Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
kovy79
őstag
A 90 fokos lencserendszer is le lett védetve? Csak mert bizonyos G800-as telefonban már láthattuk pár éve.
''ha annyira NAGY hozzáértő vagy akkor azt is tudnod kell(ene) , hogy a 9550 ugyanaz mint a 9700-as!'' by bandika2006
-
kovy79
őstag
Te elfogadod más válaszát?
Leszólhatsz mindenkit a véleménye miatt, de szerintem sem innováció az, ami egy ~6-10 éves megoldást (90 fokos optika) másol. A képérzékelő kivitelezése is ismerős máshonnan. Nem sokat tudunk még róla, de a jelenlegi infók alapján ez nem innováció!''ha annyira NAGY hozzáértő vagy akkor azt is tudnod kell(ene) , hogy a 9550 ugyanaz mint a 9700-as!'' by bandika2006
-
kovy79
őstag
Idézem a definíciót:
"Az innováció egy kreatív ötletből születő folyamatot jelöl, amely megvalósítja az ötletet."
Mivel ez már meg lett valósítva nem, nem innováció...''ha annyira NAGY hozzáértő vagy akkor azt is tudnod kell(ene) , hogy a 9550 ugyanaz mint a 9700-as!'' by bandika2006
-
kovy79
őstag
Tehát szerinted, ha valaki összerak kerekeből, alvázból, kasztniból, motorból valamit, azt nyugodtan levédetheti, mint autó?? Okos...
A G800-nál azért nem ment a fika, mert a Samsung nem védette le az "autót".''ha annyira NAGY hozzáértő vagy akkor azt is tudnod kell(ene) , hogy a 9550 ugyanaz mint a 9700-as!'' by bandika2006
-
kovy79
őstag
A válaszod már csak az "anyag" szó miatt is értelmetlen. Esetleg "összetevő"... Az autós példámnál maradva: ugye nem vonod kétségbe, hogy "pár" cég foglalkozik autógyártással?? Nem néznéd hülyének azt, aki kijelenti, hogy márpedig holnaptól ő levédeti az autót, mint eszközt??
zdanee: hja, pont az almának való ország... Annál, ami ott van, van még lejjebb?
[ Szerkesztve ]
''ha annyira NAGY hozzáértő vagy akkor azt is tudnod kell(ene) , hogy a 9550 ugyanaz mint a 9700-as!'' by bandika2006
-
kovy79
őstag
Persze, van igazság a mondandódban, de...
A licenszelésnek van egy egészen egyszerű magyarázata. Az autóiparban akkora összeget és időt emészt fel egy-egy fejlesztés (a komplett hajtásláncról ne is beszéljünk), hogy a gyártóknak megéri licenszelni. Esetleg ők is fejlesztenek, de addig is meg tudják tartani a piacot. Régen is így volt. Lásd pl Panhard licenszelte a Daimler féle V2 hengeres benzinmotort (amit egyébként még Maybach tervezett) az 1890-es évek elején, majd kifejlesztették a saját soros 2, majd 4 hengeres motorjaikat. Pedig azok is szabadalom alatt álltak...Mod: egyébként igazából felesleges ezt boncolgatni, mivel én az előző példámnál a komplett autó "levédetéséről" beszéltem (4 kerék, alváz, kasztni, motor), itt pedig egy részegységről folyik a diskurzus.
(#94) ZooLee, szerintem a normális hibridet úgy érti, ami a hibrid definíciójának megfelel (röviden: a szükséges energia többféle erőforrásból származik). Több mint 100 éves találmány. Akkor Toyoda még csak a szövőgépeivel volt elfoglalva... Persze, a mai generációk fényévekkel vannak a koraiaktól, de maga a hibrid nagyon régi találmány.
[ Szerkesztve ]
''ha annyira NAGY hozzáértő vagy akkor azt is tudnod kell(ene) , hogy a 9550 ugyanaz mint a 9700-as!'' by bandika2006
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen