Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Drenadar
veterán
Fék elengedése után tekertem a kormányt, kanyarban sose fékezek, csak előtte.
láttam, hogy a kocsi nem kanyarodik, hiába van eltekerve a kormány, nah akkor fék (abs nem volt - de amúgy se sokat számít, de azért nah.)
a kocsi azért állt meg, mert az aszfalt és az árok között volt egy másfél méter fű. -
Sotho
őstag
Nem is kicsit lejt ! Ez egy igen meredek útszakasz. Lefelé mentem (ez is lemaradt ).
Leléptem a fékről úgy sikerült bevenni pont mielőtt nekimentem volna a középen lévő zöld elválasztónak aminek azért szépen ki van kövezve az oldala. Blokkolásgátló ide vagy oda azttól, hogy bekapcsolt ugyanúgy nem ment semerre sem. -
Rég nem néztem ide, nem tudtam, hogy kérdeztél. Jeges úton rápöccintettem a fékre. Nem akarattal, csak ösztönből. Enyhén kellett volna jobbra kanyarodni, de egyenesen nekicsúsztam egy Aro-nak. Kérdésedre: Gyorsítás közben nem lehet előre csúszni. Legfeljebb elkapar és nem megy. Ha kicsit kapaszkodik, talán elviszi oldalra, de előre nem csúszik. Attól dobom el az agyam, amikor a gázelvétellel jönnek, mint tanács. Ha én alapjáraton megcsúszok, mit vegyek el? Talán a gázadással lehetne próbálkozni, de ahhoz nagy lélekjelenlét kell. Na, meg rutin.
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- PHP programozás
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Yettel topik
- Házimozi haladó szinten
- Melyik tápegységet vegyem?
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Luck Dragon: MárkaLánc
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- További aktív témák...