Új hozzászólás Aktív témák
-
forgonati
őstag
Az okostelefonok meg beszélő kamerák, mégsem tesztelik őket fotózásra kihegyezett oldalak... Hogy a te hasonlatoddal éljek.
Akkor esetleg megérné egy külön lapot, mint pl. a fototrend, ha ennyire jól teljesítenek kattintásban. Mert mobilok között kocsik, akkor is fura.[ Szerkesztve ]
Keelah Se'lai!
-
stvnppp
senior tag
Oké, hogy az infotainment rendszerekkel nem foglalkozik senki, de amennyit írtok róluk, annyit egy autós portál is. Éppen ezért kell kibővíteni a cikkeket a motorra, fogyasztásra vonatkozó részekkel. A cipész pedig maradjon a kaptafánál.
Sokkal többet is ki lehetne hozni az infotainment témából. Pl. Az Android Auto-ról és Carplay-ről nem lehet találni részletes tesztet.
(#14) atike:
Pont ezért fájó, mert aki ide kattint, azt pont érdekelné az infotainment, erre egy alkoholmentes autótesztet kap. -
stvnppp
senior tag
Ez most olyan, mintha azt mondtad volna 2008 környékén, hogy az okostelefonokkal nem fog foglalkozni a Mobilaréna, mert azok máshogy működnek, mint a "butatelefonok". 100 éve van elektromos autó, de a belső égésű motorokra álltak rá a gyártók, mert az olcsóbb és fenntarthatóbbnak tűnt. Azért nincs olyan éles kaptafa, mint ahogy leírod.
A PUG műszaki embere valószínűleg nem az infotainmenttel foglalkozik, mert egy autótesztnél nem annak kellene meghatározónak lennie, az már más kérdés, hogy manapság az. Illetve az lesz a jövő, nem véletlenül nyomják ezt az autógyártók, pont ezért lehetne jobban elmélyedni ebben a témában, mert amúgy sokakat érdekel az autó fogyasztási adatai nélkül is.
-
SkyLine3000
addikt
Nem tudom, mi a szexi egy e-autóban? Az, h fél nap, mire feltöltöd? Vagy az, h egy töltéssel jó esetben pár 100km tehető meg? Hidegben még annyi sem? Az, h izgulni kell, h elérsz-e egy töltéssel a célig? Mire ezek az elektromos valamik az átlag magyarokhoz eljutnak, addigra pont majd meghalnak az akksik, a digitális kijelzőkrő ne is beszéljek, stb. Aztán lehet rájuk súlyos 100ezreket, neadj isten, milliókat költeni. Még nagyon hosszú út áll az e-autók előtt, mire tényleg lesz értelmük és a mindennapokban használhatóak lesznek (lesznek-e egyáltalán?) és ne kelljen gondosan megtervezni az utat, ha el akarunk messzebb utazni vele. Remélem, nem ez lesz az autógyártás jövője. Hidrogénhajtás, üzemanyagcella? Remélem, az okosok majd kitalálnak valami jobbat, mert én ebből nem kérek. Inkább járok biciklivel...
Meg ha eltejed és sok lesz belőlük, az állambácsi úgy meg fogja adóztatni az áramot h arról koldulunk...[ Szerkesztve ]
-
Chaser
titán
2. Az elektromos autók guruló okostelefonok
tedd a zsebedbe, aztán beszélgessünk utána is erről ( :6. Az autó is mobil ;)
ez viszont talált ( :én is csak lestem mijat_köm van itt :d engem nem zavar, de valahol vicces
_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus
-
Rolly
veterán
ennek a fedélzeti rendszernek az elődjét használom a 2017-es Peugeot 308-ban nem tökéletes de bőven a használható kategória... igazából - lehet hülye vagyok - de én szeretem ... nem gáz a klíma állítás sem nyáron és télen sose kell hozzányúlni... most néha kell állítgatni reggel napközben de az is megvan indulásnál és nem gáz, hogy érintős...
az android autó kicsit lassan indul de utána már jól használható.. mirror link nekem sem megy de android autó mellett nem is kellett még ..
Mobil app kevesebbet tud a 308-as nál (nincs előfűtés / hűtés töltöttség állapot), de nagyon szerethető app:
- napi-havi fogyasztási költési adatok visszamenőleg évekre...
- szól a szervíz intervallumokról
Így az arcomba tolja, hogy évi 420e Ftot költök üzemanyagra (tankoláskor az app bekéri a literenkénti új üzemanyag árat) s ha ezt nézem 10 éves távlatban (+ szervíz fap és blue adalékok) már 5 millió körüli felára is lehet egy diesel autónak az elektromoshoz...
Plusz a 10 milliós e208 felszereltsége nem a 4,2 milliós 208 access-aséval fog megegyezni hanem inkább egy allure-éval ami már inkább 6 millió körül lesz szerintem (dieselben)