Új hozzászólás Aktív témák

  • Samus

    addikt

    válasz Thunderzolee #5 üzenetére

    Én sem voltam oda értük, de kell valami, amivel aránylag olcsón bemegyek Pécsre, akkor, amikor én akarok, nem akkor, mikor a busz/vonat.

    hdman: jöhetnek a képek, kíváncsi vagyok rá :)

    Hogy érted, hogy erősebb 50-es?

    Itthon 2008-as karburátoros SR50 van (Anyumé), utazósebessége 75, folyamatosan, de gyorsul 80-ig. Persze az 100km után, miután a szervizben kivették a fojtást.

    Amúgy, ha jól tudom, érvényben van még az 50 ccm vagy 5 kW. vagy utóbbit törölték?

    Aerox tetszik, szép, és állítólag jók. Láttam egy 15700km-es típust 205 ezer pénzért, sárga-fekete, a leírás szerint szinte szalon állapotú, egyébként 1998.02-es.

    A másik a Malaguti F15 Firefox. Találtam egy törött, de javítottat, beszéltem az eladóval, elmondta mi minden baja van (alapjáraton néha lefullad, elvesztette a dinamikáját, valószínű a kuplungrugó fáradt el, fényezés kellene, mert picit "matt" (értsd: karc)), a másik eladó pedig ennyit mondott: idézem:

    kérdeztem (csak a lényeg):

    helyileg hol található? Volt-e rajta valami komolyabb beavatkozás (dugattyú, főtengely csere, stb.), volt-e újrafestve, esetleg összetörve, van-e benne folytás, tuning, mennyi a végsebessége, amit még stabilan tartani tud, milyen az alapjárat? Mennyire dinamikus (gázadásnál ugrik, vagy lassan indul, és utánna kezd el húzni)?

    Válasz:

    "Jónapot!
    A robogó jól működik, jól megy, a többire nem tudok válszt adni.
    Üdv. xy"

    A skálázás sokszor buktató lehet. A legtöbb 50-es motor 80is skálázott, az F15 100-ig, a Runner 50, ha jól tudom, 120-ig, és van SR50-hez is 120-as műszerfal (gondolom a 125-ös műszerfala). Ilyen szempontból jobb a digitális ;). Bár láttam egy Aprilia Sportcity-t, 125-ös, 50 ccm-ként használva. Nos igen, ránézésre is 50... [link]

    [ Szerkesztve ]

    '' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!

Új hozzászólás Aktív témák