- Japán nem bír az AI és a chipgyárak energiaigényével
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Távozott az OpenAI társalapítója
- Windows 11
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Napvihar miatt akadoznak a SpaceX Starlink műholdak
- Vizsgálják a Waymo robotautók váratlan viselkedését
- TP-LINK routerek
- Kriptovaluták és az adózás
- Google Chrome
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Lalikiraly: MSI Cyborg 15 - Tényleg Kiborg.
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
-
IT café
Keresni/kínálni/hirdetni tilos itt a topikban! Legyen az telefon, kiegészítő vagy szolgáltatás!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Keem1
addikt
válasz FlashLed #12177 üzenetére
Háát, tényleg nem sok köze van az SGS7e-hez. Nem tudom pontosan, ez milyen teló, de a butafonok 90%-ában (céges 1000 éves Samsungom pl.) van a névjegyeknél egy exportálás sd kártyára opció. Rámásolod, másik telón meg importálod.
Szerk: most látom, hogy Galaxy A-ról másolnád?
Akkor is mennie kell, exportáld SD-re. Szerintem 2016-ban egy okostelefonnál már nem fogod tudni simre exportálni az összeset.Szerk2: Még a Google Play-ben is nézelődhetsz, most hirtelen ezt találtam.
[ Szerkesztve ]
-
Keem1
addikt
válasz glacious #12523 üzenetére
Lehetséges, hogy nem technikai, hanem inkább üzleti oka van a dolognak? A Mobiltárcával simán megy a Supershop pontgyűjtés, a telefon NFC-je meg eddig bármilyen bankkártyát leolvasott, ebből arra következtetek, hogy bármilyen paypass bankkártyát képes lenne emulálni, mintha magát a kártyát tenném oda (semmivel se lenne kevésbé biztonságosabb).
Mégse az a tendencia, hogy OS-, gyártó-, bank- és szolgáltatófüggetlenség lenne a cél a mobilos fizetés terén.
A helyes ez lenne:
- bármilyen bank
- bármilyen telkó szolgáltató
- bármilyen gyártó
- bármilyen osA logikus az lenne, ha bizonyos technikai feltételek (NFC, ujjlenyomat olvasó vagy más védelem) teljesülésekor, egy biztonságosabb kártya hozzáadási procedúra elvégzése után (ekkor lenne inkább a biztonság számottevő) mindegy lenne, hogy egy plasztikot vagy egy telefont tartok oda a POS terminálhoz. De nem törik magukat az érintettek, hogy így legyen.
-
Keem1
addikt
Srácok, mi az, hogy 4G+? Csak az S7 írja ki, az S4 nem (az csak simán 4G-t jelez). Ez valami másabb szabványú LTE háló? Telekom egyébként.
-
Keem1
addikt
Ja, hogy ez egyébként az LTE Advanced lenne?
Az megint érdekes, mert az S4 is tudja (i9506 LTE-A egészen pontosan). Na mindegy, szerintem most még sokat nem tudok vele nyerni, de fejlődni kell, szóval összességében nem rossz ez.Zárójelben: nem Telenor, hanem Telekom
[ Szerkesztve ]
-
Keem1
addikt
válasz Joe.36 #12620 üzenetére
Valami beállításgond lesz, nálam jelzi. Mondjuk az összes kontaktom a Google fiókban van, lehet, azért. Ja, és Google Naptárat használok.
#12623 Joe.36: próbáld meg az összes naptárat kikapcsolgatni (a láthatóságot), hogy üres legyen, majd csak azt aktiváld, utána nyomj kézzel egy Google szinkronizácót, és várj egy kicsit. Ha így se jelenik meg, akkor passz.
Ja, és az egész végén a kikapcsolt naptárakat nyomd is vissza[ Szerkesztve ]
-
Keem1
addikt
Srácok, nálam túl hangos telefonáláskor a másik fél. De nem emlékszem, hogy mindig ilyen lett volna. Viszont ha leveszem a hangerőt, a csúszka alapján még legalább egyet, de akár kettőt is kellene lejjebb csusszannia. Miért nem lehet teljesen levenni, a bal széléig, mint zenelejátszásnál?
Újraindítás megvolt, de ugyanez a helyzet. És voip hívásnál (hangouts) is dettó ugyanez. Hangos a másik ember és nem lehet teljesen levenni. Csendes szobában zavaróan hangos a másik ember, és ezért nem értem, miért nem lehet tovább halkítani rajta, ha a csúszka megengedné.
Más tapasztalt hasonlót? Lemegy a hangerő csúszka a minimumra?
[ Szerkesztve ]
-
Keem1
addikt
válasz v2_rider #12654 üzenetére
Kipróbáltam, ugyanezt az eredményt kaptam, mint te.
Ez az utófeldolgozás eredménye, ott nem tudta az algoritmus a zajt kiszűrni. Nézd meg a raw képet. Az megmutatja, hogy az érzékelő mit látott. Egy "színes", zajjal teli képet. Az utófeldolgozás azon a néhány képen kívül az összes zajt kiszűrte, így kaptál egy fekete fotót.[ Szerkesztve ]
-
Keem1
addikt
válasz 600700 #12702 üzenetére
Mondjuk én is azt a tábort erősítem, aki már évtizede van a szolgáltatójánál. Mivel így is úgy is szolgáltatással használom a telefont, én se szeretnék 250-270 ezret fizetni azért, amit megkapok 200 ezerért (azért ennyi, mert most egy 2000 forintos csomagban vagyok).
Mivel jellemzően nem váltogatom a szolgáltatókat, nekem a 2 év hűség nem gond (még ha lenne köztük verseny, akkor csak-csak meggondolnám, de amit a három hazai telkó csinál, az minden, csak nem verseny az ügyfelek kegyeiért).
De ahogy te is írtad, mindenki igénye más, épp ezért vannak szolgáltatós telefonok és vannak függetlenek is, mert mindkettőre van igény. Mindenki megtalálja a megfelelőt.
Még valamit ragadnék ki az általad írtakból, de ez már off
Kp... hát, én max 5000 forinttal indulok el, ahol nem lehet kártyával fizetni, oda be se megyek, nem hogy vásároljak is -
Keem1
addikt
válasz laci0530 #12825 üzenetére
Háát, a gari az gari. Én addig küldeném szervizbe, míg hibás. Na meg rémlik valami olyan, hogy 2 vagy 3 gariztatás után már nem vagy köteles javíttatni (pénzvissza vagy vadi új játszik csak). Ez utóbbit nem tudom, igaz-e, de rémlik ilyesmi.
Jól rémlett:
"A bírósági gyakorlat szerint, amennyiben a javítások több ízben eredménytelenül végződnek, a fogyasztó jogszerűen érvényesítheti egyéb, hibás teljesítésen alapuló igényeit, így kérheti a termék kicserélését, a vételár utólagos csökkentését, illetve a vételár teljes egészének visszafizetését.Azt, hogy pontosan hányadik sikertelen javítási kísérlet alapozza meg a fogyasztó másik igény áttérésére való jogát, jogszabály azonban nem határozza meg, az mindig csak az adott ügy valamennyi körülményének – így például a sikertelen javítások száma, a fogyasztónak okozott kényelmetlenség, a fogyasztó által fizetett ellenérték mértéke, stb."
[ Szerkesztve ]
-
Keem1
addikt
Aha, szóval ilyennel rögzítik a videoklipeket meg reklámfilmeket. Láttam már többször is, de azt hittem, szimpla nagyobb külső kijelző, de a rögzítést a DSLR végzi.
Ezek szerint nem, a DSLR csak a képérzékelést végzi, aztán az egész anyag megy HDMI-n keresztül a rögzítőeszközbe.
Durva ketyere, ehhez képest nem is vészes a 900 dodós ára. -
Keem1
addikt
Most először megnéztem én is, milyen szenzort kaptam.
Az SLSI_S5K2L1_FIMC_IS az Isocell akar lenni, ugye? -
Keem1
addikt
Srácok, ismét felmerült a vízállóság nemrég, amihez én is hozzáfűztem egy gondolatot. Jöttek is a sablonszövegek, úgyhogy elmondom az egészről a véleményem, aki akarja, tarthatja magát hozzá.
A telefon, mint tudjuk, ipari minősítést kapott, bizonyos feltételek esetén vízálló. Jöttetek nemrég, hogy gyártási hiba, meg hogy gari lejárta előtt megmerítitek.
Nos, a garancia a gyártási hibára vonatkozik, rendeltetésszerű használat esetén. Ha a vágott szeműek esetleg illesztési hibát követtek el, akkor a vízállóság miatt nem dobhatják vissza a garit, mert a telefon nem ázhat be, csak ha hibás. És még épp ezért érdemes megúsztatni a kicsikét, míg új.Két okból:
- az első évben a gyártót/forgalmazót terheli a bizonyítási kényszer, alapesetben gariztatásnál mindaddig a felhasználó igazát kell vélelmezni, míg a gyártó egyértelműen be nem bizonyítja az ellenkezőjét
- kétéves korára a tömítés már simán elfáradhat, beázhat, ha úgy úsztatjátok meg, a gyártó hivatkozhat elhasználódásra, nem gyártási hibára.Én ezt csináltam: kb. 2 napos volt a kicsike, bedobtam a mosogatóba engedett, kb. 20-22 fokos (kézmeleg) vízbe, és ott is hagytam 10 percet. Ha bármi baja lett volna, ment volna gariba, mivel ha beázna, az csakis gyártási hiba lehet (sérülésmentes volt a készülék, és mindent betartottam a mélységre, időre, stb. vonatkozólag).
Az is biztos, hogy 1 - 1,5 év múlva már nem fogom úsztatni a telefont, a tömítések elöregedése miatt.
Aki biztosra akar menni, az még most, amíg új a telója, csinálja meg a vízállósági tesztet, mint én. Azóta nem is parázom gyártási hibától, nyugodtan beviszem olyan vízbe, ami megengedett. -
Keem1
addikt
válasz t72killer #13160 üzenetére
Én se láttam ilyet, de sajnos ennyi idő után simán elhasználódásra (is) hivatkozhatnak. Nem kizárt, hogy a mai tömítések már nem olyanok mint a régiek, de én nem merem 2 évesen vízbe tenni.
Régen egy ketyeréből, amit szétszedtem, csak úgy kipotyogott darabokban a gumi tömítés, anélkül, hogy hozzányúltam volna (csak a hátlapot vettem le), ez egy kb. 10 évvel ezelőtti műszer volt, nem rémlik, hogy mennyi idős lehetett szétszedéskor (lehet 2 volt, de az is lehet, hogy 5-6 is akár). Bennem ezért maradt meg a tömítés elöregedése.
-
Keem1
addikt
válasz SonyNex7 #13163 üzenetére
+SeatZola
-ba -be / -ban -ben
Bocs, tudom, szőrszálhasogatás, de azért érdemes és illik is legalább ilyen alapvető helyesírási hibát elkerülni.[ Szerkesztve ]
-
Keem1
addikt
válasz blade4 #13168 üzenetére
Az milyen? Üvegfólia, vagy hagyományos? Mert hagyományos műanyagból van több is, ami jó, bevált, bár eléggé megoszlanak a vélemények, van amelyik néhány embernek jó, másnak meg egyáltalán nem.
Sőt, van gyári Samsung is, bár nem emlékszem, hogy mit írtak róla, akik kipróbálták.[ Módosította: CoolMan ]
-
Keem1
addikt
válasz Gabes13 #13222 üzenetére
Bár már kaptál választ, egy gondolatot én is hozzáfűznék. A jövőbeni kellemetlenségek elkerülése végett dobd át az összes kontaktodat a google fiókba, hidd el, megéri.
1.) az okostelók már ahol tudják, úgy bojkottálják a sim-es névjegyeket
2.) gugli fiókban adott esetben egyszerűen lehet módosítani, hozzáférsz a telefon nélkül is
3.) telefoncserénél azonnal visszaszinkronizálja az új készülékre (én már nem is bíbelődök az átköltözéssel, megoldja a telefon. töltőre dugom az újat, és magára hagyom 1-2 órára, mire visszatérek, már kész) -
Keem1
addikt
válasz RaveForce #13273 üzenetére
Telekomnál olcsóbb, de most nincs nekik.
-
Keem1
addikt
Srácok... Az van, hogy a fasza fülesem bent maradt melóhelyen, így a telefonhoz kapott fehér vacakra kényszerülök ma. Ahogy hallom, nem sokkal marad el a hangminőség szeretett fülesemétől, de ez a kialakítás mi a sz@r? Állandóan kiesik a fülemből, ráadásul az izoláció se olyan, mint az agybadugós változatnál.
Két kérdés azokhoz, akik aktívan használják a gyári headsetet:
- a két szilikon kabát méretben különbözik? (nem úgy vettem észre)
- hogy a túróba kell behelyezni, hogy a helyén maradjon és ne hulljon ki egy fej elforgatástól? -
Keem1
addikt
Nyilván nem egy ilyen kategóriás fülest , hanem egy Piston 3-at.
Viszont az legalább prímán illeszkedik a fülembe, az én elvárásainak megfelel, és messze az eddigi legjobb fülesem. A korábbi gyári headsetekre (van itthon 1-2) pedig hosszú köröket ver.Mondjuk, ha lenne egy 4-500 dolláros fülesem, akkor meg lehet, a telefont találnám szűk keresztmetszetnek.
[ Szerkesztve ]
-
Keem1
addikt
válasz qMAGICq #13412 üzenetére
Nem volt bekapcsolva a Google Fotók biztonsági mentés? Igaz, az áttömöríti a képeket, de teljesen vállalható minőségben őrzi meg a fotókat. Hátha ott megtalálod a szükséges képeket.
Esetleg egpróbálhatod a GetDataBack programmal visszaállítani, bár én inkább véletlen törlés, formázás esetén tudtam igazán használni (akkor viszont óriási segítség volt).
Ha nem volt a mentés bekapcsolva, akkor lehet, itt az ideje megtenni, a jövőre nézve.
[ Szerkesztve ]
-
Keem1
addikt
Meg... de hogy?
Néha a Samsungot is úgy seggbe rúgnám.
Délután jelezte a telefonom a Telekomos frissítést, le is töltöttem, de az éjszakai frissítést választottam. Gondoltam, este úgyis töltőn lesz, alvás közben nem lesz szükségem a telcsire, majd csendben megcsinálja, míg alszom.
A nagy lóf@szt. Óriási csinnadrattával, brutális fényekkel dolgozott, majd addig csipogott, míg be nem írtam a készülék jelszót. Ezután még csinálta kicsit és befejezte.
Nagyon mérges voltam a Samsungra azért, mert egy éjszakai frissítést nem tudott volna csendben, diszkréten, emberi beavatkozás nélkül megcsinálni. Az éjszaka közepén kell felébrednem és végignéznem kómásan, míg telepít...[ Szerkesztve ]
-
Keem1
addikt
válasz james008bond #13569 üzenetére
Az a durva, hogy újraindításnál a T-s dallamnak van olyan brutál hangereje, hogy felvert álmomból. Aztán mikor visszazökkentem, a készülék a beállított jelszót kérte, de olyan durván, hogy a billentyűhangot másodpercenként kopogtatta, hogy ugyan méltóztassak már felkelni és beírni a tetves jelszót. Minek, bszki, telepítesz, elvileg önállóan, éjjel.
A másik a fényerő. Éjszakai telepítést hagytam jóvá. Ha alszom, minek a kijelző? Ha mégis, akkor miért max fényerőn? A fénymérője annyira jó a telefonnak, hogy sötétben használva se égeti a szemem. Itt miért nem érvényesült ez?
Az élet ettől nem áll meg, nem fogom eldobni a kukába a cuccot, de érthetetlen, hogy egy éjszakainak hirdetett installáláskor miért rúg magának ekkora öngólt a gyártó. -
Keem1
addikt
válasz vadászcsiga #13571 üzenetére
Meg, egy életre
Az a durva, hogy csak én ébredtem fel rá, az asszony nem. Pedig rossz alvó. Még júliusban, az egyik irgalmatlan meleg éjszakán kimásztam az ágyból, a sötétben kibotorkáltam a konyhába inni egy kis vizet. És hirtelen arra lettem figyelmes, hogy asszonypajtás félkómásan masírozik utánam. Felkelt, hogy felkeltem és azt hitte, azért jöttem ki, mert valami baj van, pedig csak megszomjaztam -
Keem1
addikt
válasz t72killer #13585 üzenetére
Én is erre gondoltam. Hogy ha kétszer annyiba kerül a cucc, mint egy kínai, akkor tessék a mögöttes tartalmat is hozzátenni. Kezdve a "jó napot, azért vagyok, hogy ön minél elégedettebb legyen" szituval, a szervizben a bőrfotel+kávé, a lehető leggyorsabb javítás, MINŐSÉGI szervizpartner, normális szoftverfrissítés (legalább egy flagship esetén) és minden, amivel a gyártó a fenekünket kinyalja azért, hogy legközelebb is Samsung készüléket válasszunk. Amúgy ha azzal érvelnek különböző dolgok esetén, hogy kapitalizmus van, pénz kell, ennek csodálatosan eleget tesz az ügyfélközpontúság. Ha elégedettségben tartanak, akkor őket választom. De ehhez az kell, hogy a 2. év végéig (addig használok egy telefont) teljesen elégedett legyek az előzővel. Ne siettessenek a vásárlással, mert akkor mást fogok venni. Hagyják, hogy megelégedve használjam 2 évig a készülékemet (mert jó, mert jó a szerviz, mert jó a támogatás, mert jó, gyors és stabil a szoftverfrissítés), és akkor az új telefonom is Samsung lesz.
Tudom, hogy miről beszélek, én is ügyfelekkel foglalkozom. Nekem az a lényeg, hogy az ügyfél elégedett legyen. Mindegy, mikor fordul ismét hozzánk, addig ki van nyalva a feneke, legyen az 1 év, vagy 2 év, nem a pillanatnyi bevétel a fontos, hanem az állandó. Az egyik ügyfelünk 7 éve csak hozzánk jön, van hogy 1 év múlva, van hogy 2, de visszatér. Stabil, és időnként magasabb összegű megrendelést bonyolít, mint 2-3 új ügyfél együttesen. Én ezért nem értem, hogy miért tojják le a meglévő ügyfelet. Az új is fontos, de sokkal fontosabb a régi.
Na, kicsit elkalandoztam -
Keem1
addikt
-
Keem1
addikt
Nekem is 122 ezer környékén mért az előbb az AnTuTu, belakott, 2 hónapos telefonnál, semmi újraindítás, kézmeleg, használat utáni mérés. Nálam is a CPU és a RAM pontszámai maradnak el a 13x ezres mérésekhez képest.
De tudjátok mi a véleményem erről? Lesz@rom... tudom hogy jó telefon és kész.[ Szerkesztve ]
-
-
Keem1
addikt
válasz t72killer #13898 üzenetére
Én csak azt nem értem, hogy a lópikulába lehet összekarcolni egy telefont a szervizben.
Láttam már szétszedős videókat, mindegyik esetben elő/hátlapot kis rácuppanós tappancsokkal fogják meg és emelik le. Esély nincs, hogy összekarcolják, pláne, ha utána a javítás ideje alatt valami biztonságos helyen tárolják.
A szervizesnek úgy kéne bánnia vele, mint a sajátjával, ha nem, akkor fizetheti az új telefon árát. Hamar rend lenne, ha ezt betartanák. -
Keem1
addikt
De ez csak azért van, mert nem néznek a körmükre. Tudod, fejétől bűzlik a hal. Ma Magyarországon több millió tróger munkavállaló van. Ezek egy része rá van kényszerítve a normális munkavégzésre (pl. az általam említett kényszerítő intézkedéssel), de a legtöbb nem.
A szülővárosomban szabadságom alatt láttam az önkormányzat által dolgoztatott közmunkásokat, füvet nyírni közterületen. Hát... dolgoztak úgy 2-3 órát, utána "elfáradtak" és az árokparton ücsörögtek meg a szomszéd kocsmában söröztek. Miért? Senki nem felügyelte őket, ők meg úgy voltak vele, akkor is megkapják azt a kevés pénzt, ha csak lófrálnak.
Hidd el, ha a TMX is rögzítené a készülék állapotát bevétel előtt és kiadás előtt is, és a kettő nem egyezik meg, a munkavállaló fizetheti az új készüléket, hirtelen ott is megváltozna a munkamorál.
Új hozzászólás Aktív témák
Az S7 és S7 edge variánsok nagy átfedése miatt, mindkét topik egyformán használható bizonyos kérdésekre. Íme, a
- Galaxy S7 topik.
OFF témával kapcsolatban pl:
- Android alkalmazások (3rd party app -ok, pl: Nova launcher, Poweramp, stb)
- Facebook / Messenger app
- Android OFF
- Galaxy OFF
- Telekom Mobile
- Vodafone
- Yettel
- Digi Mobil
- Garancia & Fogy.védelem
- Mobiltelefon beárazás
- Melyik "telefont" vegyem ?
- E-Robot topik
- Tasker topik
- Reklámblokkolók topikja
topikok valemelyikének a haszná-
lata javasolt!
! Tilos a hirdetés, keresés, kí-
nálás! Amelyek helye itt van :
- hardverApró
! Tilos a warez, az FRP-lock, és a készülékfüggetlenítés
⇒nem-hivatalos módon témái, és az ezekkel kapcso-
latos segítségnyújtás !
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen