Új hozzászólás Aktív témák
-
zolle
tag
ez lett volna a kérdésem, de ezekszerint nem a te autód volt a tesztalany.
a totalcarosok valahogy mindent képesek lehúzni, ami nem 9000-es Turbo vagy MX-5.
nekem a kedvencem az volt amikor kitalálták hogy a VW kék műszerfalvilágítása rontja a szemet. - rohadt egy banda.
a lexusok akkor is jók, mégha nemis hondák vagy saabok szeretem őket, volt szerencsém halálra félni magam egy GS 430 anyósülésén -
tkazmer
addikt
Nem egy pályán fociznak, a Saab egy baromi jó középkategóriás kocsi, az LS pedig luxusautó
A saab legalább annyira presztízsautó, mint a lexus, csak kevésbé elterjedt. Más kérdés, hogy ha az újkori áruk között olyan nagy az eltérés, lehet hogy nem kellene egymáshoz hasonlítgatni őket.úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
HÁZIGAZDA
nem tudom a statisztikákat, de szerintem itthon, sőt, európában is sokkal-sokkal több saab van. egy új volvo s80, saab 9.5 és hasonlók 15 millió ft körül lehetnek nagyságrendileg (vagy tévedek?), egy új lexus ls pedig 25 millióról indul. mondjuk ez kb tök lényegtelen , mindkét kocsi nagyon jó, de ha drágának mondom az ls-t, akkor azért ezt figyelembe kell venni.
szerintem amúgy sokkal inkább nagy szám, hogy egy 25m+ ft-os kocsit 13-15 évesen olcsóbban megkapsz, mint egy új dacia logant, noha alapvetően a világon minden működik egy ennyi idős ls-en (saabon nem). amúgy életemben nem tulajdonolhatnék ilyen drága verdát, de a lexus volt annyira kedves, hogy 20-30 éves élettartamra gyártsa őket .
cool!dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
spirit007
senior tag
Totálkár !
nagyon tetszett az egyik teszt autó tulaj véleménye :
''EGY JÓ ŐTLET: Ha a kocsidról az igazat akkarod visszahalani, ne enged a totalcar-osokat a kőzelébe! ''
[Szerkesztve] -
tkazmer
addikt
Na de azt is számítsd oda, hogy a volvo s80 nem S osztályú mercedes, az említett lexus, 7-es BMW, 8-as audi versenytársa, hanem az E osztályú mercedes, az 5-ös BMW, és a 8-as audi-é(sajnos nem ismerem a lexus megfelelő modelljét ). Így már annyira nem is olcsó....
Egyébként ez az élettartam kérdés meg szerintem nagyon is függ, hogy milyen(ek) az előző tulaj(ok), ha az autó nagy megeröltetésnek van kitéve, akkor mindegy milyen márka, és hány éves, hamarabb tönkremegy...
(#5) (Kolombusz)
'92 óta van volvónk(igaz, 4-5 évente cseréljük mindig újra), és amennyi időtt egy autó nálunk tölt, azalatt semmi baja...
[Szerkesztve]úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
Jégkokó
veterán
Igen egy kamu lambó tulaja volt,aminek nem kicsi hibái voltak pl a kasznin, de a belseje is iszonyatosan ronda lett az eredetihez képest is.Még egy eredeti felnit se tudott beszerezni, pedig azért az elég sokat dobott volna rajta.
A főnök tekintete mindig nyílt és őszinte. Vagyis egyik szeméből a nyilt gonoszság a másikból az őszinte rosszindulat sugárzik.
-
_seth_
veterán
Azért tegyük hozzá, hogy 100-ból 90 emberben fel sem merülne, hogy nem eredeti az a lambopontiac Szerintem igenis jó lett persze vannak hibái (pl az F1 sisak szerű kilátás és az óriási nyomtávszélesítő pogácsák....).
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
spirit007
senior tag
Érdekes , én is így látom a dolgot ... midenképp értékelem a srác munkáját . A nagyképű fikázó autós újságírókat viszont ki nem állom , mikor elkezdik megmagyarázni , hogy mi mennyire sz@r ...miközben ők 20 éves csotrogánnyal járnak és azzal vígasztalják magukat , hogy Ők nagyvassal járnak , meg , hogy a 25 éves merciben még van anyag (... csak abból már 4 mázsa a rozsda )
-
erdoke
titán
Ha már használt Lexus, akkor inkább ez: [link]
Igaz, még nincs raktáron.A legjobb aláírás a héten
-
EQMontoya
veterán
az mx-5öt amúgy nem is lehetne lehúzni belülről a tető kialakitása nem az igazi benne, meg 1 picit zajos úgy 150 fölött, de a feeling.
félreértések elkerülése végett ez a lexus is egy nagyon jó autó szerintem, csak teljesen más világ, nem hasonlitható össze.Same rules apply!
-
HERR Z
veterán
''nekem a kedvencem az volt amikor kitalálták hogy a VW kék műszerfalvilágítása rontja a szemet. - rohadt egy banda''
Ha a szemed elé képzeled az elektromágneses spektrumot akkor láthatod hogy a látható szinek közül a kéknek van az egyik legnagyobb energiája...
És igen 5-10éves kéknézegetés után tényleg káros hatása van a szemre, ezt -ha olvasol szakirodalmakat(nem ótós újság hanem orvosi lap)- már több helyen bebizonyították -
zolle
tag
5-10 év kék nézéshez 100 évet kell autózni? mert ugye ha az ember a műszerfalat nézi, nem az utat, akkor halott ember, vagy félhülye
nekem pl kimondottan tetszik hogy kék-piros. ... és az új civicben is ilyen színű a műszerfal
ezen vitatkoztunk egyik barátommal, illetve egyet értett velem: a totalcar akkor lenne jó ha használható autókat tesztelnének, használó szemmel nézve, nem pedig lanevókat meg imprezákat egy délelőttnyi élményből. ilyen teszt volt a micu colt, honda jazz, stb összehasonlítás. vagy a logan/fabia/albea teszt. de azt nem hiszem el, hogy minden középkategóriás autó szar és gyenge. nem hiszem el pl hogy a 4-es golfban az 1.6os motor olyan kevés lenne, hogy ne lehessen használni az autót.
végszóként pedig: totalcar my ass.. -
bolondember
MODERÁTOR
vezess ilyen autót sötétben - akkor nagyon zavaró!
az 1,6-ra igazat tudok adni - nekem egyhatos Vektrám van, és sokszor IGENCSAK kevés a közel 1300 kilóhoz (ja, ez ÜRESEN!) a 100 paci... Jó, nem megyek max 130 körül, de igenis nem lenne rossz oda plusz 20 paci és minimum 40 Nm...
Használni lehet az autót, csak éppen alulmotorizált (példák még: ezres Corsa, ezerkettes G Astra, satöbbi...)... Nó tartalék, nó erő, csak szötymörgés...Olyan nők ideálja vagyok, akiknek mindegy...
-
zolle
tag
válasz bolondember #20 üzenetére
pócvágenem van, kb annyit vezetek sötétben mint világosban, és engem sosem zavart még
ha meg zavarna, letekerem a fényerejét - mert ilyet is lehet
motor téma: emberek használtak kacsákat, 500as fiatokat, bogarakat, mind 20-30 lóerős volt, és lehetett vele közlekedni. csak most trend, hogy ha nem 200 lóerős az autód, nem vagy ember. sok fickónak meg kellene tanulni vezetni, mert 45 fokban nagyon jól lehet 9000ig kihuzatni a civicet, de kanyarodni biztos nem, és ugyebár ez egy ilyen hülyeség, hogy nem csak egyenesből áll egy város persze, erőből sosem elég, de hogy 100 lóerő égetően kevés egy 1300 kilós autóban.. badarság! -
bolondember
MODERÁTOR
most nem kötekedni akarok, de ÉN tudom, h alulmotorizált az 1.6os B Vetcra. Ha már 3an vagyunk, esély nincsen egy hirtelenebb rajtra (épp egy hely bekanyarodni), alig gyorsul (piros lámpánál messze nem vagyok első, sőt!)...
engem akkor is zavart a Passat műszerfalvilágítása (és sokan panaszkodnak még)Olyan nők ideálja vagyok, akiknek mindegy...
-
Goose-T
veterán
Kár, hogy a képen egy hetes BMW van.
Más. A lóerő vajmi keveset számít abban a kontextusban, amiben beszéltek róla (gyorsítás, előzés, rajtolás). Oda nyomaték kell, lehetőleg minél alacsonyabb fordulatszámon. Lehet egy 1,6-os motor akár 150 lóerős is, ha csak max fordulatszámon tudja leadni a szánalmas kis nyomatékát.Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
válasz venember83 #25 üzenetére
Azt mondjuk meg kell hagyni, hogy a Toyotánál kevés jellegtelenebb autógyártó van. Ha pedig fillérekért szeretnék luxushajót venni, akkor inkább egy ilyen: [link].
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
erdoke
titán
Örülne a BMW, ha ilyen sikeres formával rukkolna elő Chris Bangle. Ha még ki nem p..ázták onnan.
A három dolog (teljesítmény, nyomaték, fordulatszám) szervesen összefügg, én pl. még nem találkoztam olyan autóval, amelyiknek magasabb fordulaton egyáltalán ne lett volna nyomatéka. Szóval ezek együtt számítanak, megy az a 160 LE teljesítményű 1.6-os is rendesen, csak 4700-as fordulat fölött. Van előnye az erős, nyomatékos dízelnek is, sőt egy x35sd BMW motor kifejezetten ütős, de más fíling az 5-8,5e rpm között húzó V10 az M5/M6-ban.A legjobb aláírás a héten
-
tomcs
őstag
válasz Cathfaern #31 üzenetére
szerintem meg folosleges tulzasokba esni, lehet eleg dinamikusan menni egy 1.2/1.4-es kisautoval is, csak epp minek.. kovetkezo lampaig?
szvsz a normal kozlekedest sokkal jobban gatoljak az idiotan parkolok, a lampanal lefulladok meg a felfestest az auto kozeppontjaval koveto kalaposok mint az autok teljesitmenye. vagy mondjuk a helyszineles, ha versenyzos hulyegyerek felcsavarodik a lampaoszlopra..
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Autós topik
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Milyen TV-t vegyek?
- Nők, nőügyek (18+)
- Politika
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Trollok komolyan
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Xbox Series X|S
- További aktív témák...
- AKCIÓ Új Dobozos Macbook Pro dokkoló új ára 70.000 forint
- ThinkPad Hybrid USB -C USB -A Dock 40AF Új ára 80.000 Forint Ingyen szállítás
- Xiaomi Redmi Note 9s 128/6 GB 34.9E !!!
- Új Hp Pavilion 15-eh Fémházas Szuper Laptop 15,6" -30% AMD Ryzen 7 5700U 8Mag 16/1TB FHD MATT
- ATI RADEON RX 480 -8 gb DDR5 256 bit videokártya