Legfrissebb anyagok
- FSD módban gázolta halálra a seattle-i motorost a Tesla Model S
- Pofon az OnlyFans-fanatikusoknak: valójában AI-chatbotokkal beszélgetnek
- Biometrikus adatok gyűjtése miatt fizet 1,4 milliárd dollárt a Meta
- Blockchain a való világban: 42 millió jármű-törzskönyvet digitalizáltak
- Amazon: veszélyes termékek miatt áll a bál az USA-ban
IT café témák
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- FSD módban gázolta halálra a seattle-i motorost a Tesla Model S
- Béta iOS-t használók topikja
- Pofon az OnlyFans-fanatikusoknak: valójában AI-chatbotokkal beszélgetnek
- Milyen routert?
- Linux kezdőknek
- Synology NAS
- Debian GNU/Linux
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Videó stream letöltése
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
Keresés
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz hroberto #3416 üzenetére
Anno nekem amikor az S8+-ommal problémám akadt akkor azt mondta a bolt ahol vettem, hogy visszaküldhetem nekik, de ők csak tovább küldik egy Samu szervizbe.
Így hát az itteni hivatalos Samu szervizbe bevittem a telót és cserélték a készüléket.
Ehhez kellett a számla és a gari papír felmutatása...Szal szerintem mind1 hol veszed gariztatás esetén ugyan ott fog kikötni a teló.
S23 Ultra / Watch 6 / Q80T 65" / 14600KF / RTX / JBL / S3000 Pro / WH950NB
Új hozzászólás Aktív témák
Témaindító írás
Aktív témák
Új prémium hirdetések