Új hozzászólás Aktív témák
-
PedroPascal
senior tag
válasz Tündike25 #798 üzenetére
Közel két éves S9+ hasonló üzemidővel rendelkezik, lehet jobb is kicsit. Most hogy a régi S9+ telómban nincs sim kártya csak wifi-n lóg alig merül. Talán 5g kapcsolattal jobb lesz az S20+ vagy későbbi szoftver update. A lényeg hogy sim kártyával így is úgy is merülnek mint egy süllyedő hajó a mai telefonok.
ASUS ROG Scar 17 G733PZ (AMD Ryzen 9 7945HX, NVIDIA GeForce RTX 4080) / SteelSeries Arctis Nova Pro Wireless, Aerox 5 Wireless / Synology DS923+ / Samsung Galaxy S23 256GB, Galaxy Watch6 Classic 47mm LTE, Galaxy Buds2 Pro /
-
fogtunder
nagyúr
válasz Tündike25 #798 üzenetére
Szerintem érdemes levenni a felbontást és a frissítést is, elég sokat hoz rajta, én fel se raktam WQHD-re, mert ekkora kijelzőn nem látom a különbséget egyáltalán. Plusz visszaraktam 4G-re, Dark Mode, játékok alatt 48Hz, így már ki tudok belőle csiholni egy napot és nem igazán csorbul a felhasználói élmény se.
Mindenesetre nem egy üzemidő-bajnok a telefon, de egy napot ki lehet vele húzni, pláne ha rutinokkal kikapcsolod a felesleges cuccokat is.I hate morning people. And mornings. And People.
-
Tündike25
tag
válasz Tündike25 #798 üzenetére
Meg kell követnem magam, néhány nap után most már nálam is minőségi a javulás aksiban.
Igaz, 60Hz-re és FHD+ra kellett váltani hozzá, valamint jó néhány alkalmazást mélyalvásba tenni, de most 4 óra SOT-tal 50%-nál tartok reggel óta, (csak Wifi, kb félóra beszélgetés, végig BT-s óra kapcsolat)... Azért ez már tényleg tetszik.
ACR-ben (vagy Cube ACR-ben) viszont még szeretnék segítséget! Használja esetleg más is? Nálatok is gyorsítva veszi fel a beszélgetéseket? Valamint kellene egy olyan alkalmazás amivel a képernyőt bekapcsolva lehet tartani, sajnos a "Screen On"-t a Samsungos Android 10-ek nem támogatják. -
PedroPascal
senior tag
-
-
MadMancs
veterán
válasz Tündike25 #8365 üzenetére
Erre írtam hogy rugalmas üzletet kell keresni. Nem 1 szerviz van csak.
Ott bunkók. Oké. Van másik. Leírtam pl a veszprémi Samsung hivatalos szerviz hogy áll hozzá.
Bevizsgálási díj, oké, van sok helyen. De az csak arra van hogy ne az legyen hogy ők dolgoznak vele, kiderítik mi a hiba, user meg elviszi sufni szervízbe utána. Tekinthető előlegnek, a végösszegből utána levonásra kerül.
[ Szerkesztve ]
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,