Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • b.regius

    tag

    válasz Viktor0610 #51012 üzenetére

    Tudom,de egy műszeres vizsgálat nem biztos hogy kimutat egy rejtett hibát.Az Ügyfélszolgálat is említette ezt a lehetséges okot. Powerampot,Nova launchert használtam,visszaállítottam gyárira,egy idő után újra jelentkezett a hiba.Rendszertelenül tette. Köszönöm Mindkettőtöknek a véleményt,tanácsot,odafigyeltem,odafigyelek ezután is a segítségetekre.

  • zseko

    veterán

    válasz Viktor0610 #51012 üzenetére

    Ugyanaz (remélem már csak volt) a problémám mint b.regiusnak, az állandó újraindulás. Gondolom nála is úgy van, hogy ha telefonálás közben indul újra akkor amíg nem ér véget a hívás el sem menti a hívót/hívott számot. Ez akkor volt ku.va kellemes mikor hallottam és láttam hogy csörög, de mire odaértem az asztalhoz már a bootképernyő fogadott. Azóta sem tudom kik kerestek, lehetett akár fontos is.
    Egy szavam nem lehet a samsung prémium garanciája miatt a szervizre, de azért hülyeségeket ne írogassanak vissza nekem hogy mi okozta az újraindulásokat :) Mint hogy a play áruházon kívüli (kvázi warez) programok, vagy a sim/sd kártya. Két éve vettem a telefont, két éve ugyanaz a két kártya van benne, ki se lett szedve, másfél évig semmi hibája nem volt a készüléknek, az összes hiba a 4.4.2 óta kezdődött. Rengeteg program vásárolt (gyak. aminek van fizetős verziója azt meg is vettem), csak playről töltött, 4.4.2-ig ~200 alkalmazás volt feltéve és semmi baja, 4.4.2 után alig párat tettem fel és ugyanúgy hibás volt. Legutóbb szándékosan már csak a gyári alkalmazások voltak rajta de ugyanúgy előjött a hiba.

    Elhiszem hogy letesztelték, de amikor világosan leírom és telefonban elmondom nekik hogy a hiba FR után egy-másfél héttel kezdődik mindig, akkor kenhetik a hajukra a félórás (vagy akármennyi) tesztelésüket.

    HR24.hu

Új hozzászólás Aktív témák