sérülés / halálos kimenetel azért is csökkenhetett, mert a gépparkból kikopnak mindenhol a CRX jellegű koporsók, amiknél 30-al koccanva is a fékpedál gyönyörűen tolja fel a sípcsontot az agyalapba?

    Maga a kezdeményezés mondjuk tetszik, és támogatom is, bár kérdés, hogy ezt az infrastruktúrát ki fogja üzemeltetni és hogyan. Meg főleg mennyiért.

    schawo: igazából szerinted most nem lehet megfigyelni a mozgását egy kocsinak? Ugye ezt nem gondolod komolyan. Ha mással nem a telefonoddal bármikor megmondják hogy hol jársz, de ezer kamera, véda, viszem meg vaszom is ott van. Érted a pesti önkormányzatok önkényesen feltehetnek kamerákat, hogy a szabálytalanságokat figyelje, automatán kéri le az adataidat, és küldi a csekket. Ennek a rendszernek legalább értelme is lenne, sok újat meg nem ad senkinek.

    És ez a rendszer egyébként annyira de nagyon frankón megy már most is, hogy minden kamera, infó és lehallgatás ellenére a lopott kocsikat nem tudják megtalálni, pedig vért izzadnak a rend éber őrei mint nemzeti 11-ünk az Etióp B liga ellen.

    [ Szerkesztve ]

  • #56573440

    törölt tag

    válasz #06658560 #7 üzenetére

    Ha nem tudsz értelmezni dolgokat továbbra is tartom hogy kérdezz, és ne hisztizz.

    Segítek. Pont annyira gondoltam komolyan a központi rendszerek online kötését, mint a takata szöges légzsákjait. De ha szerintük a közúti szigorítás javít valamit, egyébként kvára nem de ez megint más kérdés, akkor tolják fullban a kretént. Egyébként ha bele akarsz kötni valakibe miért nem már Schawo aki jól láthatóan komolyan is gondolta...

    Köszipuszi

  • #56573440

    törölt tag

    válasz NomadND1 #17 üzenetére

    Jah csak legyen 6 sávos pálya, mert két sávon a kamionok miatt 90-et mész kint. Se. Inkább legyen jobbratartas, mehess amennyit akarsz, és aki nem tartja be a követési távot azt büntessék rommá. Németeknél működik csókolom.

    [ Szerkesztve ]

  • #56573440

    törölt tag

    válasz edward2 #27 üzenetére

    Amerikában a 2x2 sávos utat alig ismerik. Nálunk azért kell, mert tempóval cikazni a hülyék között, jobbról előzni nem igazán jó. Lenne itt is 2*6 sáv, eloszlana a tömeg. Egyébként 2*2 sávon kint is külson megy a kamion és a tokolo pickup is...

    Mi a gyorshajtás? Én üzemszerűen óra 140-el megyek. Az a nyári gumival pont 133 valos nálam. És? Siman a nyakadra esek ha óra 130-al mész... Egyébként meg közöd nincs hozzá, engedd el és húzz ki jobbra, vagy költözz usába. Mindenki azért felel amit tesz majd ő fizeti a gyorshajtasert. Mutasd meg hogy lehet normálisan is közlekedni, tedd ki az indexet és engedd el.

    Konkrétan nekem az jön le, hogy téged szarul érint ha megeloznek. Miért?

    [ Szerkesztve ]

  • #56573440

    törölt tag

    válasz DigitXT #30 üzenetére

    Óra 130 és valós 133 között mennyi a difi? Az én kocsikban 13. Még mindig nem tempó, de nem bukfenc.

  • #56573440

    törölt tag

    válasz DigitXT #34 üzenetére

    Nem csal az órája. Értem. Bocsi hogy nem kötöttem ki, hogy a motorodon kívül az összes többi autó. Remélem így rendben van.

    [ Szerkesztve ]

  • #56573440

    törölt tag

    válasz #16939776 #40 üzenetére

    Azért ilyen képpel némileg ironikus ;]

    Részben amit írtál, részben autó, részben sofőr kérdése mi a "biztonságos"... A usereket elnézve az úton én nem merném ezt kijelenteni sajnos...

  • #56573440

    törölt tag

    válasz DigitXT #43 üzenetére

    Aha. Jó.

    Te a sajátod alapján extrapolálhatsz.
    A százalékos mateket ne rajtam verd le, az a te fejedben van, hogy honnan szoptad nem tudom de tuti
    Te most tényleg azon görcsölsz, hogy az a nálam 13 az globálisan mennyi? Valóban? Lehet egy kérdésem? Lehet hogy ne velem? Nagyságrendileg a nem két autó alapján kbra én ezt láttam, ha te nem, neked kurvajo.

    Félre ne értsd de a szőrszálszopkodás bambanonek se áll jól, de ő le tudja írni, hogy extrapolál.

    [ Szerkesztve ]

  • #56573440

    törölt tag

    válasz DigitXT #45 üzenetére

    Jah hogy neked ez fájt, hogy nyakára esni csak 200 fölött lehet valakinek, és helyesebb lett volna ha a mögéd érek szót használom...

    Ehhez a beszologatos matekos részt meg a nagy mellényt simán elhagyhattad volna... #csakazkurvanehez

    [ Szerkesztve ]

  • #56573440

    törölt tag

    válasz 24/7 online #49 üzenetére

    Úgy írod mintha kötelező lenne a 130 pályán. Le lehet menni jobbra, és 90-el akár elcammogni ahova szeretnél. Szokjunk már le erről a jó magyar mentalitásról, hogy mindenképp késztetést érzünk az élet minden területén, hogy megmondjuk ki hogy éljen, mit csináljon vagy mit ne csináljon, pusztán a személyes preferenciánk és véleményünk alapján. Vannak aktuális szabályok, ha azokat csak részben be tudnánk tartani nagyságrendekkel lenne jobb hely minden közút. Ha meg valaki siet, akkor engedd el, abból van a legkevesebb esély hogy bárki szarul jön ki belőle

    Egyébként ott van USA, tessék megnézni, a legtöbb helyen 70-80 mph a limit pályán. Attól még van baleset, még halálos is. Teljesen mindegy kinek milyen kocsija van, ha a lassabban haladó tükörbe néz és használja az irányjelzőt, a gyorsabban haladó pedig tart követési távolságot, akkor a legtöbb karambol elkerülhető lenne a pályákon. Én nem kevés pályázás alatt csak a 90-110 között hirtelen index nélkül belső sávba kijövők miatt kerültem necces szituba, mert vagy nem mérte fel a sebességemet, vagy hihetetlen késztetést érzett, hogy még elém kitolja magát, hiszen utánam senki nem jön, ott túl egyszerű lenne, vagy csak leszarta.

    Összességében nem a sebesség a gond egy értelmes kereten belül, hanem több odafigyelés kéne nem csak a pályán hanem mindenhol az úton is.

    Szerintem

    Meg vezetéstechnikai tréning. Jogsiszerzés után egy évvel legkésőbb egy téringet letolni és levizsgázni, vészfékezésből, követési távolság tartásból, és társaiból. Aki megbukik az fusson neki újra és újra és újra. Egyébként a nagyarcú részer cimborák közül is nyúlt arc, mert körbe lett röhögve alap vezetéstechnikai tréningen, amire közösen befizettük születésnapjára... Rohadt nagy pofára esés ám amikor kiderül, hogy 15 év vezetés, és kihaénnem után egy jóízű vészfékezésen elvérzik csont nélkül 5 ből 5x...

    [ Szerkesztve ]

  • #56573440

    törölt tag

    válasz edward2 #54 üzenetére

    Nem kell válaszoljak mert már megtettem. Többször leírtam, követési távot tartani kell és nem lenne baj ha be is tudnák tartatni a szervek mint pl a németeknél. Ott hiába esik be mögéd Jürgen az x800-as vesékkel az orrán, megvárja hogy lehúzódj, majd tolja tovább ahogy kell. Nem azért mert nálunk értelmesebb, hanem mert a gatyáját is kifizettetik vele. Meg mert ott le is húzódnak, mert azért is kiszednek a sorból. Meg az irányjelzés elhagyása miatt is. Simán civil autóval jönnek mögötted, és ha összeszedtek pár ilyet mentek csekket írni a pihenőbe. Konkrétan a trafizó rendőröket civil autóval ki kéne küldeni itthon is a forgalomba, és megoldódna a költségvetés minden baja.

    A gyorshajtás mint olyan ahogy te itt beállítod az kb a Rezesova szint... Attól még nem hal meg instant senki, hogy ha bárki bármiért 150-160-ra áll rá ott ahol lehet is. Amíg nem jön ki valaki figyelmetlenül belső sávról. Én sem szoktam eltolni a trafipax határ fölé a történetet, de ettől még figyelek magam mögé is, és ha látom hogy valaki még jobban siet, okos enged kategóriát játszunk. Meg ha lehet így is lehúzódok külső sávra... Ott vannak a németek, ott miért nem hal meg mindenki is az autópályán? Látod...

    Jobbratartásnál nem az számít hogy hány autó tud stabilan 130-at menni, hanem hogy hányan mennek annyit. A sofőr a kérdés, egy Corsát is eltolsz 150-160-ig ha arról van szó. És? 70 éve szól a következőképpen a szabály: "Járművel az úttesten – az előzés és kikerülés esetét kivéve – annak menetirány szerinti jobb oldalán, az út- és forgalmi viszonyok szerint lehetséges mértékben jobbra tartva kell közlekedni."

    Tehát visszatérünk az első pontra, várja meg a siető, én is meg szoktam, hogy le tudjon húzódni a kevésbé siető kolléga, és utána haladjon mindenki tovább a dolgára.

    Segítek, nem normális hogy a seggedbe áll és villog. Ahogy az sem, hogy ha én mennék, ő meg le tudna húzódni arra a 10 másodpercre se, akkor se teszi meg, mert ő oda született.

  • #56573440

    törölt tag

    válasz Kalandor #69 üzenetére

    Kínában mondjuk üzemszerűen megy a dudálsz-jobbról előzöl, sőt igazából amikor mentünk ki a gyárba a sávok elosztását is dinamikusan, on demand alapon szabályozták. A városból reggel kifele, délután befele konkrétan a szembejövő sávokat -nem volt korláttal elválasztva- simán használta bárki, hiszen az ellenkező irány ki volt halva :D

    Mondjuk náluk az se gond, ha elektromos robogóval a járdán, a kerékpárúton, vagy az autók között világítás nélkül, matt sötétben, bukó nélkül papucsban szabják, úgyhogy nem biztos hogy őket venném alapul ;]

  • #56573440

    törölt tag

    válasz #24737024 #77 üzenetére

    Jaja síelni is úgy megyünk mi is, hogy mindenki a léceket, botokat, backup léceket, snowboardokat feladjuk ám mind, mellé a 8 köbméter ruha kaja és sört is. Természetesen. Sőt. Mert egy kombiba beborítani mindent és elmenni az milyenmár. Melóval is a szerszámosomat meg egy fél röntgent is felviszek a gépre magammal kéziként.

    Jah senki másnak nem kell utaznia semmi miatt 1000+ km-t csak nyaralni kettesben egyszál tangával a zsebben.

    Végülis minden másra ott a mastercard, és aki 130-at vagy ne adj isten 150-et megy azt tarkón lőnimindazonnal.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák