Új hozzászólás Aktív témák
-
ncc1701
veterán
-
solena
tag
Végülis, lehetne 50.
De nem szántanám be, mert lehetne tőlem 125 ccm is, de akkor sem haladhatná meg a megengedett sebességeit. Legyen leszabályozva (ezért kéne rá a műszaki vizsga meg a többi, hogy nyomon lehessen követni). Persze, ez is megkerülhető, mint minden, de ha nincs rá szabályzás, akkor nem lehet szankcionálni, ha rajtakapják.
Vagy, ha már "nevezéktan", akkor a lassú, kisteljesítményű lenne az új M, és akkor az "M2"-t be lehetne tenni a B125-be, ha valaki autó mellett vezetne ilyen kávédarálókat, ha meg csak önmagában, akkor "M2".
Ba'jur, beskar'gam, Ara'nov, aliit, Mando'a bal Mand'alor, An vencuyan mhi. - Resol'nare
-
solena
tag
Tudom, hogy nem buli, biciklivel meg aztán pláne.
125ös motor a százat? Annak aztán lehet áttétje, ha még tartani is tudja. Nem ccm-ben kéne ezt mérni, hanem teljesítményben, és akkor tökmindegy lenne, hogy mekkora a térfogat.
Vesa: tudom, hogy rosszabb, mint 30 éve, mert sokkal több lett az autós, sokkal nagyobb a forgalom, és sokkal nagyobb teljesítményű járművek vannak az utakon. Ezért kéne betartatni rendesen azt a nyomorult kreszt, és nem össznépi játékot űzni abból, hogy ki szúrja ki a "civil rendőrautókat". Mert nem azért kéne szabályosan közlekedni, hogy "jajúristen, megb*sz a rendőr", hanem hogy mindenki épségben eljusson a céljához.
Ba'jur, beskar'gam, Ara'nov, aliit, Mando'a bal Mand'alor, An vencuyan mhi. - Resol'nare
-
Louro
őstag
Nem értem mi itt a gond. Bár az igaz, hogy sok-sok éve letettem a KRESZ vizsgát. De mivel egyszer kellett, így nem "ülepedett le" a tudás. Ha iskolában tanítanák, akkor talán jobban beégne.
De gondolom te betéve ismered a KRESZ-t, ha letetted a vizsgát. Na meg nem 100%-ra vizsgáztam, mielőtt ez lenne az ok, amibe még bele lehetne kötni.
Mess with the best / Die like the rest
-
somogyib
őstag
"Autópályán engedném a 150-et"
200 km-en nyernél kb. 10 percet a mai 130-as korláthoz képest. Ebből a szempontból nem hinném, hogy ez sokat változtatna az életünkön, meg a közlekedés biztonságán.
Régebben az autopályán 120, a lakott területen meg 60 volt a max. Ezt változtatták meg 130/50-re. Ebből kiindulva, ha te most 150-re vinnéd fel az autopályát, a lakotterületet le kellene vinni 30-ra.
-
Stan648
tag
Amit írtam túlzás. Igaz. De legalább ha piroson áthajt biciklivel, akkor a rendőr a biciklisnek is megírja az 50-es csekket. Legfeljebb pontot nem kap. De nekem, mert van jogosítványom, akkor zéró toleranciával biciklizzek, mert elveszik a jogosítványom. Akinek meg nincs annak meg csak csekket írnak. Vannak furcsaságok.
Az embereknek azt is illene tudni, hogy bicklizni csak tíz éves kórtól lehet felnőtt felügyelet nélkül közúton. Járdán meg senkinek nem lehet.
[ Szerkesztve ]
7600X + A620 + 32GB DDR5 + RX 6700 XT
-
Degeczi
nagyúr
Egy mai "Dongó" biztosan, de az olasz eredeti (valóban erről másolták) 0.8 LE-es volt, tehát a hazai változat (amiről már alig találni infót) is kb. 500W-os ha lehetett (mondjuk még az is erősebb az ebringáknál, viszont a dörzskerekes hajtás rengeteget levett a tényleges teljesítményből)
-
Redneck
veterán
Igaz is, elnézést, csak nagyvárosban gondolkodtam, ennyivel pontosítanék. Tápiószentlapáton és Bivalybasznádalsón nem feltétlenül kéne hogy így legyen.
Legalább az útpálya egy részén jelöljenek ki bringasávokat, a forgalmasabb helyeken. Már az is sokat javítana a forgalom ritmusán.
Jelenleg a rendszerben így van pár potenciális közúti veszélyeztető. Vegyünk egy példát:
Megy a nép a 70-es táblás 2x2 sávos főútvonalon autóval/motorral/teherautóval 70-nel, ahol 25-tel megy a mini kerekes rolleros (főleg nindzsában, mer' lámpa minek?), a kerékpáros mondjuk 30-cal, és max 45-tel az SMKP (ami simán mehetne és folytás nélkül is 70-nel). Így nem igazán halad a két sáv egyszerre, és megnő a balesetek kockázatának esélye.
Az egész abszurd. Az én verzióm szerint, ehelyett lehetne legalább leválasztott sáv a lassabb járműveknek hogy ne a többieknek kelljen kerülgetni őket (ergo ne legyenek forgalmi akadályok), és az SMKP mehessen legalább 60-nal, de inkább 70-nel.dugo_:
Jó kis statisztika, de e-rollert nem látok benne. Fejsérülésnek számít az is ha nyílik a légzsák és azt fejelem meg, vagy koccanásnál a támlát? Egyik sem jó de nem ugyanaz mint kabin nélküli járművel megfejelni valamit.
Szerintem ajánlott a viselése, főleg ha valaki komolyan gondolja hogy ilyen kis fosokkal (e-roller) csapasson a forgalomban. Elég egy kis hiba, és csúnyán szétfejeli az ember a padkát/motorháztetőt/busz hátulját.Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
Új hozzászólás Aktív témák
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5
- Bomba ár! HP EliteBook 830 G6 - i7-8G I 8GB I 256GB SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!