Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • atala

    addikt

    válasz contaxg #181 üzenetére

    Most tudtam meg, ha nem adtak Magyar Samsungos jótálási jegyet a készülékhez, akkor nem érvényes a +12 hónap kiterjesztett garancia.
    A Samsungtól kapott info:

    Szeretnénk Önt tájékoztatni, hogy a Samsung Magyar Zrt. által
    forgalmazott készülékekre Társaságunk 12 hónap teljes körű kötelező jó tállást (alapjótállást) és további 12 hónap kiterjesztett Samsung jótállást biztosít. A készülék plusz egy év garanciáját (12+12 hónap) regisztráció nélkül, a bolt által a készülék adataival (modell kód, sorozat vagy IMEI szám, vásárlási dátum) kitöltött és lepecsételt Magyar Samsungos vagy szolgáltatói (Telekom) jótállási jegy és számla felmutatásával van lehetőség érvényesíteni meghibásodás esetén. Amennyiben Ön rendelkezik az előbb említett dokumentumokkal, érvényes a készülék kiterjesztett garanciája és nincs más teendője.

    Engem is átvágott az Emag, mert azt mondták, hogy érvényes 2 év garancia van a készülékre, amit márkaszervizbe is vihetek. Ezek szerint csak 1 évig vihetem a márkaszervizbe, utána csak hozzájuk.

  • Tomiii258

    tag

    válasz contaxg #181 üzenetére

    Ennyi országkód? :F
    Őszinte leszek, dual simmel nincs tapasztalatom, szóval így hirtelen passzolom, hogy pontosan melyik mit jelent, mert nekem úgy tűnik, mintha eggyel több kód lenne, mint kéne, vagy amennyit én értelmezni tudnék :DDD
    Viszont akármennyi is van, az utolsó az mindig az eredeti szoftver országkódja, amivel a telefon gyártva volt, az meg magyar független és ez a lényeg.

    Tomiii258

Új hozzászólás Aktív témák