Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • clon

    aktív tag

    Aha ilyen volt a kezdet a skynet esetében is :DD

    Gondolom, a megvásárolt telefon esetén a szerződési feltételekben benne van, hogy minden felelősség a vásárlóé - tehát a samu kiadja a "javítást" és ezek után a telefon életre kel és a számlát meg fizessen aki megvette a jól túlárazott telefonjukat vagy lehet perelni a céges ügyvédsereggel szemben ha akarsz :(((

    Hát a samu is már csak a múltjából él, mert a jelene évről évre "zajosabb" és legtöbbször a prémium áras telefonokat érinti...

  • clon

    aktív tag

    válasz Lenry #20 üzenetére

    Biztos ezért fontos a tárhely hozzáférés, hogy le tudják szedni amit tárolsz.

    Volt botrány egy gyerekjátékkal kapcsolatban ami talán egy kutya volt kamerával és wifi-n keresztül a cég folyamatosan vette ahogyan a gyerekek játszanak (nem pedofilok egy cseppet sem) majd a videókat eladták reklámcélokra. Az anyuka nézi a tévét és a saját gyereke szerepel a reklámban anélkül, hogy bármihez hozzájárult volna. A cég pedig bejelentette, hogy a videó készítés és saját szerverre való továbbítás kizárólag termékfejlesztés céljából történt :DD
    Kb. ilyen lehet ez a frissítés is, csak elszúrták és nem wifin hanem mobilneten is és nem "csak" samu szerverre hanem mindenki cimzéssel. Így nagyjából kiderült még "lopni" sem tud a samu mint más "normális" cég :D

  • clon

    aktív tag

    válasz hackeeeee #32 üzenetére

    Azért ez a "csak a már elküldött" egy olyan dolog, hogy maszatolnak rendesen próbálják kisebbíteni a problémát mert ez is komoly respect esést jelent de ha kiderül vagy kiadnák "nem csak az elküldöttek közül válogat" hanem random kép megy és random a névjegyzékből azzal mélyebbre ásnák el magukat.
    Nem akarom bántani a samut, de az elmúlt években amit művel és jelentős részben a prémium készülékeivel amik egyáltalán nem az olcsó szegmensben vannak eléggé felháborító. Értem, hogy a kínaiak itt is tért hódítanak, meg az almát is le kellene nyomni de ennek a sietségnek a kárvallotjai azok akik bizalommal megveszik a mobiljukat. A legrosszabb, hogy ez már rendszerszintű, tehát minden évben van 1 komoly hibája a samunak ...

  • clon

    aktív tag

    válasz doooo #35 üzenetére

    2016 a Note 7 esete nehogy már "csak" beszállítói probléma legyen, mert akkor hol van az minőségellenőrzés ha nem is minden telefonnál de azért csak rá lehetett volna jönni. A nagy cégeknél úgy van és szerintem a samu sem kivétel, hogy papíron kikalkulálják mennyi lehet a hibás és mennyibe kerülne a kiszűrésük vagy a vásárló kártalanítása és ez alapján döntenek (dolgoztam más nagy cégnél így ezt első kézből tapasztaltam).

    2017 rózsaszínes kijelző Samsung Galaxy S8 esete, amit tudom megint nem a samu hibája hanem a beszállítóé meg vásárlóé aki mindent "rózsaszínben lát" :D

    Mondom nem akarom rossz fényben feltüntetni a samut, de ezek a telefonok pl. Note 7 vagy az S8 bizony flagship telefonok és az áruk is azok voltak ami azért indokolná, hogy ilyen hibák ne legyenek mert ez mind minőségellenőrzés hiánya még akkor is ha beszállítótól jön. De ilyen alapon a samu "csak" egy tervező cég és minden más hiba ami gyártás és összeszerelés nem az övé - ez azért necces dolog mert a samu is úgy csinál már, hogy ha valami jó akkor azt Ő csinálta ha valami rossz akkor az beszállító.

  • clon

    aktív tag

    válasz hackeeeee #62 üzenetére

    Igen de ez most a samu hír.

    Ezen azért "rugózonk" mert a samu ezen készülékei a legdrágábbak és egy +280e Ft-os telefon esetén kicsit többet várna az ember mint sw update vagy kijelzőcsere vagy készülékcsere közvetlen a vásárlás után. Mondtam nem elásni akarom a samut, mert nekem is volt szerettem semmi bajom nem volt vele csak a cég elért egy minőséget hosszú éveken keresztül és az utóbbi 5 évben beszürkült a gyártók közé - beállt a gyorsan, lehetőleg elsőként kijönni valamivel ha nem akkor gyorsan copy, meg minden évben új telefont kell kiadni mert mások is ezt csinálják még akkor is ha a minőség rovására megy. Ha valaki a felsőkategóriás telefont gyárt és ezért komoly összeget kér akkor legyen mellé minőségellenőrzés mert a hibák jelentős része ezen bukik el, hogy a minőségellenőrzés hiányzik vagy nagyon alacsony színvonalú.

    Az alma egy más dolog, de egy hajszálnyival sem jobb a samu, sőt ott szerintem vannak pofátlanabb dolgok is mint szándékos lassítás a régi készülékeknél (persze csak a felhasználó érdekében hiszen már biztos gyengébb az akkuja és nem akarják költségekbe verni a csere miatt :) ) stb.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák