- Újabb kriptotőzsdéről derült ki: ömlik rá az illegális pénz
- Windows 11
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Megbénítaná Kína chipgyártását az USA
- Az USA beperelte az Apple-t: túl drágák az iPhone-ok
- Crypto Trade
- Google Chrome
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Adobe Photoshop
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
Új hozzászólás Aktív témák
-
proof88
addikt
up
-
-
GabN73
addikt
Haverral egy túl gyorsan bevett kanyarral... 3 keréken fordulás,majd segg kidobás. (86-os ibizával )
De inkább ITT csúszkálunk
[ Szerkesztve ]
-
ABE
őstag
Egy alulkormányzott eset történt velem: elsőkerekes autóval, télen, elvileg száraz útfelületen, közepesen húzós kanyarban (jó viszonyok között simán 60-70-es). Ismertem az ívet, sokszor jártam arra, de volt egy alattomos lefagyás, és hoppá, az autó orra hirtelen megindult egyenesen. Nem volt se fékezés, se motorfék, állandó sebességgel haladtam, átcsúszott a másik sávba az autó. Gázról leléptem, szerencsére ismét szárazat fogott a gumi, és vissza a saját sávomba. Mázli, hogy nem jött szembe semmi.
[ Szerkesztve ]
-
Motion_Blur
félisten
Eddig kétszer csúsztam meg autóval (nem akarattal), mindkétszer jegesedés miatt és mindkétszer első-kerekes autóval, téli gumival.
alulkormányzottság: körforgalomban túl nagy volt a tempó, elment az eleje, hirtelen gázelvétellel korrigálva
túlkormányzottság: derékszögű kanyar, nem vettem észre hogy lefagyott szokásos tempóban "rátettem" és mivel pont elvettem a gázt, megindult a segge, de ellenkormányzással megúsztam (szerencse, hogy másik sávban nem jött senki)
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
zoo8800
veterán
Eddig 2x tojtam be nagyon, megcsúszás miatt.
1, kicsit gyorsan mentem a kanyarban (nyáron, jó gumival és futóművel, Dobogókőről lefelé), és egy bukkanó után eldobta a seggét. (sikerült megfogni)
2, szakadt az eső, és kb. 120-130-cal mentem a pályán. Gázadáskor, 5.-ben elkapart a kerék (60 lovas a kocsi!!!) (szintén nem lett semmi baj, egy szaros gatyán kívül.)
Ennyi
rip and tear, until it is done
-
Thome
addikt
Édesapám így járt:
Elsőkerekes autó, téligumi, tél volt, kb 60km/h-val ment, mert sietnie kellett.
Egyenes, de rossz minőségű aszfaltos út, kátyús volt, jeges volt az út, ahogy az autók kitaposták. Szembeforgalom jött, mindketten lementek az útpadkáról az egyik oldallal, majd mikor visszament volna, megdobta az egyik kátyú/útpadka, erre rásegített a jég is, így elkezdett izomból pörögni, majd egy fa megfogta a hátsó lökhárítót.[ Szerkesztve ]
-
Drenadar
veterán
hát ez nem tudom melyik eset...
Tél, enyhe hó az úton, téli gumi, első kerék meghajtásos.
kanyar, derékszögű, én mehettem vagy 60-al, kis fék mielött kormány fordít, gázról láb levesz, kocsi megy tovább egyenesen, mintha arra akarnék menni, kb negyed méter és az árokban kötök ki -
Sotho
őstag
itt
Száraz téli reggelen ez a kanyar mégis deres volt. Sikerült azért bevenni Alulkormányozott volt elsőkerekes ez lemaradt.[ Szerkesztve ]
-
proof88
addikt
-
Drenadar
veterán
Fék elengedése után tekertem a kormányt, kanyarban sose fékezek, csak előtte.
láttam, hogy a kocsi nem kanyarodik, hiába van eltekerve a kormány, nah akkor fék (abs nem volt - de amúgy se sokat számít, de azért nah.)
a kocsi azért állt meg, mert az aszfalt és az árok között volt egy másfél méter fű. -
Sotho
őstag
Nem is kicsit lejt ! Ez egy igen meredek útszakasz. Lefelé mentem (ez is lemaradt ).
Leléptem a fékről úgy sikerült bevenni pont mielőtt nekimentem volna a középen lévő zöld elválasztónak aminek azért szépen ki van kövezve az oldala. Blokkolásgátló ide vagy oda azttól, hogy bekapcsolt ugyanúgy nem ment semerre sem. -
dragonfx
veterán
probáltam diftelni.1be nem akart menni, na mondom 2es padló...balra beteker vagy50nel..és írtam egy 270et.persze közöm nem volt az irányításhoz.felültem egy magas járdára.1méterre a betonoszlop.kb 4 éve télen.vizes onos havas esőben.az észkombájn.
1 vasfelni+2motortartó bak bánta."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Kareszovics
addikt
Holnap megyek egy könnyed Mezőtúr - Mezőkövesd - Alsózsolca - Kazincbarcika - Nyíregyháza - Debrecen - Mezőtúr kört.
Remélem nem kell majd ON-ba írnom ide...
http://steamcommunity.com/id/sgtavitus?l=hungarian
-
proof88
addikt
válasz Kareszovics #22 üzenetére
Reméljük!
-
Rég nem néztem ide, nem tudtam, hogy kérdeztél. Jeges úton rápöccintettem a fékre. Nem akarattal, csak ösztönből. Enyhén kellett volna jobbra kanyarodni, de egyenesen nekicsúsztam egy Aro-nak. Kérdésedre: Gyorsítás közben nem lehet előre csúszni. Legfeljebb elkapar és nem megy. Ha kicsit kapaszkodik, talán elviszi oldalra, de előre nem csúszik. Attól dobom el az agyam, amikor a gázelvétellel jönnek, mint tanács. Ha én alapjáraton megcsúszok, mit vegyek el? Talán a gázadással lehetne próbálkozni, de ahhoz nagy lélekjelenlét kell. Na, meg rutin.
-
mephi666
nagyúr
mi esetünk: ex-el jöttünk ide a melóhely felé, le voltak fagyva kegyetlenül az utak, téli gumi is volt fent, van 1 ritka rossz derékszögű kanyar, ahol mindig tükörjég van ilyenkor és nagyon veszélyes... itt szerintem max. 10-15km/h-s sebességgel csúszott meg a kocsi segge, amikor próbálta beszedni a kanyart, aztán szerintem összevissza fékezett és kormányzott, mert először átcsúsztunk a szemközti sávba, majd vissza a sajátunkba, de ekkor is kidobta a yaris a seggét és a manőver végén megálltunk keresztben a szemközti sávban egy bozót előtt ...ebben az esetben vagy 3 ponton volt túlkormányzott a kocsi az észnélküli korrigálási kísérletek miatt...
ui: a példa jól mutatja, hogy nem kell 100-al menni jégen, hogy megcsússzon a kocsi biciklivel közlekedek télen-nyáron, tudom, hogy megcsúszás esetén legtöbbször az a legrosszabb, ha ész nélkül korrigálni akar az ember... még biciklivel is
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
Elsőkerekesnél nagyon jól lehet kézifékkel fordulni, de csak ha felkészülök rá. Vészhelyzetben nem tudom, működik-e.
-
Eagl3
veterán
Nekem még sosem volt igazán komoly megcsúszásom, pedig korábbi munkáimból kifolyólag sokat kellett vezetnem városban\városon kívül az ország egyik végéből a másikba első és hátsó kerekes autókkal egyaránt.
Amire emlékszem az esőben pár átfolyás volt, hogy arrébb dobott, de az irányítást még hál istennek egyszer sem vesztettem el.A legparásabb sztorim mikor egy kétsávos főúton jöttünk hazafelé (Seregélyesi út ha valakinek mond valamit) viszonylag kis forgalom volt, 100 körül mentem mikor egy kombájn kikanyarodott elém a szántőföldről teljes szántó vető forgó bizbaszával, satufékkel és félig a szántóföldre kanyarodva sikerült megállni a kombájn mellett mindenféle testi és anyagi kár nélkülözésével. Nem sok hiányzott, hogy a fejünket is learassa ez a félkegyelmű.
-
-
Sethdobaloah
senior tag
szerpentin, túl nagy sebesség miatt elindult a kocsi orra kifelé. Nagy gázra visszaért az ívre
Mondjuk a sódert megkóstoltuk, azóta óvatosabb vagyokElsőkerekes. (btw csak próbáltam tartani a sebességet az apámmal nem magamtól vagyok ekkora idióta)
...csak én vagyok helikopter?
-
truba
tag
ittMunka közben, Skoda Octavia rs-sel kb.140-nel nem bírtam bevenni a kanyart. Az autó óra a kanyar bejáratánál elkezdett hirtelen jobbra menni, a linken nem látszik de ott a kanyar bejáratánál van egy dupla villanyoszlop kb. 8 méterre, na az hirtelen nagyon közel jött. Éppen, hogy nem lett baj. Az út viszonyok normálisak voltak.
[ Szerkesztve ]
-
Kareszovics
addikt
válasz Kareszovics #22 üzenetére
Megúsztam... 567 km és még "helyzetbe" se kerültem!
[ Szerkesztve ]
http://steamcommunity.com/id/sgtavitus?l=hungarian
-
tkazmer
addikt
hasonló nekem is volt törökbálint és budakeszi között [ahol S-ben kanyarodik az út, és jobbról bejön egy földút] előzni kezdtem, mivel abban az S-ben van egy szakasz, ahol ha csak 70-80 körül megy az előtted lévő, akkor biztonságosan lehet akár 2 kocsit is megelőzni. nem is lett volna semmi gond, de arról a földútról kikanyarodott egy autó, épp abba a sávba, ahol én - hát már igen tempósan - előztem az előttem lévőt. szerencsére "satu" velünk volt "abs" haverjával együtt, így gond nem lett, bár a velem utazók elmondása szerint szegény kikanyarodó arcáról igencsak lefagyott a vélhetően a környék örömlányai által odacsalt mosoly...
komolyabb nem szándékos csúszásom kanyarban nem volt szerencsére, olyan volt, hogy havas úton a szembe jövőt nem érdekelte, hogy a parkoló autó az ő oldalát foglalja el az úton, ezért csak annak köszönhettük a kocc elkerülését, hogy a már kicsit jegessé fagyott kb 40-50cm-es hó az út szélén, amibe belekormányoztam az autót, megfogott. ez tehát egy harmadik kategória, se nem alul se nem túlkormányzott nem volt az autó
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
-
-
Akár lehet is. Nem úgy mint a szomszédom a Wartburggal. (tehát első meghajtás) A szemből döngető teherautótól megijedve lekapott az alig havas útról. "Ne kapd vissza, ne kapd vissza!" - kiabálta a mellette ülő, megérezvén a következő mozdulatot. A kocsi keresztbe fordult az úton, (balra 90 fok)majd az újbóli ellenkormányzás következtében csinált egy hátraarcot (jobbra 180fok) és átugratott a szederbokron. Legalább 20 méterre hagytuk el az utat, de nem lett bajunk.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kormányok / Autós szimulátorok topicja
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Újabb kriptotőzsdéről derült ki: ömlik rá az illegális pénz
- ZIDOO médialejátszók
- Elektromos autók - motorok
- Politika
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Star Wars: The Old Republic - MMORPG
- További aktív témák...