- Bejutott az európai 5G-be az Amazon
- Még több AI-generálta reklám jön a Facebookra és az Instagramra
- Egyre nagyobb a hatása a választásokra az AI-generálta képeknek
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Több stúdiót is bezár költségcsökkentésként a Microsoft Xbox részlege
Új hozzászólás Aktív témák
-
ldave
félisten
Nem számonkérés volt a célom
Amúgy olyan szintű negatív hangulat van a játék különböző fórumain már hetek óta, hogy lassan hülyének érzi magát mindenki, aki szereti a játékot. Nekem kb 150 órám van a játékban megjelenése óta, mai napig szívesen indítom el és nagyon várom az Osiris DLC-t.
A Slime draws near! Command?
-
ldave
félisten
Mindegy, én élvezem, ma este állok majd neki a DLC-nek, alig várom, hogy vége legyen a melónak és megnézzem az új területeket.
Az egész gamer társadalom =/= a reddit/akármi hangos kisebbsége. Ha nem lenne elég aktív játékos, akkor kihalt lenne a játék, ehhez képest másodpercek alatt találni minden tevékenységhez társakat.
A Slime draws near! Command?
-
addikt
Witcher 3 nagyon rossz példa, az olyan magasra rakta a lécet, hogy esélye sincs senkinek se megugrani.
Más; az meg hogy ki hány órát tesz bele egy játékba egy dolog, attól nem biztos hogy egy játék tartalmilag rendben lesz, mert valaki sokat játszik vele. Jó példa erre, 900 órám van a PUBG-ban. Van benne tartalom? Hát nem nagyon, online játék, aztán el lehet vele lenni bármennyit.
Amit sokan elfelejtenek, hogy ez egy MMO-nak hazudott játék, ahhoz meg kevés ez a mennyiségű tartalom.
Az első résznél is az volt a helyzet, hogy az összes dlc-vel együtt, kaptál egy aránylag elfogadható játékot, tehát totál látni lehetett, hogy részletekben adtak oda egy teljes játékot, (értsd feldarabolták) így nem 60 dollárért kaptál egy tartalmilag elfogadható játékot, hanem kb összesen 200 dollárért. Ez volt nálam az a pont mikor a bungie-t is beraktam a soha többé nem vásárolok tőlük játékot kosárba
A nyugat a szakadék szélén, de mi egy lépéssel mindig előtte járunk.
-
Prof01
veterán
Valóban, tartalmilag az első rész se volt erős, de a lényeg az újrajátszhatóságában rejlik. A gunplay mindig is fantasztikus volt, a legjobb irányítással rendelkező konzolos FPS (szerintem), a Bungie-nak ebben sok tapasztalta van már. A remek kooperatív élmény, egymás segítése, a kialakult jó baráti társaság miatt játszottuk napi szinten. Sajnos a 2. rész egyértelműen gyengébb lett a hardcore játékosokra nézve, és ez pontosan a rosszabb újrajátszhatósága miatt van. Nagyon a casual játékosokra fókuszáltak és ezért zuhant most hirtelen az aktív játékosbázisuk. Túl könnyen el lehet mindent érni, megszerezni és nincs semmi motiváció a további játékra Ezt érzem én is, most 200 óra játékidő után. A 100 fős klánunkból alig 5-10 játékost lehetett látni egy hónappal a megjelenés után, az első részben ilyenkor legalább a 50-60 aktív volt. Emlékszem a The Taken King idején percek alatt 2-3 Raid csapatot leszerveztünk, annyi volt a jelentkező.
Ha Te magad tűzted ki a 300-as célt, akkor gondolom élvezted a játékot a 70 óra alatt, vagy csak mazochista vagy? Kisebb csalódás bennem is van, többet vártam az első rész után, de bízom benne, hogy alakul ez még a jövőben, ahogy a D1-gyel is történt az elmúlt 3 év alatt. 3000+ órám volt benne, ha a D2 harmad ennyire leköt, elégedett leszek!
Ez is egy réteg játék úgy gondolom, nem tetszik mindenkinek és ezzel nincs semmi baj. Azokat az élményeket, amit a D1 nyújtott soha nem felejtem. A vanilla WoW-ot is sokan visszasírják, nem ok nélkül.[ Szerkesztve ]
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest