Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kali

    legenda

    válasz mycso #6791 üzenetére

    pedig ha valaminél, akkor a hálózati módok nem megfelelő árkapcsolásánál és az olyankor elhaló adatkapcsolatnál a szolgáltatóra kell először gyanakodni, mondom ezt azért, mert két hazai szolgáltatónál is sok ilyen panasz van, és a készülék típusok tekintetében is elég nagy a szórás, és nem csak független, hanem szolgáltatós telefonokkal is, ráadásul nem csak android, hanem ios fronton is - lehet, hogy más platform esetén is, de azokat nem követem sem itt, sem pedig máshol -, több iphone típus is érintett, lehet olvasni róla nem csak a szolgáltatós, hanem az iphone...stb. témákban is, hívás során nem - vagy csak késve - kapcsol át megfelelő 3g módozatba, lte hálón meg ugye (még?) nem működik a hívás/sms, így rövidebb vagy hosszabb ideig elérhetetlen a telefonszám, vagy leesik nulla közelébe az lte sebesség, és csak a telefon újraindítása vagy repcsis mód és vissza segít, tehát ha a készülék újra feljelentkezik a hálózatra.
    összetettebb lehet a probléma, mert sok esetben a sim kártyák cseréje sem segített, ráadásul azonos típusú készülékek esetén sem mindegyiknél jelentkezik a hiba, még azonos helyen sem, illetve az egyikkel x helyen igen, de y helyen nem, a másik készülékkel fordítva, vagy még eltérőbben.
    figyelgetem most én is rendesen a telefont, mert hiába vagyok a fővárosban, megfordulok gyakran olyan helyen is, ahol minimum értéket mutat az lte térerőre, bár sebesség vagy más tekintetben így sincs probléma;

    lte

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák