Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • E2E4

    aktív tag

    válasz E2E4 #34647 üzenetére

    Mivel az OTA frissítések ismételt felfüggesztésével, a felhasználók többségének egy ideig még Nougat marad az S7-en – és ezzel együtt marad néhány felhasználónak a Naptár alkalmazás hibája is – szeretnék válaszolni néhány ezzel kapcsolatos feltett kérdésemre, amire a fórumon nem érkezett válasz, de azóta az egyik Samsung Experience Store-ban megválaszolták azokat.

    (1) IGEN, fő verzió váltáskor valóban nem változik minden sora a kódnak.
    (2) IGEN, Ha ODIN-al felteszik a mostani rendszert újra, akkor azzal megvalósítható az, hogy a telefonon lévő jelenlegi rendszer teljes mértékben törlésre kerül, és az új, hibátlan rendszer települ fel.
    (3) IGEN, Samsung Experience Store-ban is csak annyit csináltak, hogy ODIN-al feltették a jelenlegi rendszert.

    A rendszer – 3-as pontban írt – újra rakása pedig nem hárította el a Naptár jelzés hibajelenségét*.

    Mint korábban írtam, a SeS szervizesének elmondása szerint a Smart Switch biztonsági mentések nem befolyásolják ezen hiba visszaállítását, pláne akkor nem, hogy ha a naptárral kapcsolatban nem történik mentés/visszaállítás. Tehát tök mindegy, hogy rendszer újra rakás után történik -e ilyen backup visszaállítás, vagy sem. (*Történt.)

    Lehet, hogy a bootloop hiba mellett arra is rájött a Samsung, hogy a Naptár jelzés – néhány felhasználónál előjövő – hibája is maradt az Oreo alapú rendszerükben, és ezért is állították le a frissítéseket? :D

    SONY WH-1000XM4 | AKG K66 | B&O Hi-Fi Plus (LG AFD-1200)

Új hozzászólás Aktív témák