- Windows 11
- Musk szerint már jövőre itt vannak a Tesla Optimus humanoid robotok
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- PHP programozás
- Aliexpress tapasztalatok
- Ubuntu Linux
- Mozilla Firefox
- A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
- Facebook és Messenger
- Lopják az LG akkutitkait
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dr. Akula
nagyúr
A turista a legkevésbé problémás, az jellemzően ráér, nem erőszakoskodik, kikerül, megvár. Oké, ha előtted áll, feltart, de hát a forgalom többi résztvevője is, akkor őket miért nem hajíthatom ki a sorból magam elől hogy haladhassak? Én inkább tudomásul veszem hogy ez az idegenforgalom része, ha minden jót betiltunk, minek jönne ide? Inkább szabályozzuk, pl. a tekerős sörasztalhoz legyen kötelező 1 rendes sofőr, aki kormányoz, fékez, ellensúlyozza a részeg összevissza tekerők hülyeségét. Mint tanulóvezetőhöz az oktató. Nem kell mindent azonnal betiltani. Ez is ilyen tipikus magyar mentalitás, ami nekem nem tetszik, azt tiltsuk be, szarok én a másik bizniszére, felőlem csődbe is mehet... Ugyanez megy a pesti bulinegyedben is. Nem nyafizni kéne hogy este hangoskodás van, hanem örülni hogy jön a pénz, lesz miből (adó) leaszfaltozni a kátyúkat, letérkövezni a járdát, lemosatni a graffitit a falról.
-
yodamester10
őstag
Látod te is így gondolkodsz az elektromos rollerről.Nézzük az én esetemet.45 múltam 1996 óta vezetek balesetmentesen,8,6km re van a munkahelyem és oda Mijia-val járok mert kényelmes,nem izzadok meg,ha bemegyek egy boltba csak összecsukom és beviszem magammal.Ott lett elcseszve mikor elkezdték a bérelhetőséget mert riogatják a járókelőket ledobálják őket mindenhova stb ezért a vidéki nagyvárosban élőkkel akik normálisan használnák is kib@sznak.Majd akkor legyen kismotor kategória egy roller ha azt is össze lehet csukni és lehet egy kézben vinni.
-
samujózsi
tag
A legtöbb ilyennek mindenféle kultúrája zéró. Volt, hogy bunkó módon ordítottam rá a tizedik(!) gyalogosra a pesti hídfő-Margitsziget szakaszon, aztán otthagytam a fenébe, óbégasson, de általában lassítok és udvariasan szólok, ha már elszakadt a cérna. Szinte minden alkalommal bunkó visszaugatás az eredmény. Amikor mondom, hogy nem csak kerékpárút tábla van, de szövegesen is ki van írva, hogy gyalog tilos, akkor is nekik áll feljebb
[ Szerkesztve ]
Primadonnát felveszünk! https://youtu.be/9lETrcMJZJM
-
#89309696
törölt tag
A B-vel is ugyanígy megy már. Semmivel se veszélyesebb, mint 30 órával átadni 100+ lovas 1tonna feletti autókat amikre korlátozás sincs.
Pontosan úgy viselkedik egy A1-es motor, mint egy AM-es, csak nem ölnek meg az autósok. Nem akkora erőgépek ezek, hogy hetekig tanítani kéne az alapkezelését. Nem száll el ha odanyelezed, nem csinál semmit. Aki ügyetlen vele arról meg látszik az első 5 percben. Azt nem engedik el 4 órával. Persze sumák lehetőségek mindenben vannak.[ Szerkesztve ]
-
BerserkGuts
őstag
Aha itt mindenki de érdekes Lance Armstrong-nak képzeli magát.
Szteroidot szedtekEz történik valójában [link] amikor gépjárműnek képzeled magad és felmész az útra.
A fizikával és a tényekkel akartok komolyan harcolni???
A gépjármű képes 50km/h sebességre te nem, fogad el.12600KF/ROG Strix 4070ti/ROG Strix B660/Noctua NH-D15S/ROG Strix AuraEdition 850W/SamsungOdysseyG7 32" 1440p/ThermaltakeTower900/RazerViper8K/F4-3200C14D-16GFX(FlareX)/Kingston A2000
-
CB
senior tag
Én az elvről beszélek. Mindenki nap mint nap megszegi a szabályokat minden környezetben, itt meg megmondja a tutit, hogy a rollerest (meg a gördeszkást, meg a görkorist, stb.)hogy kell kordában tartani, mert........
[ Szerkesztve ]
40 éves DIMPLE whisky eladó! Érdeklődni privátban.
-
-
-
Stan648
tag
Aki biztonságosabban akar közlekedni az olyan szakaszokon Budapesten az már rég letette a A1-et vagy élt a B125-el és így akkor egy az ottani közelekdés ritmusához igazodva és nem jobbra húzódva közlekedhet. Értem én szeretnék én is simán B-vel 125re ülni mint egyes EU országokban, de itt ez van. Sajnálatos, hogy a hazai törvények nem engednek teret az elektromos rollernek.
7600X + A620 + 32GB DDR5 + RX 6700 XT
-
samujózsi
tag
Részben igazad van, de a jelenlegi szabályok szerint a bringád is csak addig bringa, amíg csak segít a motor, ha már motor hajtja, akkor már segédmotoros kerékpár kategóriába tartozik.
Az igaz, hogy életveszélyes, de nem csak az autók közt. Bringaúton is az.Primadonnát felveszünk! https://youtu.be/9lETrcMJZJM
-
Stan648
tag
Budapesten csúcsforgalomba mindenki nyomtja a 50+-t, követési távolság csak enyhe betarásával, ez a tapasztalatom. De egy olyan többsávos úton ahol a 50-et felülbírálja a 60-as vagy 70-es tábla ott szerintem nem igazán biztonságos kerékpározni csúcsforgalomba. Szerintem ehhez sem kell jogsi. Csak ha van, többet tapasztalsz. Én 2010-ben szereztem a B-t.
Találtam egy ilyet:
“A járdán szabad biciklizni.”
Nem igaz, a járdán általában tilos kerékpározni! Lakott területen csak ott szabad járdán kerékpárral közlekedni, ahol az úttest kerékpáros közlekedésre alkalmatlan, és akkor is csak a gyalogos forgalom zavarása nélkül és legfeljebb 10 km/óra sebességgel. Fontos még tudni, hogy amennyiben egy úton tilos kerékpározni, az nem jelenti azt, hogy akkor ott a járdán szabad kerékpározni, kivéve 12 éven aluliaknak főút mellett.Az előtt egy felpöckölt simson sr50-el nyomattam fél szivatóval. Ment rendesen.
[ Szerkesztve ]
7600X + A620 + 32GB DDR5 + RX 6700 XT
-
Stan648
tag
Akkor a magyaországi helyzet az, hogy jobban jársz valami a szabályoknak megfelelő kompakt e-biciklit vásárlásával, mint az e-rollerrel. Aki már vett rollert az rosszul járt. A törvény már adott volt csak senki nem ismerte, de a kialakult helyzet miatt most leközölték, hogy mindenki tisztában legyen vele. Szóval summa: e-roller = ipari hulladék. Legalábbis Magyarországon.
7600X + A620 + 32GB DDR5 + RX 6700 XT
-
szipipeti
csendes tag
Így van,
2 fontosabb feltételnek kell teljesülni, hogy a "pedelec" ne lehessen a segédmotorkerékpár kategória.....
1, a meghajtómű (mindegy hiogy elektromos vagy belsőégésű) teljesítménye nem haladhatja meg a 300W-ot (EU-ban jellemzően a 250W)... És ezzel párhuzamosan...
2, önállóan (csak magában) a hajtásra csak "rásegít", de önállóan azt nem képes megtenni...
(pedelec - - gondolom a pedál és az elektromos szavak kombója)...
És néhány vonatkozó érdekesség A KRESZ-bőlr) * Segédmotoros kerékpár: a külön jogszabályban L1e járműkategóriába sorolt kétkerekű, L2e járműkategóriába sorolt háromkerekű jármű, továbbá az L6e járműkategóriába sorolt quad és mopedautó.
r/1. * Kerékpár: olyan, legalább kétkerekű jármű, amelyet emberi erő hajt, és ezt legfeljebb 300 W teljesítményű motor segíti. A kerékpáron a kerékpárt nem hajtó személy is szállítható erre alkalmas ülésen. A kerékpáron utánfutó vontatására alkalmas berendezés helyezhető el.Szóval az r/1 meghatározás szerint a motor csak "segít"
És egy másik érdekesség, amikor 2-en állnak a rolleren:
46. § (1) * Személyt szállítani csak a járműnek e célra kialakított álló- vagy ülőhely részén szabad. Álló utast csak autóbuszon, trolibuszon és villamoson szabad szállítani.
Új hozzászólás Aktív témák
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Milyen légkondit a lakásba?
- Politika
- Windows 11
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Ukrajnai háború
- Androidos tablet topic
- Musk szerint már jövőre itt vannak a Tesla Optimus humanoid robotok
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- További aktív témák...
- 1.250.000 FT helyett 940.000 FT !! MacBook Pro 16" M3 Pro 12CPU / 18GPU / 18GB / 512 SSD
- RTX 2080TI ROG STRIX GAMER PC
- AKCIÓ !! M3 Chip - MacBook Pro 14" 8C CPU / 10C GPU / 8 GB/ 1 TB / Bontatlan / Magyar
- Tidradio td-h3 akkumulátor
- HP ZBook Studio x360:i7 9850H,32GB,512GB,P2000,15.6" UHD 3840x2160 TOUCH 600nit 100%AdobeRGB,HP gari