Új hozzászólás Aktív témák

  • Anulu79

    addikt

    válasz World-Soft #37192 üzenetére

    Én kétszer kértem a Note 4-re csere készüléket. Egyszer egy Galaxy S5 Active-ot kaptam utána meg egy Galaxy Note 3 Neo-t. Mivel csere készülékek így cefetül le.voltak élve. Néha volt, hogy 2-3 másodpercet vártam mire elvégezte a reagálást. :)
    Nekem most is patyolat a Note 4-em. Első szervíz előtt üvegfólia volt rajta. Ezt a szervízben szépen leszedték. Aztán úgy kaptam vissza, hogy nagy és mély karc a kijelzőn. Gondolom csavarhúzóval szedte le a fóliát és aközben karcolta meg a kijelzőt. Aztán a munkalapon meg úgy volt feltűntetve a készülék, hogy mindenhol karcos. Telefonálások után és egy üzenet a központnak a történtélekről kicserélték a kijelzőt.
    Elvileg a szervízben fényképeket csinálnak a készülékről szervízelés előtt pont az ilyen dolgok miatt. Nekem pl. szerencsém volt mert ugyan az a postás hozta a készüléket mindig aki vitte is. Ő mondta, hogy ha kell akkor szívesen tanusítja a dolgot. Szóval engem nem vertek át. :) Ilyen szempontból elégedett vagyok. Az meg, hogy egy tróger szervízes megkarcolta a kijelzőt és úgy küldte vissza nem a Samsung hibája szerintem.

Új hozzászólás Aktív témák