Új hozzászólás Aktív témák
-
Tetsuo
aktív tag
"Záros határidőn belül szükségképpen drágább lesz a sofőr."
Ezt így dőreség kijelenteni. Egy berendezés ára nem csak a legyártott mennyiségtől függ, hanem a gyártási technológia egyéb költségeitől (energia, elhasználódás) és anyagártól stb.
Nagyfelbontású kamerákat, LIDART és egyéb érzékelőket nem fognak egyhamar olcsón gyártani sőt, amint tudnak, még nagyobb felbontásúakat használnak. -
Tetsuo
aktív tag
-
Tetsuo
aktív tag
1. Ezek az eszközökök messze vannak a level 5-ös, vagyis valódi önvezetéstől.
2. Ezzel a hardverrel nem is lesznek képesek erre, bővel fejleszteni kell ahhoz.
3. A kormányok, döntéshozó szervek nem az önvezetés "ellen" vannak, hanem mellettük, de nehézkes a bürokrácia.
4. A tömegtermelés valamikor növeli az árat, pl. ha nem áll rendelkezésre elég alapanyag. (Pl. egyre drágább azt kitermelni.)
5. Az önvezetés elterjedése akkor valósul meg igazán, ha valóban a népautókba kerül a szolgáltatás, nem pedig csak a felső kategória privilégiuma - ez nem mostanában lesz. -
Tetsuo
aktív tag
-
Tetsuo
aktív tag
Fenntartatóság?! Na ne viccelj! A nyugati ember életformája alapvetően nem fenntartható.
Kezdésnek mondjuk egy paradigmaváltás során a kapitalizmust és vele a fogyasztói társadalmat kellene radikálisan átalakítani, meg a globális helyett a lokális szemléletet lehetne elővenni, de mindenekelőtt a populáció növekedését kellene megállítani, mert teljesen mindegy, hogy spórolunk, ha az emberiség úgy szaporodik, mint a patkányok - végül mi is egymást faljuk fel (akár a szó szoros, vagy átvitt értelemben).Az elektromos autózás és az önvezetés, mint fenntartható, környezetmegóvó technológia: VICC.
[ Szerkesztve ]
-
Tetsuo
aktív tag
válasz tha_answer #86 üzenetére
Nagyon okos vagy, de mit akartál ezzel mondani? Ha nem állítjuk meg a növekedést, pórul járunk, de nagyon. (Ez meg közel 100%, mert senkiben nincs hajlandóság a váltásra.)
-
Tetsuo
aktív tag
válasz Hieronymus #88 üzenetére
Mit nem adnék azért, hogy ne kelljen vezetnem! Ha csak ez változna, jóval nagyobb szabadságom lenne.
Azt valószínűsíthetjük, hogy ha Nugaton, illetve a fejlett országokban el is terjed az önvezetés, a kevésbé fejlettekben és pláne a harmadik világban még hosszú évtizedekig nem lesz olyan szinten az egész.
Tehát a megjelenés után x idő, míg Nyugaton elterjed, majd mondjuk Kelet-Európában is lecserélik már az autókat, és csak ez után köteleznék a gyártókat, aminek lenne egy újabb kifutása és akkor majd sportpályákon és egzotikus nyaralásokon tudunk majd magunk autót vezetni, ha akarunk. -
Tetsuo
aktív tag
A car sharingnek, vagy inkább magyarul autóbérbeadásnak semmi köze az önvezetéshez. A kettő egymást nem igazán befolyásolja.
Önmagában a tartós bérbeadás/bérbevétel-nek nincs igazán piaca, mert nincs rá igény.
Persze, ha a paradigma változik, még lehet róla szó, de pl. tartós tévébérlet sem terjed el, a tartós laptopbérlet sem és így tovább.
Miért éppen az autó esetében lenne ez a szisztéma? Semmi értelme.
Új hozzászólás Aktív témák
- Nyíregyháza és környéke adok-veszek-beszélgetek
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Windows 11
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Facebook és Messenger
- Autós topik
- Mozilla Firefox
- HP notebook topic
- További aktív témák...
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5